Streppel genoot van Twente-duo: ''Spelers waarvoor je naar het stadion komt''

19 november 2017 om 12:14 | Bron: Omrop Fryslân Streppel genoot van Twente-duo: ''Spelers waarvoor je naar het stadion komt''

FC Twente ging zaterdagavond hard onderuit tegen SC Heerenveen. De ploeg van trainer Jurgen Streppel won met liefst 4-0. De trainer was na afloop uiteraard tevreden. 

"Daar waren we allemaal aan toe, dus ook de trainer. Of we er naar snakten? Nee, want volgens mij ben ik altijd rustig als we verliezen en ook rustig als je wint. Dan moet je niet in de vlekken schieten als het even tegen zit", vertelt Streppel bij Omrop Fryslân. "Ik ben blij dat we gewonnen hebben maar niet opgelucht."

De oefenmeester genoot niet alleen van zijn eigen team. "Ik ben misschien wel een rare, maar ik heb ook genoten van een aantal spelers van Twente. Ik vind Assaidi en Tighadouini spelers waarvoor je naar het stadion komt. Ik heb dat soort acties van de tegenstander liever niet maar ik kan daar toch wel van genieten."

Overzicht

Reacties (12)

  • Avatar
    Scorpio69 - 19 november 2017 om 12:17

    Het gaat toch echt om doelpunten maken. Als trainers, journalisten en analisten al genieten van individuele acties en meer niet dan kun je de spelers ook niet de schuld geven dat ze naast hun schoenen gaan lopen. Ik heb het idee dat hier in Nederland vergeten wordt dat het een teamsport is.

  • Avatar
    Twente fc - 19 november 2017 om 12:31
    Scorpio69 zegt:

    Het gaat toch echt om doelpunten maken. Als trainers, journalisten en analisten al genieten van individuele acties en meer niet dan kun je de spelers ook niet de schuld geven dat ze naast hun schoenen gaan lopen. Ik heb het idee dat hier in Nederland vergeten wordt dat het een teamsport is.

    Mee eens ik zie gewoon liever voetbal dan dat gekloot met die bal.

  • Avatar
    Ik - 19 november 2017 om 12:34
    Scorpio69 zegt:

    Het gaat toch echt om doelpunten maken. Als trainers, journalisten en analisten al genieten van individuele acties en meer niet dan kun je de spelers ook niet de schuld geven dat ze naast hun schoenen gaan lopen. Ik heb het idee dat hier in Nederland vergeten wordt dat het een teamsport is.

    Ikzeg. Geachte sco ik weet niet meer wat ik hier aan moet toevoegen u heeft gelijk.

  • Avatar
    twentesupp - 19 november 2017 om 12:35
    Scorpio69 zegt:

    Het gaat toch echt om doelpunten maken. Als trainers, journalisten en analisten al genieten van individuele acties en meer niet dan kun je de spelers ook niet de schuld geven dat ze naast hun schoenen gaan lopen. Ik heb het idee dat hier in Nederland vergeten wordt dat het een teamsport is.

    Precies

  • Avatar
    Ik - 19 november 2017 om 12:47

    Ikzeg. Na een verschrikkelijke avond. Is mijn voetbal visie. Toch anders als de heren op de bank. Of de jongens in het veld. Waar het ook fout ging. Is bij het begin,natuurlijk. Passie en de wil om te winnen. Dat zag ik de hele wedstrijd niet . Vechten en elkaar weten te vinden. Tijdens een gevecht in het veld. Geen ondersteuning. Geen beleving geen lijder geen mentaliteit om te winnen. Hoe moet dit verder. Oja ik ben totaal van niemand familie. Maar als voetballer wist ik zeker dat voetbal een team sport is.en nu is de beurt aan de best betaalde voetballers om keihard terug te slaan. En bikkel hard als team te gaan werken. .Nu staan wij zo goed als onderaan. Dan is er maar een visie. Wij willen nu van iedereen winnen. Dat is team sport. Wij.

  • Avatar
    jkbellie - 19 november 2017 om 13:01
    Ik zegt:

    Ikzeg. Na een verschrikkelijke avond. Is mijn voetbal visie. Toch anders als de heren op de bank. Of de jongens in het veld. Waar het ook fout ging. Is bij het begin,natuurlijk. Passie en de wil om te winnen. Dat zag ik de hele wedstrijd niet . Vechten en elkaar weten te vinden. Tijdens een gevecht in het veld. Geen ondersteuning. Geen beleving geen lijder geen mentaliteit om te winnen. Hoe moet dit verder. Oja ik ben totaal van niemand familie. Maar als voetballer wist ik zeker dat voetbal een team sport is.en nu is de beurt aan de best betaalde voetballers om keihard terug te slaan. En bikkel hard als team te gaan werken. .Nu staan wij zo goed als onderaan. Dan is er maar een visie. Wij willen nu van iedereen winnen. Dat is team sport. Wij.

    Inderdaad Ik. Het teamsport was gisteravond ver te zoeken. Veel spelers vielen door de ondergrens en andere waren alleen druk met zelf kunnen scoren. Veel dom balverlies en te laat komen met terug veroveren. Er is nog veel werk voor gjv maar ik heb er wel vertrouwen in. Bij sommige wedstrijden kon je wel zien dat het er in zit.

  • Avatar
    terugnaardetop - 19 november 2017 om 13:14

    Als je zo blij wordt van deze 2 einselgangers neem ze maar mee en doe ons er Odegaard en Vlap maar voor terug. Alsjeblieft, dankjewel.

  • Avatar
    Twente fc - 19 november 2017 om 14:38
    terugnaardetop zegt:

    Als je zo blij wordt van deze 2 einselgangers neem ze maar mee en doe ons er Odegaard en Vlap maar voor terug. Alsjeblieft, dankjewel.

    Goeie deal

  • Avatar
    Tukkertje1970 - 19 november 2017 om 15:00

    Welke aktie tien keer je zelfde tegenstander voorbij zonder 1 m vooruit te komen of tot een goal te komen????

    Pas in de 70e min moet de keeper van heerenveen voor de eerste keer in aktie komen was ook de laatste keer de rest van de ballen gingen over of naast als ze al in de buurt van de 16 kwamen!

  • Avatar
    Dreamingred - 19 november 2017 om 16:39
    Tukkertje1970 zegt:

    Welke aktie tien keer je zelfde tegenstander voorbij zonder 1 m vooruit te komen of tot een goal te komen????

    Pas in de 70e min moet de keeper van heerenveen voor de eerste keer in aktie komen was ook de laatste keer de rest van de ballen gingen over of naast als ze al in de buurt van de 16 kwamen!

    Inderdaad heel veel actie met verbluffend weinig rendement.

  • Avatar
    beerntjes - 19 november 2017 om 17:40
    Ik zegt:

    Ikzeg. Na een verschrikkelijke avond. Is mijn voetbal visie. Toch anders als de heren op de bank. Of de jongens in het veld. Waar het ook fout ging. Is bij het begin,natuurlijk. Passie en de wil om te winnen. Dat zag ik de hele wedstrijd niet . Vechten en elkaar weten te vinden. Tijdens een gevecht in het veld. Geen ondersteuning. Geen beleving geen lijder geen mentaliteit om te winnen. Hoe moet dit verder. Oja ik ben totaal van niemand familie. Maar als voetballer wist ik zeker dat voetbal een team sport is.en nu is de beurt aan de best betaalde voetballers om keihard terug te slaan. En bikkel hard als team te gaan werken. .Nu staan wij zo goed als onderaan. Dan is er maar een visie. Wij willen nu van iedereen winnen. Dat is team sport. Wij.

    Helemaal mee eens Ik. Die wedstrijd van gisteren sloeg helemaal nergens op.

  • Avatar
    Jennifer - 19 november 2017 om 19:00
    Scorpio69 zegt:

    Het gaat toch echt om doelpunten maken. Als trainers, journalisten en analisten al genieten van individuele acties en meer niet dan kun je de spelers ook niet de schuld geven dat ze naast hun schoenen gaan lopen. Ik heb het idee dat hier in Nederland vergeten wordt dat het een teamsport is.

    Compleet mee eens Scorpio, prima weergegeven😊

Nieuwe media