Drama voor voormalig FC Twente-speler Corona: ''Heeft hem hard geraakt''

10 november 2017 om 17:40 | Bron: Algemeen Dagblad Drama voor voormalig FC Twente-speler Corona: ''Heeft hem hard geraakt''

Een drama voor voormalig FC Twente-speler Jesús Corona. De vrouw van de Mexicaan heeft door complicaties tijdens haar zwangerschap een ongeboren kind verloren, dat meldt het Algemeen Dagblad.

Vanwege het treurige nieuws heeft Corona het trainingskamp van Mexico per direct verlaten. De vleugelaanvaller zou vanavond met zijn vaderland aantreden in een oefeninterland tegen België. Corona laat ook de wedstrijd van maandag tegen Polen schieten.

"Het heeft hem hard geraakt. Hij keek enorm uit naar deze twee wedstrijden zo dicht bij huis in Europa", aldus Dennis te Kloese, directeur van de Mexicaanse voetbalbond. Corona maakte in 2015 de overstap van FC Twente naar FC Porto en speelt nog altijd bij de Portugese topclub.

Foto: Sportfoto-oost

Overzicht

Reacties (24)

  • Avatar
    RED 666 - 10 november 2017 om 18:46

    I DON,T CARE

  • Avatar
    MaksMonster - 10 november 2017 om 18:48
    RED 666 zegt:

    I DON,T CARE

    Als je met je gezonde verstand zulke berichten plaatst kan je je oprecht afvragen of je wel verstand hebt. Wat een kleuter ben jij zeg en wat mij betreft verdien je meteen een ban en hoef je nooit meer terug te komen.

  • Avatar
    biertje123 - 10 november 2017 om 18:56
    RED 666 zegt:

    I DON,T CARE

    Wat een naar mannetje ben jij. Een ongeboren kind verliezen is echt erg.

  • Avatar
    Poarneem’n - 10 november 2017 om 18:58
    RED 666 zegt:

    I DON,T CARE

    Flikker alsjeblieft op van deze site/app

  • Avatar
    Socrates - 10 november 2017 om 19:04
    RED 666 zegt:

    I DON,T CARE

    Deze reactie komt waarschijnlijk voort uit onbenulligheid, onwetendheid of onverschilligheid. Had je zelf ooit zoiets meegemaakt dan had je zeker niet zo gereageerd. Mocht het je werkelijk niets interesseren dan vraag ik me af waarom je dan überhaupt de moeite neemt om een reactie te plaatsen. Ik ga er van uit dat je zelf inmiddels ook wel weet dat dit niet zo slim was van je

  • Avatar
    Veenstra.Sam - 10 november 2017 om 19:16

    Sneu

  • Avatar
    leonard50 - 10 november 2017 om 19:20
    RED 666 zegt:

    I DON,T CARE

    vuile looser , wat een klote opmerking ,ik hoop dat jou dat ooit ook overkomt .

  • Avatar
    Enschede78 - 10 november 2017 om 19:31
    leonard50 zegt:

    vuile looser , wat een klote opmerking ,ik hoop dat jou dat ooit ook overkomt .

    Het niet erg vinden staat gelijk aan het iemand anders toewensen.

    Ik vind het in beide gevallen trieste opmerkingen.



    Sterkte gewenst aan Corona en familie.

  • Avatar
    twente199 - 10 november 2017 om 20:01
    Enschede78 zegt:

    Het niet erg vinden staat gelijk aan het iemand anders toewensen.

    Ik vind het in beide gevallen trieste opmerkingen.



    Sterkte gewenst aan Corona en familie.

    sterke reactie helemaal eens

  • Avatar
    PaRaDoX - 10 november 2017 om 20:05
    Enschede78 zegt:

    Het niet erg vinden staat gelijk aan het iemand anders toewensen.

    Ik vind het in beide gevallen trieste opmerkingen.



    Sterkte gewenst aan Corona en familie.

    Precies dit dus.......

    Klasse verwoord. +100

  • Avatar
    leonard50 - 10 november 2017 om 20:06
    Enschede78 zegt:

    Het niet erg vinden staat gelijk aan het iemand anders toewensen.

    Ik vind het in beide gevallen trieste opmerkingen.



    Sterkte gewenst aan Corona en familie.

    van mij een net zo trieste opmerking zeg je ? Pleur op man over trieste opmerkingen gesproken span jij met stip de ranglijst aan !Als ik zoiets hoor zoals van zon looser gaan bij mij de stoppen erdoor !

  • Avatar
    Ik - 10 november 2017 om 20:09

    Ikzeg. Heel veel sterkte corona en zijn vrouw en zijn familie. Sterkte .met dit grote verlies.

  • Avatar
    NS04 - 10 november 2017 om 20:33
    leonard50 zegt:

    vuile looser , wat een klote opmerking ,ik hoop dat jou dat ooit ook overkomt .

    Dit is nog erger

  • Avatar
    NS04 - 10 november 2017 om 20:34
    leonard50 zegt:

    van mij een net zo trieste opmerking zeg je ? Pleur op man over trieste opmerkingen gesproken span jij met stip de ranglijst aan !Als ik zoiets hoor zoals van zon looser gaan bij mij de stoppen erdoor !

    En mag zijn volledig onschuldig kind ook stikken

  • Avatar
    Prince P - 10 november 2017 om 22:28
    RED 666 zegt:

    I DON,T CARE

    Zal maar in je eigen familie zijn....

  • Avatar
    beerntjes - 10 november 2017 om 23:44
    Enschede78 zegt:

    Het niet erg vinden staat gelijk aan het iemand anders toewensen.

    Ik vind het in beide gevallen trieste opmerkingen.



    Sterkte gewenst aan Corona en familie.

    We zijn het soms niet eens, maar in dit geval zeer zeker wel.

  • Avatar
    Jennifer - 11 november 2017 om 08:56
    RED 666 zegt:

    I DON,T CARE

    Het bericht over Corona is al vreselijk, maar van jouw reactie wordt ik pas echt verdrietig 😓

  • Avatar
    Twente1 - 11 november 2017 om 13:12
    RED 666 zegt:

    I DON,T CARE

    Onmeunige prutser daj bint....tjonge jonge zeg.

  • Avatar
    Citrofiel - 11 november 2017 om 13:25
    RED 666 zegt:

    I DON,T CARE

    Ik heb het vaak over het met respect discussiëren..... Als het jou niet uitmaakt, hoef je het niet te verwoorden.... daarmee toon je m.i. aan dat je geen respect voor de medemens hebt.... Jouw reactie zal zeker conform gewaardeerd worden.... Anderen zullen je hetzelfde toewensen, maar zover wil ik nog net niet gaan, hoewel de vingers jeuken om het te typen..... :-( :-(

  • Avatar
    De stip - 11 november 2017 om 14:35
    Enschede78 zegt:

    Het niet erg vinden staat gelijk aan het iemand anders toewensen.

    Ik vind het in beide gevallen trieste opmerkingen.



    Sterkte gewenst aan Corona en familie.

    Helemaal mee eens!

Nieuwe media