FC Twente wacht af: ''We hebben een fiscale voorziening meegenomen''

13 november 2017 om 19:48 | Bron: FC Twente wacht af: ''We hebben een fiscale voorziening meegenomen''

Twente, verenigt! heeft de afgelopen periode contact gehad met de directie van FC Twente over de belastingclaim. De ledenvereniging vraagt zich af wanneer er duidelijkheid gaat komen en hoe gaat het bedrag gaat uitvallen. 

"FC Twente kan niet anders dan afwachten als het gaat om de fiscale claim", laat de directie weten. "We hebben het eerder gezegd: we verlenen alle medewerking aan het onderzoek van de fiscus. Dat is alles wat we kunnen doen", benadrukt men. 

"Zoals bekend hebben we in onze jaarrekening een fiscale voorziening meegenomen (van 5.9 miljoen)", vervolgt de directie. "Die is tot stand gekomen op basis van de op dat moment beschikbare informatie en aannames, en in overleg met onze fiscale adviseurs. Als beleidsbepalers is het onze taak om te anticiperen op wat mogelijk op ons af zou kunnen komen. Dat doen we dus ook."

Overzicht

Reacties (21)

  • Avatar
    nochange - 13 november 2017 om 20:43
    zegt:

    Alweer?

  • Avatar
    Messi - 13 november 2017 om 20:50
    nochange zegt:

    Alweer?

    Loat goan dit zal zijn debiele vriendje wel weer zogenaamd hebben gepost.

  • Avatar
    Messi - 14 november 2017 om 05:59
    zegt:

    πŸ–•πŸ»πŸ–•πŸ»πŸ–•πŸ»πŸ–•πŸ»πŸ–•πŸ»πŸ–•πŸ»πŸ–•πŸ»πŸ–•πŸ»πŸ–•πŸ»πŸ–•πŸ»

  • Avatar
    BAM - 14 november 2017 om 07:32

    Verstandig! Iemand met verstand van deze zaken? Ze kunnen toch gewoon een betalingsregeling treffen? Nog een vraag, zouden Aldo en Joop niet ongeveer 2 miljoen van deze rekening op zich nemen?

  • Avatar
    Ik - 14 november 2017 om 08:26

    Ikzeg. Hoe het ook zit. De fiscus zoekt het uit. En reken maar dat de onderste steen boven komt. Normaal gezien hoort het ook zo . Maar nu zit ons fctwente, met dit grote probleem. En niet het vorige bestuur,laat ik het maar netjes formuleren. Ik ben bang dat het helemaal mis gaat, want dit duurt en duurt maar voort. Ik lees hier verschillende verhalen, waar mensen worden neergezet. Wat in mijn ogen niet kan. Een ding hoop ik wel. Dat de belasting claim, ons fctwente niet nekt.

  • Avatar
    BAM - 14 november 2017 om 08:32
    Ik zegt:

    Ikzeg. Hoe het ook zit. De fiscus zoekt het uit. En reken maar dat de onderste steen boven komt. Normaal gezien hoort het ook zo . Maar nu zit ons fctwente, met dit grote probleem. En niet het vorige bestuur,laat ik het maar netjes formuleren. Ik ben bang dat het helemaal mis gaat, want dit duurt en duurt maar voort. Ik lees hier verschillende verhalen, waar mensen worden neergezet. Wat in mijn ogen niet kan. Een ding hoop ik wel. Dat de belasting claim, ons fctwente niet nekt.

    Hier moet je niets lezen... allemaal aannames, allemaal zotte gedachten van psychologisch verwarde heikneuters die zichzelf veel en veel te serieus nemen. Nooit, maar dan ook nooit, geloven wat je hier leest. Ik heb de wijsheid ook niet in pacht maar je hoeft je om FCT geen zorgen te maken. Essentieel is FCT te groot om te falen, daar mag je rustig vanuit gaan. Alleen degradatie kan ons bikkelhard raken. Financieel, daar hoeven wij niet wakker van te liggen.

  • Avatar
    Ik - 14 november 2017 om 08:35
    BAM zegt:

    Verstandig! Iemand met verstand van deze zaken? Ze kunnen toch gewoon een betalingsregeling treffen? Nog een vraag, zouden Aldo en Joop niet ongeveer 2 miljoen van deze rekening op zich nemen?

    Ikzeg. Geachte bam. Nog een betalings regeling. We leven nog steeds op los zand. Deze belastingaanslag kan ons wel is nekken. Heeft u daar wel is aan gedacht. En wij leven nog steeds op het randje van faillissement. Laten wij maar zorgen met elkaar dat wij van dat randje weg komen. Dan kan ik iets beter slapen. Geloof mij maar,we zijn er helaas nog lang niet.

  • Avatar
    BAM - 14 november 2017 om 08:46
    Ik zegt:

    Ikzeg. Geachte bam. Nog een betalings regeling. We leven nog steeds op los zand. Deze belastingaanslag kan ons wel is nekken. Heeft u daar wel is aan gedacht. En wij leven nog steeds op het randje van faillissement. Laten wij maar zorgen met elkaar dat wij van dat randje weg komen. Dan kan ik iets beter slapen. Geloof mij maar,we zijn er helaas nog lang niet.

    Als je goed leest Ik dan leggen ze uit dat experts advies hebben gegeven en denken dat 5.9 voldoende is. Dat geld hebben ze al, is gereserveerd maar geven het niet uit. Nogmaals, maak je niet druk over de centjes. Het is veel beter je druk te maken over de ranglijst en het sportieve, daarvoor is voetbal ook..... voor ons vermaak, niet echt voor kopzorgen over centjes, toch?

  • Avatar
    twente199 - 14 november 2017 om 09:23
    Ik zegt:

    Ikzeg. Hoe het ook zit. De fiscus zoekt het uit. En reken maar dat de onderste steen boven komt. Normaal gezien hoort het ook zo . Maar nu zit ons fctwente, met dit grote probleem. En niet het vorige bestuur,laat ik het maar netjes formuleren. Ik ben bang dat het helemaal mis gaat, want dit duurt en duurt maar voort. Ik lees hier verschillende verhalen, waar mensen worden neergezet. Wat in mijn ogen niet kan. Een ding hoop ik wel. Dat de belasting claim, ons fctwente niet nekt.

    het was van te voren bekend dat het lang zou duren. Ben het wel met je eens dat het er niet leuker op word en dat je naarmate de tijd vordert idd banger word dat er meer uit de kast komt dan dat twente kan hebben. Echter heb ik wel vertrouwen in die 5,9 mln die gereserveerd is. Ervanuitgaande dat die experts er daadwerkelijk verstand van hebben, dan zal het bedrag nooit veel hoger zijn.

  • Avatar
    BAM - 14 november 2017 om 09:30
    twente199 zegt:

    het was van te voren bekend dat het lang zou duren. Ben het wel met je eens dat het er niet leuker op word en dat je naarmate de tijd vordert idd banger word dat er meer uit de kast komt dan dat twente kan hebben. Echter heb ik wel vertrouwen in die 5,9 mln die gereserveerd is. Ervanuitgaande dat die experts er daadwerkelijk verstand van hebben, dan zal het bedrag nooit veel hoger zijn.

    Geen lijken meer in de kast, tenzij Velderman er nieuwe aan het instouwen is, hetgeen me sterk lijkt vanwege de vele ogen die meekijken. We staan onder curatele en zijn 1000x doorgelicht. Sportief bijbenen, en de rest gaat dan vanzelf komen. Moak oe nich sappel. Wat ook niet helpt zijn deze websites die alles uitlichten en onnodig dramatiseren. En als je dan ook nog actief gaat worden op een forum waar de huistrol dagelijks paniek loopt te zaaien, tsja.... (valse) informatie overkill.

    Vroegah, was het 90 minuten Diekman, een beetje als helden op sokken met de ME en Paardjes fukken na de wedstrijd, en de rest van de week niets. Dat waren fijne tijden.

  • Avatar
    PaRaDoX - 14 november 2017 om 09:30
    Ik zegt:

    Ikzeg. Hoe het ook zit. De fiscus zoekt het uit. En reken maar dat de onderste steen boven komt. Normaal gezien hoort het ook zo . Maar nu zit ons fctwente, met dit grote probleem. En niet het vorige bestuur,laat ik het maar netjes formuleren. Ik ben bang dat het helemaal mis gaat, want dit duurt en duurt maar voort. Ik lees hier verschillende verhalen, waar mensen worden neergezet. Wat in mijn ogen niet kan. Een ding hoop ik wel. Dat de belasting claim, ons fctwente niet nekt.

    Maak je geen zorgen kerel. De 3 koppige commerciΓ«le afdeling sleept de ene na de andere sponsor binnen. Er du niets waar jij je zorgen over hoeft te maken. ;)

  • Avatar
    twente199 - 14 november 2017 om 09:34
    BAM zegt:

    Geen lijken meer in de kast, tenzij Velderman er nieuwe aan het instouwen is, hetgeen me sterk lijkt vanwege de vele ogen die meekijken. We staan onder curatele en zijn 1000x doorgelicht. Sportief bijbenen, en de rest gaat dan vanzelf komen. Moak oe nich sappel. Wat ook niet helpt zijn deze websites die alles uitlichten en onnodig dramatiseren. En als je dan ook nog actief gaat worden op een forum waar de huistrol dagelijks paniek loopt te zaaien, tsja.... (valse) informatie overkill.

    Vroegah, was het 90 minuten Diekman, een beetje als helden op sokken met de ME en Paardjes fukken na de wedstrijd, en de rest van de week niets. Dat waren fijne tijden.

    precies, denk dat het met de belasting wel mee gaat vallen. Het is gedekt

  • Avatar
    ANS - 14 november 2017 om 12:59
    BAM zegt:

    Geen lijken meer in de kast, tenzij Velderman er nieuwe aan het instouwen is, hetgeen me sterk lijkt vanwege de vele ogen die meekijken. We staan onder curatele en zijn 1000x doorgelicht. Sportief bijbenen, en de rest gaat dan vanzelf komen. Moak oe nich sappel. Wat ook niet helpt zijn deze websites die alles uitlichten en onnodig dramatiseren. En als je dan ook nog actief gaat worden op een forum waar de huistrol dagelijks paniek loopt te zaaien, tsja.... (valse) informatie overkill.

    Vroegah, was het 90 minuten Diekman, een beetje als helden op sokken met de ME en Paardjes fukken na de wedstrijd, en de rest van de week niets. Dat waren fijne tijden.

    Wie is die huistrol die hier dagelijks paniek en valse informatie loopt te zaaien mijnheer BAM ? Toon eens ballen en noem een naam.

  • Avatar
    BAM - 14 november 2017 om 13:09
    ANS zegt:

    Wie is die huistrol die hier dagelijks paniek en valse informatie loopt te zaaien mijnheer BAM ? Toon eens ballen en noem een naam.

    Blijkbaar voel jij je aangesproken..........

  • Avatar
    Boesk00l - 14 november 2017 om 13:10
    ANS zegt:

    Wie is die huistrol die hier dagelijks paniek en valse informatie loopt te zaaien mijnheer BAM ? Toon eens ballen en noem een naam.

    Laat je je hier ook al provoceren ANS?

    Negeer het toch. Niet alleen voor jezelf en je eigen gemoedsrust en tijd, maar ook voor de kwaliteit van het forum. Ze zien je zo graag happen.

  • Avatar
    Pol! - 14 november 2017 om 14:35
    BAM zegt:

    Geen lijken meer in de kast, tenzij Velderman er nieuwe aan het instouwen is, hetgeen me sterk lijkt vanwege de vele ogen die meekijken. We staan onder curatele en zijn 1000x doorgelicht. Sportief bijbenen, en de rest gaat dan vanzelf komen. Moak oe nich sappel. Wat ook niet helpt zijn deze websites die alles uitlichten en onnodig dramatiseren. En als je dan ook nog actief gaat worden op een forum waar de huistrol dagelijks paniek loopt te zaaien, tsja.... (valse) informatie overkill.

    Vroegah, was het 90 minuten Diekman, een beetje als helden op sokken met de ME en Paardjes fukken na de wedstrijd, en de rest van de week niets. Dat waren fijne tijden.

    Geen lijken meer in de kast, maar wel een negatief eigen vermogen en een operationeel verlies.

    Wil je echt weer vooruit dan zal de club winst moeten maken. Normaal is dit geen topprioriteit voor een voetbalclub, maar in onze situatie wel.

    Alleen dan hebben de sponsors niet het idee dat het geld in een bodemloze put gaat.

  • Avatar
    Citrofiel - 14 november 2017 om 19:58
    BAM zegt:

    Geen lijken meer in de kast, tenzij Velderman er nieuwe aan het instouwen is, hetgeen me sterk lijkt vanwege de vele ogen die meekijken. We staan onder curatele en zijn 1000x doorgelicht. Sportief bijbenen, en de rest gaat dan vanzelf komen. Moak oe nich sappel. Wat ook niet helpt zijn deze websites die alles uitlichten en onnodig dramatiseren. En als je dan ook nog actief gaat worden op een forum waar de huistrol dagelijks paniek loopt te zaaien, tsja.... (valse) informatie overkill.

    Vroegah, was het 90 minuten Diekman, een beetje als helden op sokken met de ME en Paardjes fukken na de wedstrijd, en de rest van de week niets. Dat waren fijne tijden.

    Geen lijken in de kast? sorry maar de TD en CD zijn echt bezig om ze er weer in te stoppen, het liefst in de overtreffende trap.... alles in de hoop dat het volgende seizoen beter gaat.... Alles is dan weer met de mantel der liefde bedekt en de CD kan dan over 2 jaren weer klanten gaan benaderen..... als het dan nog nodig is..... en EV moet dat alles alleen tegenhouden? Niemand die het ziet of hem helpt? zelfs jij niet?

  • Avatar
    Boesk00l - 14 november 2017 om 20:14
    Citrofiel zegt:

    Geen lijken in de kast? sorry maar de TD en CD zijn echt bezig om ze er weer in te stoppen, het liefst in de overtreffende trap.... alles in de hoop dat het volgende seizoen beter gaat.... Alles is dan weer met de mantel der liefde bedekt en de CD kan dan over 2 jaren weer klanten gaan benaderen..... als het dan nog nodig is..... en EV moet dat alles alleen tegenhouden? Niemand die het ziet of hem helpt? zelfs jij niet?

    Wow.. in de overtreffende trap zelfs!



    Hoe moeten we dat nu voor ons zien? Van Halst gaat voor de maffia ipv Doyen? En in plaats van belastingontduiking worden nu steekpenningen onder de politiek verdeelt?



    Het bestuur met Jan voorop is zeker niet goed bezig, maar waar ik je een week of 2 terug nog realistisch vond draaf je nu wel een beetje door. Ik heb zelfs sterk het vermoeden dat je als oud forumlid nu onder een pseudoniem post.

  • Avatar
    Citrofiel - 14 november 2017 om 22:13
    Boesk00l zegt:

    Wow.. in de overtreffende trap zelfs!



    Hoe moeten we dat nu voor ons zien? Van Halst gaat voor de maffia ipv Doyen? En in plaats van belastingontduiking worden nu steekpenningen onder de politiek verdeelt?



    Het bestuur met Jan voorop is zeker niet goed bezig, maar waar ik je een week of 2 terug nog realistisch vond draaf je nu wel een beetje door. Ik heb zelfs sterk het vermoeden dat je als oud forumlid nu onder een pseudoniem post.

    Ik dacht, achter het "genot" van een ijskoude Zweineken.... laat ik me eens wat meer aan BAM aanpassen.... fout.... Zal het niet meer doen.... sorry, maar ik ben ik en heb nog nooit een ander account gebruikt. Is ook niet nodig....

  • Avatar
    BAM - 15 november 2017 om 07:42
    Citrofiel zegt:

    Geen lijken in de kast? sorry maar de TD en CD zijn echt bezig om ze er weer in te stoppen, het liefst in de overtreffende trap.... alles in de hoop dat het volgende seizoen beter gaat.... Alles is dan weer met de mantel der liefde bedekt en de CD kan dan over 2 jaren weer klanten gaan benaderen..... als het dan nog nodig is..... en EV moet dat alles alleen tegenhouden? Niemand die het ziet of hem helpt? zelfs jij niet?

    Nul argumenten, nul feiten en nul onderbouwingen. Volgende.

Nieuwe media