Verbeek teleurgesteld: ''Dit komt hard aan''

18 november 2017 om 22:03 | Bron: Verbeek teleurgesteld: ''Dit komt hard aan''

FC Twente verloor vanavond met maar liefst 0-4 van sc Heerenveen. Na de zeperd van de Tukkers in het eigen Enschede was trainer Gertjan Verbeek teleurgesteld in meerdere aspecten van het Twentse spel, maar had hij tegenover Fox Sports ook veel lof voor de Frieze overwinnaars. ''De betere ploeg.''

''Dit komt hard aan, maar is niet meer dan terecht. We wilden Heerenveen vast zetten als de bal naar hun keeper terugging, maar dat hebben we maar 1 keer gedaan. Daar begreep ik niks van want als je Heerenveen laat voetballen groeien ze in de wedstrijd, zeker na de 0-1. Heerenveen was slim genoeg om over rechts te spelen en Odegaard te vinden; dat was ons probleem. Kijk, Heerenveen heeft betere spelers en een beter team, maar dat kun je compenseren door strijd en beleving. Maar we misten overtuiging in deze wedstrijd.'' 

Bij de 0-1 lieten we onze man lopen, uit de daaropvolgende corner kwam het doelpunt. Dat soort dingen kunnen wij ons niet veroorloven. Als je vlak voor rust de 0-2 tegen krijgt, wordt het een lastig verhaal. De 0-3 was ook illustratief voor onze situatie, dat verdient geen schoonheidsprijs.'' 

Heerenveen-coach Streppel was daarentegen blij met zijn ploeg.  ''We zijn blij dat we de wedstrijd hebben gewonnen. We hadden een lastige serie achter de rug. We hebben het erg goed gedaan. Passie getoond en de meeste duels gewonnen. Dan komt vervolgens het voetbal bovendrijven en hebben wij handige middenvelders. De jongens wilden zo graag winnen, dat we op een gegeven moment nog onrustig werden. Ik ben blij dat we ook nog de 4-0 maakten.”

Overzicht

Reacties (18)

  • Avatar
    Twente fc - 18 november 2017 om 23:05

    7 man wisselen behalve brondeel,lam,boere en slagveer.

  • Avatar
    Twente fc - 18 november 2017 om 23:07
    Twente fc zegt:

    7 man wisselen behalve brondeel,lam,boere en slagveer.

    Sorry 6 man jensen ook niet als er een goed team staat.

  • Avatar
    Scorpio69 - 18 november 2017 om 23:07
    Twente fc zegt:

    Sorry 6 man jensen ook niet als er een goed team staat.

    Nee 7 man doe slagveer er ook maar bij!

  • Avatar
    Messi - 18 november 2017 om 23:21
    Scorpio69 zegt:

    Nee 7 man doe slagveer er ook maar bij!

    Heel de zooi er uut.👍🏻

  • Avatar
    Scorpio69 - 18 november 2017 om 23:27
    Messi zegt:

    Heel de zooi er uut.👍🏻

    hahahahaha........

    Verlang alweer naar het nieuwe seizoen. Kunnen we ook weer kwalificeren voor Europa!

  • Avatar
    Enschede7 - 18 november 2017 om 23:39

    Boere jaagt als enige achter de bal aan voorin, en die andere twee maar slapen

  • Avatar
    Twente fc - 19 november 2017 om 00:02
    Scorpio69 zegt:

    hahahahaha........

    Verlang alweer naar het nieuwe seizoen. Kunnen we ook weer kwalificeren voor Europa!

    Dan nog niet is het laatste jaar.Van die zware straf die ze kregen.

  • Avatar
    fctexpert - 19 november 2017 om 01:19
    Twente fc zegt:

    Dan nog niet is het laatste jaar.Van die zware straf die ze kregen.

    Jawel volgend jaar kunnen we ons weer kwalificeren 100%, maar dan moeten we dit jaar niet degraderen :-(

  • Avatar
    Flevotukker - 19 november 2017 om 10:10
    Scorpio69 zegt:

    hahahahaha........

    Verlang alweer naar het nieuwe seizoen. Kunnen we ook weer kwalificeren voor Europa!

    Vanuit de Jupiler league wordt dat anders wel knap lastig.

  • Avatar
    hiepie - 19 november 2017 om 11:06
    Enschede7 zegt:

    Boere jaagt als enige achter de bal aan voorin, en die andere twee maar slapen

    👍

  • Avatar
    Tukkertje1970 - 19 november 2017 om 11:30
    hiepie zegt:

    👍

    Ben het met deze stelling eens,maar als spits verstop hij zich ook!

    Hij houd ballen vast zodat er tijd is voor aansluiting,maar zijn hoofd taak is goals maken en als ik situaties zie dat hij diep moet gaan en de bal vragen zie ik hem wegkruipen in dekking.

    Waarom stellen ze die slagveer steeds weer op?

  • Avatar
    Tukkertje1970 - 19 november 2017 om 11:31
    fctexpert zegt:

    Jawel volgend jaar kunnen we ons weer kwalificeren 100%, maar dan moeten we dit jaar niet degraderen :-(

    Waar hebben Julie het over komende jaren is Europees niet meer aan de order.

  • Avatar
    Tukkertje1970 - 19 november 2017 om 11:32
    Twente fc zegt:

    7 man wisselen behalve brondeel,lam,boere en slagveer.

    Slagveer????????

    Je weet dat het spelletje voetbal heet toch?

    Slagveer snel afscheid van nemen!!!

  • Avatar
    Scorpio69 - 19 november 2017 om 11:33
    Flevotukker zegt:

    Vanuit de Jupiler league wordt dat anders wel knap lastig.

    Als wij als fans de moed ook al opgeven wordt het natuurlijk helemaal kleurloos en hulpeloos. Laten wij onze rug nu recht houden en een voorbeeld zijn voor de spelers die hoogwaarschijnlijk om mamma roepen. Die kunnen zelf niets, moeten alles verteld worden. Weten niet eens wat vechten is of hard werken is. Het zijn verwende knapen en dat zorgt voor deze slechte prestaties. We gaan niet degraderen daar zorgt Verbeek wel voor. Volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen!

  • Avatar
    terugnaardetop - 19 november 2017 om 12:29
    fctexpert zegt:

    Jawel volgend jaar kunnen we ons weer kwalificeren 100%, maar dan moeten we dit jaar niet degraderen :-(

    Niet dat ik er na gisteren in geloof, maar vanuit de Jupiler leaque kan dat natuurlijk wel als je de beker wint! Rechtstreeks zelfs de poule wedstrijden in.

  • Avatar
    twente1965 - 19 november 2017 om 12:32
    Scorpio69 zegt:

    Als wij als fans de moed ook al opgeven wordt het natuurlijk helemaal kleurloos en hulpeloos. Laten wij onze rug nu recht houden en een voorbeeld zijn voor de spelers die hoogwaarschijnlijk om mamma roepen. Die kunnen zelf niets, moeten alles verteld worden. Weten niet eens wat vechten is of hard werken is. Het zijn verwende knapen en dat zorgt voor deze slechte prestaties. We gaan niet degraderen daar zorgt Verbeek wel voor. Volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen!

    Ik hoor dat vaker “volgend seizoen”

    Ze moeten nu presteren je legt nu een basis om langzaam weer een subtopper te worden

    Maar die Verbeek snapt het ook niet helaas gezien opstelling

  • Avatar
    Twente fc - 19 november 2017 om 13:57
    terugnaardetop zegt:

    Niet dat ik er na gisteren in geloof, maar vanuit de Jupiler leaque kan dat natuurlijk wel als je de beker wint! Rechtstreeks zelfs de poule wedstrijden in.

    Dit is pas het 2 jaar van de straf volgend seizoen ook nog.

  • Avatar
    twente199 - 19 november 2017 om 18:38
    Twente fc zegt:

    Dit is pas het 2 jaar van de straf volgend seizoen ook nog.

    volgend jaar mag twente weer voetballen voor kwalificatie van europees voetbal. In de jupiler league kan twente niet spelen, dan zijn ze failliet.

Nieuwe media