VIDEO | Wow! Oosterwijk scoort met heerlijke knal in oefenduel

09 november 2017 om 16:17 | Bron: FC Twente VIDEO | Wow! Oosterwijk scoort met heerlijke knal in oefenduel

Jari Oosterwijk heeft zich donderdagmiddag van zijn beste kant laten zien bij een oefenwedstrijd van FC Twente. De centrumspits, die tegen VfL Wolfsburg als invaller binnen de lijnen kwam, scoorde na ruim een uur spelen de gelijkmaker: 1-1. 

Oosterwijk knok zich goed terug in een duel en schoot de bal vervolgens kiezelhard, via de onderkant van de lat, tegen de touwen. De ploeg van trainer Gertjan Verbeek verloor het vriendschappelijke duel tegen de Bundesliga-club uiteindelijk overigens met 2-1. 

Bij de Tukkers maakte David Sambissa in de tweede helft zijn debuut. De Franse linksback, die dit seizoen zijn wedstrijden speelt bij de beloften, kwam na de rust in het veld voor Christian Cuevas. Nikola Gjorgjev en Jelle van der Heyden begonnen vandaag in de basis. 

Overzicht

Reacties (39)

  • Avatar
    PaRaDoX - 9 november 2017 om 16:48

    Hmmmm.....de bal springt eerst van zijn voet, en de verdediger levert hem net zo gemakkelijk weer in. Heerlijk knal, waarbij hem alle gelegenheid werd geboden om te schieten....dat wel.

    Nee, in de eredivisie krijgt hij deze "vriendelijkheid" en ruimte niet (snel) om vrijuit uit te halen.

  • Avatar
    Folsom - 9 november 2017 om 17:07
    PaRaDoX zegt:

    Hmmmm.....de bal springt eerst van zijn voet, en de verdediger levert hem net zo gemakkelijk weer in. Heerlijk knal, waarbij hem alle gelegenheid werd geboden om te schieten....dat wel.

    Nee, in de eredivisie krijgt hij deze "vriendelijkheid" en ruimte niet (snel) om vrijuit uit te halen.

    Hij zet ook zelf zijn kont er goed in. Iets wat hij in het verleden te weinig deed. Goede goal gewoon.

  • Avatar
    robaar26 - 9 november 2017 om 17:09

    Heerlijke goal top gedaan Jari

  • Avatar
    Pol! - 9 november 2017 om 17:09
    Folsom zegt:

    Hij zet ook zelf zijn kont er goed in. Iets wat hij in het verleden te weinig deed. Goede goal gewoon.

    Idd. Bij Wolfsburg zal ook wel wat gewisseld zijn, maar de basisploeg zou in de eredivisie lachend kampioen worden.

  • Avatar
    Veenstra.Sam - 9 november 2017 om 17:10

    Goed z'n lichaam geberuikt

  • Avatar
    NS04 - 9 november 2017 om 17:10
    Pol! zegt:

    Idd. Bij Wolfsburg zal ook wel wat gewisseld zijn, maar de basisploeg zou in de eredivisie lachend kampioen worden.

    Dat nou ook weer niet

  • Avatar
    Ward - 9 november 2017 om 17:45
    NS04 zegt:

    Dat nou ook weer niet

    tuurlijk wel

  • Avatar
    mcdummels - 9 november 2017 om 18:07
    NS04 zegt:

    Dat nou ook weer niet

    Jij denkt echt dat de eredivisie nog wat voorstelt hè? Wolfsburg zou hier gewoon het Bayern van Nederland zijn!

  • Avatar
    Hengelo - 9 november 2017 om 18:19
    PaRaDoX zegt:

    Hmmmm.....de bal springt eerst van zijn voet, en de verdediger levert hem net zo gemakkelijk weer in. Heerlijk knal, waarbij hem alle gelegenheid werd geboden om te schieten....dat wel.

    Nee, in de eredivisie krijgt hij deze "vriendelijkheid" en ruimte niet (snel) om vrijuit uit te halen.

    Topgoal van een Topspits!!

  • Avatar
    mcdummels - 9 november 2017 om 18:22
    Hengelo zegt:

    Topgoal van een Topspits!!

    Nu ben je wel echt aan het trollen Hengelo. Het is een prima goal maar dat maakt hem nog geen topspits...

  • Avatar
    PaRaDoX - 9 november 2017 om 18:34
    mcdummels zegt:

    Nu ben je wel echt aan het trollen Hengelo. Het is een prima goal maar dat maakt hem nog geen topspits...

    Laat gaan Dommel. Ik neem zijn uitspraken met een flinke vrachtwagen vol zout.

    Marsman was in zijn ogen een topkeeper...Hake een toptrainer....en waar zijn beide gebleven?

    Hengelo heeft er totaal geen kijk op. :)))

  • Avatar
    Twente fc - 9 november 2017 om 18:36

    Hoeveel wedstrijden heeft die de volle 90 minuten gespeeld volgens mij geen 1 en hij kan ook met druk wel scoren vorig seizoen bij Groningen de 3-4.

  • Avatar
    twente199 - 9 november 2017 om 18:59

    tis toch al lang bekend dat hengelo aan het trollen is, je moet er niet op reageren. Behalve mensen met kritiek afblaffen en mindere goden als marsman oosterwijk en hake adoreren zonder argumenten komt hij niet. Nooit zal hij een onderbouwde mening hebben. Oosterwijk is 1.95m lang maar wint geen duel, kan niet kaatsen en creeert vrijwel geen kansen. Hij heeft zijn kansen gehad, ongelovelijk dat zijn contract met 4 jaar verlengt is. Na deze verlenging is hij gelijk verhuurt aan nac om daar een half jaar in de pils league op de bank te zitten, bij jong laat hij ook niet veel zien. Onbegrijpelijk dat sommigen hem nog graag zien

  • Avatar
    Messi - 9 november 2017 om 20:19
    Hengelo zegt:

    Topgoal van een Topspits!!

    Geen top reactie‼️anders had je er wel bij vermeld staat onder contract bij een top club.

    Leuk dat ie zijn doelpunt mee pakt maar verder geen topper.

  • Avatar
    CanadianTukker - 10 november 2017 om 05:45
    Messi zegt:

    Geen top reactie‼️anders had je er wel bij vermeld staat onder contract bij een top club.

    Leuk dat ie zijn doelpunt mee pakt maar verder geen topper.

    Misschien bedoeld hij het oude TOP Oss wel? Wie zal het zeggen? 😂

  • Avatar
    Koog - 10 november 2017 om 07:46

    Ben nieuwd of Verbeek JAri wel beter kann maken en de spits kann laten zijn die FCT nodig heeft, naast Boere.

  • Avatar
    P-65 - 10 november 2017 om 08:42
    CanadianTukker zegt:

    Misschien bedoeld hij het oude TOP Oss wel? Wie zal het zeggen? 😂

    Volgend jaar weer Top Oss ;)

  • Avatar
    BAM - 10 november 2017 om 08:46
    Folsom zegt:

    Hij zet ook zelf zijn kont er goed in. Iets wat hij in het verleden te weinig deed. Goede goal gewoon.

    Mooi hoe twee mensen dezelfde beelden totaal verschillend kunnen interpreteren. In dit geval, Paradox schrik niet, ben ik het eens met Paradox.

  • Avatar
    BAM - 10 november 2017 om 08:53
    Koog zegt:

    Ben nieuwd of Verbeek JAri wel beter kann maken en de spits kann laten zijn die FCT nodig heeft, naast Boere.

    Jari wist er in de JPL 16 in te knallen. Als hij speelt zie je vaak wel het spitsen-instinct. Het zal mij benieuwen of Verbeek blijft vasthouden aan het systeem tegen PSV. Dan heb je dus Kvasina, Boere, Oosterwijk en stormram Hooiveld voor één positie. Veel te veel. In de winterstop Oosterwijk aan een top Jupiler of start Eredivisie ploeg proberen te verhuren. Of misschien richting tweede divisie Duitsland sturen, even een andere omgeving en andere mentaliteit.

  • Avatar
    twente199 - 10 november 2017 om 09:01
    BAM zegt:

    Jari wist er in de JPL 16 in te knallen. Als hij speelt zie je vaak wel het spitsen-instinct. Het zal mij benieuwen of Verbeek blijft vasthouden aan het systeem tegen PSV. Dan heb je dus Kvasina, Boere, Oosterwijk en stormram Hooiveld voor één positie. Veel te veel. In de winterstop Oosterwijk aan een top Jupiler of start Eredivisie ploeg proberen te verhuren. Of misschien richting tweede divisie Duitsland sturen, even een andere omgeving en andere mentaliteit.

    oosterwijk moet weg, echter wie wil hem hebben? Bij nac zat hij ook een half jaar op de bank in de pils league en nu bij het tweede maakt hij er ook niet veel van

Nieuwe media