Liendl geslachtofferd door Verbeek: ''Je laat je club en ploeggenoten in de steek''

19 november 2017 om 11:39 | Bron: FOX Sports Liendl geslachtofferd door Verbeek: ''Je laat je club en ploeggenoten in de steek''

Michael Liendl werd zaterdagavond tegen SC Heerenveen (4-0 verlies) geslachtofferd door Gertjan Verbeek. De middenvelder liet regelmatig zijn man, Martin Odegaard, lopen. Daaruit onstond ook de 1-0.

"Hij laat z'n man lopen. Er kwam niet direct een goal uit, maar er viel wel een corner uit. En uit die corner viel een doelpunt", legt Verbeek uit na afloop tegen FOX Sports. "En dat heeft niets te maken met niet kunnen, maar niet willen. Hij laat gewoon z'n man lopen. Dat kan je niet accepteren. Dan laat je je ploeggenoten in de steek en je laat je club in de steek."

"Dat vind ik niet kunnen", gaat de coach verder. "En daar is ook geen excuus voor. Hij geeft gewoon op. Ik heb ook meteen verteld waarom ik hem wisselde."

Overzicht

Reacties (13)

  • Avatar
    PaRaDoX - 19 november 2017 om 11:41

    Ik vond Liendl al meteen een miskoop van JvH. Vot er met.......

  • Avatar
    Tukkertje1970 - 19 november 2017 om 11:42
    PaRaDoX zegt:

    Ik vond Liendl al meteen een miskoop van JvH. Vot er met.......

    Kan er nog wel een paar noemen!

  • Avatar
    Tukkertje1970 - 19 november 2017 om 11:45

    Beetje kort door de bocht 1 speler aan de schandpaal waar er 11 falen!!!

    Wat weet slagveer bv van verbeek dat hij steeds weer in de basis mag starten?

    Wat een ramp zeg en dan van de lely er achter dan ben je wel vleugellam.

  • Avatar
    UtrechtseTukker - 19 november 2017 om 12:02

    Die Martin Odegaard liep echt overal doorheen. Lindl en Thiga allebei debet aan. Want zo goed is Odegaard nou ook weer niet.



    Volgende week tegen AZ met Boere op het middenveld en Kwasina in de spits. Inzakken en counteren 4-5-1 opstelling.

  • Avatar
    Bryan Ruiz - 19 november 2017 om 12:11
    UtrechtseTukker zegt:

    Die Martin Odegaard liep echt overal doorheen. Lindl en Thiga allebei debet aan. Want zo goed is Odegaard nou ook weer niet.



    Volgende week tegen AZ met Boere op het middenveld en Kwasina in de spits. Inzakken en counteren 4-5-1 opstelling.

    Volgens mij kan die Ødegaard toch wel aardig voetballen hoor.

  • Avatar
    FCTMM - 19 november 2017 om 12:24
    Tukkertje1970 zegt:

    Beetje kort door de bocht 1 speler aan de schandpaal waar er 11 falen!!!

    Wat weet slagveer bv van verbeek dat hij steeds weer in de basis mag starten?

    Wat een ramp zeg en dan van de lely er achter dan ben je wel vleugellam.

    Helemaal mee eens..... de rechterkant was waardeloos gisteravond. Er waren er trouwens wel meerdere die waardeloos waren 😉🤔

  • Avatar
    Rijvers - 19 november 2017 om 12:32

    Toen onze spelers het veld opkwamen, viel mij direct op dat Boere handschoenen droeg
    Ik zag in vorige reacties dat het Messie ook direct opviel
    Vind wel dat hij ontzettend hard werktl
    De spelers zijn tegenwoordig maar verwende kereltjes
    In het eerste kwartier van de wedstrijd was er best wel strijd, maar dat was al snel weer over
    Verder is Liendl niet eens de aller slechtste, maar Verbeek kan net als Hake niet iedereen er uit knikkeren
    Ik vind het wel iemand slachtofferen om eigenlijk je eigen falen te verdoezelen
    Want met spelers opstellen die onder Hake allang hun kansen hadden verspeeld, maak je deze hele trainers wissel overbodig, en heeft dit hele gebeuren alleen maar weer veel geld gekost
    Wat hadden we toch een paar leuke spelers kunnen hallen met al die afkoopsommen voor de weggestuurde trainers
    Het was gister wel de meest slechtste thuiswedstrijd sinds lange tijd
    En Liendle kan wel een slechte aankoop zijn, maar er lopen nog wel mindere aanwinsten bij
    Verder zag je gisteren ook weer weinig rendement uit de acties van Assaidi en Tighadouni komen
    Tuurlijk kunnen ze wel voetballen, maar ze lopen zich keer op keer vast
    En dan kan een Streppel wel zeggen voor zulke spelers kom je naar het stadion
    Maar met circus voetbal alleen kom je er niet
    En de boven genoemde Boere krijgt bijna geen fatsoenlijke bal aangespeeld van de zijkanten
    Slagveer opstellen begrijp ik helemaal niets van, die jongen speelt elke wedstrijd het meest tegen zichzelf
    Verder vind ik Brondeel niet zo een hele sterke keeper, gister wel wat ballen gepakt, maar toch ook wel weer in de fout bij tegen doelpunten
    Zie hem ook vaak twijfelen, zal ik komen of niet
    Nee ik zie het zwaar in de rest van het seizoen

  • Avatar
    Twente fc - 19 november 2017 om 12:45

    Ik ben het niet eens met jullie speel gewoon 100% aanvallend en je haalt 100% rendement uit slagveer, boere en jensen.En lam wordt dan ook steeds beter.Met spelers als assaidi en tichadouini heb je alleen maar bal en tijd verlies.

  • Avatar
    EvB64 - 19 november 2017 om 13:19
    Tukkertje1970 zegt:

    Kan er nog wel een paar noemen!

    Een paar bijna alles 😂😂😂

  • Avatar
    Ward - 19 november 2017 om 13:32

    Liendl wordt ook gewoon op de verkeerde plek neergezet. Hij speelt zijn hele leven achter de spits, een box-to-box is hij nooit geweest en heeft daar ook niet de mobiliteit voor. Hij moet een rol achter jensen accepteren of als invaller erin komen om rust aan de bal te brengen wanneer dat nodig is. Maar wanneer er gestreden moet worden, heb je meer aan een holla en vuckic.

  • Avatar
    Twente fc - 19 november 2017 om 13:37
    Ward zegt:

    Liendl wordt ook gewoon op de verkeerde plek neergezet. Hij speelt zijn hele leven achter de spits, een box-to-box is hij nooit geweest en heeft daar ook niet de mobiliteit voor. Hij moet een rol achter jensen accepteren of als invaller erin komen om rust aan de bal te brengen wanneer dat nodig is. Maar wanneer er gestreden moet worden, heb je meer aan een holla en vuckic.

    Ja en die is er tot de winterstop uit.Vuckic de speler met de wil om te winnen op wat van manier dan ook.Dat zijn de spelers waar je voor na het stadion komt.

  • Avatar
    Ik - 19 november 2017 om 14:31
    Rijvers zegt:

    Toen onze spelers het veld opkwamen, viel mij direct op dat Boere handschoenen droeg
    Ik zag in vorige reacties dat het Messie ook direct opviel
    Vind wel dat hij ontzettend hard werktl
    De spelers zijn tegenwoordig maar verwende kereltjes
    In het eerste kwartier van de wedstrijd was er best wel strijd, maar dat was al snel weer over
    Verder is Liendl niet eens de aller slechtste, maar Verbeek kan net als Hake niet iedereen er uit knikkeren
    Ik vind het wel iemand slachtofferen om eigenlijk je eigen falen te verdoezelen
    Want met spelers opstellen die onder Hake allang hun kansen hadden verspeeld, maak je deze hele trainers wissel overbodig, en heeft dit hele gebeuren alleen maar weer veel geld gekost
    Wat hadden we toch een paar leuke spelers kunnen hallen met al die afkoopsommen voor de weggestuurde trainers
    Het was gister wel de meest slechtste thuiswedstrijd sinds lange tijd
    En Liendle kan wel een slechte aankoop zijn, maar er lopen nog wel mindere aanwinsten bij
    Verder zag je gisteren ook weer weinig rendement uit de acties van Assaidi en Tighadouni komen
    Tuurlijk kunnen ze wel voetballen, maar ze lopen zich keer op keer vast
    En dan kan een Streppel wel zeggen voor zulke spelers kom je naar het stadion
    Maar met circus voetbal alleen kom je er niet
    En de boven genoemde Boere krijgt bijna geen fatsoenlijke bal aangespeeld van de zijkanten
    Slagveer opstellen begrijp ik helemaal niets van, die jongen speelt elke wedstrijd het meest tegen zichzelf
    Verder vind ik Brondeel niet zo een hele sterke keeper, gister wel wat ballen gepakt, maar toch ook wel weer in de fout bij tegen doelpunten
    Zie hem ook vaak twijfelen, zal ik komen of niet
    Nee ik zie het zwaar in de rest van het seizoen

    Ikzeg. Rv inderdaad nu al handschoenen aan. Dat viel mij ook direct op. En mijn begeleider gaf ik het direct aan wat is dit nou handschoenen aan nu al . Ik zij tegen mijn naaste buurman dit gaat niet goed komen. Nu al handschoenen aan. Een echte Hollandse jongen. Ja daar heeft u ook gelijk in.

  • Avatar
    Ik - 19 november 2017 om 14:37
    PaRaDoX zegt:

    Ik vond Liendl al meteen een miskoop van JvH. Vot er met.......

    Ikzeg. Ach PD haal het hele team weg. Weet je het is totaal geen team dat is het probleem. Maar om deze man alleen de schuld te geven nee allemaal. En ook niet meer het aan koop belijd. Dat weten wij nu wel toch.nu moeten deze mannen op gaan staan. En vechten voor elke centimeter dan kunnen wij de degradatie ontlopen. Geen geld meer om mensen te ontslaan. Dus. Nu een team maken.

Nieuwe media