VIDEO | Samenvatting: FC Twente verliest oefenduel nipt van Wolfsburg

09 november 2017 om 17:26 | Bron: VfL Wolfsburg VIDEO | Samenvatting: FC Twente verliest oefenduel nipt van Wolfsburg

FC Twente heeft donderdagmiddag een oefenwedstrijd tegen VfL Wolfsburg nipt verloren. In Duitsland ging de ploeg van trainer Gertjan Verbeek met 2-1 onderuit. Jari Oosterwijk maakte op fraaie wijze de Twentse treffer. Hieronder de samenvatting van het duel.

Foto: Sportfoto-oost

Overzicht

Reacties (13)

  • Avatar
    Fctwente-1965 - 9 november 2017 om 17:39

    Wat slecht zeg

  • Avatar
    FCTEmielFCT - 9 november 2017 om 18:22

    Goede actie van jari

  • Avatar
    GermanTukker - 9 november 2017 om 20:21
    Fctwente-1965 zegt:

    Wat slecht zeg

    Niet zo gek dat ze verliesen van een bundesligaclub...
    "Wat slecht zeg.." was je erbij? Of heb je aleen de van wolfsburg gemaakte fan-video gezien? Ze zullen ongetwijfeld weinig inbreng gehad hebben in de wedstrijd, maar hun elftal zonder internationals is alsnog VEELEN malen beter dan onze met blessure geplaagde ploeg... "wat slecht zeg..." dat kan ik jammer genoeg ook over jouw support zeggen 😑

  • Avatar
    NS04 - 10 november 2017 om 07:13
    zegt:

    Die kenden we al

  • Avatar
    tukkerJP - 10 november 2017 om 07:16

    Iemand dit duel gezien? Ben benieuwd naar Gjorgjev. Hoe was hij?

  • Avatar
    NS04 - 10 november 2017 om 07:39
    tukkerJP zegt:

    Iemand dit duel gezien? Ben benieuwd naar Gjorgjev. Hoe was hij?

    Ik naar Simbassa

  • Avatar
    Bart77 - 10 november 2017 om 07:58
    zegt:

    Goed verhaal, lekker kort ook. Gelukkig ben je goed in kopieer plak.

  • Avatar
    danny01 - 10 november 2017 om 08:49
    zegt:

    Die facebook shit hier nu ook al?

  • Avatar
    mcdummels - 10 november 2017 om 09:15
    NS04 zegt:

    Ik naar Simbassa

    Die Sambissa staat bij de 1-0 lekker te slapen dus die kunnen we alvast afschrijven, dat wordt nooit wat.

  • Avatar
    Socrates - 10 november 2017 om 09:27
    mcdummels zegt:

    Die Sambissa staat bij de 1-0 lekker te slapen dus die kunnen we alvast afschrijven, dat wordt nooit wat.

    Dus na één helft in het eerste schrijf jij meteen al iemand af ? Hij komt net kijken, misschien wat gespannen en natuurlijk is dit boven zijn niveau. Hij heeft er in ieder geval even aan mogen ruiken en zal nu zelf ook ongetwijfeld weten dat er nog veel verbetering nodig is in zijn spel.

  • Avatar
    GermanTukker - 10 november 2017 om 12:15
    Socrates zegt:

    Dus na één helft in het eerste schrijf jij meteen al iemand af ? Hij komt net kijken, misschien wat gespannen en natuurlijk is dit boven zijn niveau. Hij heeft er in ieder geval even aan mogen ruiken en zal nu zelf ook ongetwijfeld weten dat er nog veel verbetering nodig is in zijn spel.

    +1

  • Avatar
    FC JDanny - 10 november 2017 om 15:32

    Sleçht verdedigd weer haha.

    Bordeel kan aardig keepen verder

  • Avatar
    nochange - 10 november 2017 om 19:24
    FC JDanny zegt:

    Sleçht verdedigd weer haha.

    Bordeel kan aardig keepen verder

    Het bordeel houdt niet zoveel tegen hoor... 😉

Nieuwe media