VIDEO | Voormalig Twente-spelers met Marokko naar WK in Rusland

12 november 2017 om 14:30 | Bron: VIDEO | Voormalig Twente-spelers met Marokko naar WK in Rusland

Voormalig FC Twente-spelers Hakim Ziyech en Karim El Ahmadi hebben zich met Marokko geplaatst voor het WK Voetbal. De 'Leeuwen van de Atlas' wonnen gisteren met 0-2 bij Ivoorkust.

 Het was een cruciaal duel voor beide landen. De winnaar zou zich plaatsen voor het eindtoernooi in Rusland. Marokko had ook genoeg een gelijkspel. Ziyech en El Ahmadi stonden allebei in de opstelling. De eindstand was voor de rust al bereikt. Benatia en Dirar zorgden voor de goals.

Overzicht

Reacties (49)

  • Avatar
    alles - 12 november 2017 om 14:48

    Allah

  • Avatar
    Hengelo - 12 november 2017 om 15:16

    Dus toch prima zet van Ziyech dat hij voor het Marokkaanse elftal heeft gekozen.

  • Avatar
    Inside_Esd - 12 november 2017 om 15:57
    alles zegt:

    Allah

    Wat kinderachtig..

  • Avatar
    Enschede78 - 12 november 2017 om 16:47
    alles zegt:

    Allah

    Kneusje.

  • Avatar
    mcdummels - 12 november 2017 om 17:06

    Wat moet dit eigenlijk op twentefans? Het is toch geen marrokanenfanclub?

  • Avatar
    remcoroelofs - 12 november 2017 om 17:18
    mcdummels zegt:

    Wat moet dit eigenlijk op twentefans? Het is toch geen marrokanenfanclub?

    Twee oudspelers die wèl naar het WK gaan

  • Avatar
    PaRaDoX - 12 november 2017 om 17:40
    alles zegt:

    Allah

    Aldus de respectloze hufter "alles".......

  • Avatar
    Citrofiel - 12 november 2017 om 18:13
    alles zegt:

    Allah

    Allah heeft echt niet voor de uitzending gezorgd.... of bedoel je: Ins'allah, Shukran, of Jarlah?

  • Avatar
    schalke04 - 12 november 2017 om 18:41

    Belachelijk dat spelers geboren en getogen in Nederland voor Marokko mogen spelen. Hebben ze gekozen voor Marokko dan graag Nederlands paspoort inleveren..

  • Avatar
    GermanTukker - 12 november 2017 om 18:46
    Hengelo zegt:

    Dus toch prima zet van Ziyech dat hij voor het Marokkaanse elftal heeft gekozen.

    Dit toernooi wel als je het zo wil bekijken. Op lang termijn ben ik er nog niet zo zeker van. Aan de andere kant weet je ook niet of ze zich ook niet hadden geplaatst met hem in het team...

  • Avatar
    Ischuros - 12 november 2017 om 18:50
    schalke04 zegt:

    Belachelijk dat spelers geboren en getogen in Nederland voor Marokko mogen spelen. Hebben ze gekozen voor Marokko dan graag Nederlands paspoort inleveren..

    Nederlands paspoort inleveren? Haha, omdat je voor een ander land voetbalt? Dat is pas belachelijk. Spelers met twee paspoorten hebben nu eenmaal de luxe om tussen twee landen te kiezen. Het erge is nog dat ik best begrijp waarom deze jongens voor Marokko kiezen. Ze worden vaak genoeg al niet voor volledige Nederlanders aangezien. Moet je je Nederlanderschap ook nog eens 'bewijzen' voor sommige mensen. Ga fietsen.

  • Avatar
    GermanTukker - 12 november 2017 om 18:54
    mcdummels zegt:

    Wat moet dit eigenlijk op twentefans? Het is toch geen marrokanenfanclub?

    Je loopt al best lang hier dummels... als je nog steeds niet snapt hoe een site als twentefans.nl tewerk gaat heb je niet zoveel in je mars als je mij vraagd. Ik kan het je nog eens uitleggen: ALLES waar twente instaat wordt geplaatst hier. En zelfs als het er niet in staat, wordt er bij geschreven dat het oud spelers zijn. Waarom vraag je je vast af. Dat heet clickbait, en daar leven sites als deze van. Ook een rede dat interviews in meerdere delen opgedeeld worden. Meer verhalen = meer clicks = meer geld krijgen voor reclame. Simpel opzich

  • Avatar
    GermanTukker - 12 november 2017 om 18:55
    alles zegt:

    Allah

    Aju

  • Avatar
    Redisthecollor - 12 november 2017 om 18:58
    Ischuros zegt:

    Nederlands paspoort inleveren? Haha, omdat je voor een ander land voetbalt? Dat is pas belachelijk. Spelers met twee paspoorten hebben nu eenmaal de luxe om tussen twee landen te kiezen. Het erge is nog dat ik best begrijp waarom deze jongens voor Marokko kiezen. Ze worden vaak genoeg al niet voor volledige Nederlanders aangezien. Moet je je Nederlanderschap ook nog eens 'bewijzen' voor sommige mensen. Ga fietsen.

    https://www.biblestudytools.com/lexicons/greek/nas/ischuros.html

  • Avatar
    Jeff. - 12 november 2017 om 19:23
    schalke04 zegt:

    Belachelijk dat spelers geboren en getogen in Nederland voor Marokko mogen spelen. Hebben ze gekozen voor Marokko dan graag Nederlands paspoort inleveren..

    +1

  • Avatar
    mcdummels - 12 november 2017 om 19:50
    GermanTukker zegt:

    Je loopt al best lang hier dummels... als je nog steeds niet snapt hoe een site als twentefans.nl tewerk gaat heb je niet zoveel in je mars als je mij vraagd. Ik kan het je nog eens uitleggen: ALLES waar twente instaat wordt geplaatst hier. En zelfs als het er niet in staat, wordt er bij geschreven dat het oud spelers zijn. Waarom vraag je je vast af. Dat heet clickbait, en daar leven sites als deze van. Ook een rede dat interviews in meerdere delen opgedeeld worden. Meer verhalen = meer clicks = meer geld krijgen voor reclame. Simpel opzich

    Ik snap het wel hoor, GT. Maar ik blijf me er tegen verzetten dat nieuws dat in essentie helemaal niets met twente te maken heeft op twentefans geplaatst wordt!

  • Avatar
    mcdummels - 12 november 2017 om 19:56
    schalke04 zegt:

    Belachelijk dat spelers geboren en getogen in Nederland voor Marokko mogen spelen. Hebben ze gekozen voor Marokko dan graag Nederlands paspoort inleveren..

    Helemaal mee eens. Maar dat is het gevolg als mensen niet zich hoeven aan te passen in een nieuw land, en in hun eigen vertrouwde groep kunnen blijven. Dan gaan ze zich nooit Nederlander voelen en blijven ze zich associëren met het land van herkomst.

  • Avatar
    Ket wiezel - 12 november 2017 om 19:58
    Ischuros zegt:

    Nederlands paspoort inleveren? Haha, omdat je voor een ander land voetbalt? Dat is pas belachelijk. Spelers met twee paspoorten hebben nu eenmaal de luxe om tussen twee landen te kiezen. Het erge is nog dat ik best begrijp waarom deze jongens voor Marokko kiezen. Ze worden vaak genoeg al niet voor volledige Nederlanders aangezien. Moet je je Nederlanderschap ook nog eens 'bewijzen' voor sommige mensen. Ga fietsen.

    Er moet helemaal geen keuze mogelijk zijn. Dat geouwehoer met dubbele paspoorten moet gewoon eens afgelopen zijn. Je bent óf Nederlander óf Marokkaan.

  • Avatar
    GermanTukker - 12 november 2017 om 20:01
    mcdummels zegt:

    Ik snap het wel hoor, GT. Maar ik blijf me er tegen verzetten dat nieuws dat in essentie helemaal niets met twente te maken heeft op twentefans geplaatst wordt!

    Ik ook hoor dummels, je kan het de beheerders echter niet kwalijk nemen, ze moeten ook hun kosten dekken en er (hopelijk) ook profeit uit halen. Heb er in het verleden al kontakt over gehad met hun. We maken echter gratis gebruik van hun "dienst". Dus moeten we er maar mee leren leven helaas.

  • Avatar
    Messi - 12 november 2017 om 20:23
    Ket wiezel zegt:

    Er moet helemaal geen keuze mogelijk zijn. Dat geouwehoer met dubbele paspoorten moet gewoon eens afgelopen zijn. Je bent óf Nederlander óf Marokkaan.

    Hoppaaaa jij snapt het.

Nieuwe media