Assaidi na nederlaag: ''Hij is flink tekeergegaan in de rust''

19 november 2017 om 14:18 | Bron: Fox Sports Assaidi na nederlaag: ''Hij is flink tekeergegaan in de rust''

Oussama Assaidi stond zaterdagavond ontevreden voor de camera’s van Fox Sports. De aanvaller baalt van de 0-4 nederlaag tegen sc Heerenveen. 

“We hebben de wedstrijd in de eerste helft weggegeven. In de tweede helft zie je nog wel strijd en dan gebeurt er nog wel wat. Misschien hadden we de 2-1 kunnen maken. Na de 3-0 was het afgelopen”, aldus de aanvaller. 

Ook Gertjan Verbeek is volgens Assaidi niet te spreken over het optreden van Twente. “Hij is ook teleurgesteld. Hij is flink tekeergegaan in de rust. Hij zei dat we geen lef toonden en dat het in de tweede helft anders moest”, vertelt Assaidi. “Ik denk dat hij gelijk heeft. We hadden het beter moeten doen. We zakken helemaal weg na de 1-0”, besluit Assaidi. 

Overzicht

Reacties (33)

  • Avatar
    Ik - 19 november 2017 om 14:23

    Ikzeg. Ja zeker had de trainer gelijk. Niet ik denk dat ie gelijk heeft. Dit is nu wat ik bedoel. Bij deze hoop ik dat het vandaag nog duidelijker wordt wat de trainer bedoelde.

  • Avatar
    twente1965 - 19 november 2017 om 14:31

    Hoorde Verbeek net op fox sport analyseren.

    Bij anderen ziet hij hoe het moet

    Alleen bij Twente zie ik er niks van exact hetzelfde als onder Hake

    Zeg nou niet dat hij tijd kost dan worden we wakker in de Jupiler

  • Avatar
    Paolo - 19 november 2017 om 14:53
    Ik zegt:

    Ikzeg. Ja zeker had de trainer gelijk. Niet ik denk dat ie gelijk heeft. Dit is nu wat ik bedoel. Bij deze hoop ik dat het vandaag nog duidelijker wordt wat de trainer bedoelde.

    Heb je een borrel op?😂😂👍

  • Avatar
    PeterLV - 19 november 2017 om 15:00

    Wat de trainer bedoelde? In ieder geval hebben de spelers er nog niets van begrepen. Wat waren en zijn ze slecht, al weken: Thesker, Liendl en Slagveer. Waarom stelt een trainer, welke dan ook, deze drie op. Ze zijn absoluut niet ere-divisie waardig!

    Zet er maar jeugdspelers in.

    Dit is geen klacht over Verbeek, maar over de spelers.

  • Avatar
    RaymondL - 19 november 2017 om 15:27
    PeterLV zegt:

    Wat de trainer bedoelde? In ieder geval hebben de spelers er nog niets van begrepen. Wat waren en zijn ze slecht, al weken: Thesker, Liendl en Slagveer. Waarom stelt een trainer, welke dan ook, deze drie op. Ze zijn absoluut niet ere-divisie waardig!

    Zet er maar jeugdspelers in.

    Dit is geen klacht over Verbeek, maar over de spelers.

    Zet Boere en V D Lely er ook even bij in je rijtje.

  • Avatar
    Rijvers - 19 november 2017 om 15:27
    twente1965 zegt:

    Hoorde Verbeek net op fox sport analyseren.

    Bij anderen ziet hij hoe het moet

    Alleen bij Twente zie ik er niks van exact hetzelfde als onder Hake

    Zeg nou niet dat hij tijd kost dan worden we wakker in de Jupiler

    Ja inderdaad, het verbaast me dat je dit wilt, en dat dit zo maar mogelijk is
    Anderen analyseren terwijl er voor jezelf genoeg werk aan de winkel is
    Nou dan wil je niet met je hele ziel en zaligheid trainer van Twente zijn volgens mij
    Ik weet zeker dat het grootste gedeelte van de aanhang (inclusief ik zelf) nog stuk zit van de wedstrijd van gisteren
    Maar Gert Jan is zijn rechter achter zak al weer voor een andere werkgever aan het vullen
    Vind het totaal niet kunnen, net als Jantje van Halst deed
    Dus die vind het wel prima zo

  • Avatar
    post - 19 november 2017 om 15:30

    Ik reageer niet zoveel maar dit wil ik nog even kwijt ik schrok gisteren en dacht even dat schreuder terug was ook ik weet dat we punten nodig hebben maar zo slecht .
    Verder wil ik nog kwijt dat ik niet snap wat slagveer hier in dit elftal moet hij trapt nog geen deuk in een pakje boter wat is deze speler slecht en niet alleen gisteren hij is nog te slecht voor de jupiler leage.

  • Avatar
    RedHell - 19 november 2017 om 16:26
    twente1965 zegt:

    Hoorde Verbeek net op fox sport analyseren.

    Bij anderen ziet hij hoe het moet

    Alleen bij Twente zie ik er niks van exact hetzelfde als onder Hake

    Zeg nou niet dat hij tijd kost dan worden we wakker in de Jupiler

    Ja misschien flauw maar "het kost tijd" zonder fundering bouw je geen huis. Rene hake goeie gast maar ik zie totaal geen fundering in dit elftal. Aan gertjan verbeek nu de taak om de fundering te bouwen en spelers op elkaar in te spelen, zodat er automatisme onstaat en dat het rond spelen veel vloeiender zal gaan. Daarnaast zal er veel meer druk op de linies gezet moeten worden omdat we op dit moment totaal geen gebruik maken van de vleugels. Maar laten we beginnen bij het begin.

  • Avatar
    RedHell - 19 november 2017 om 16:30
    Rijvers zegt:

    Ja inderdaad, het verbaast me dat je dit wilt, en dat dit zo maar mogelijk is
    Anderen analyseren terwijl er voor jezelf genoeg werk aan de winkel is
    Nou dan wil je niet met je hele ziel en zaligheid trainer van Twente zijn volgens mij
    Ik weet zeker dat het grootste gedeelte van de aanhang (inclusief ik zelf) nog stuk zit van de wedstrijd van gisteren
    Maar Gert Jan is zijn rechter achter zak al weer voor een andere werkgever aan het vullen
    Vind het totaal niet kunnen, net als Jantje van Halst deed
    Dus die vind het wel prima zo

    Als de spelers van FC Twente zulke goede "aannames" hadden als sommigen op dit forum hier zouden ze de sterren van de hemel spelen. Gertjan verbeek doet gewoon waar de betaald voor wordt en dat is analyseren. Tuurlijk baald hij netzo hard van de nederlaag als wij maar hij kan wel bij de pakken neer gaan zitten maar daar heeft niemand wat aan. Hij doet zn werk zoals die dat maandag weer in dienst van FC Twente zal doen op het trainings veld.

  • Avatar
    janfctfan - 19 november 2017 om 16:35

    Helemaal niet erg dat Verbeek analist is. Staat totaal buiten het trainer zijn bij ons. Verbeek heeft geen schuld aan die nederlaag gisteren. Reken er op dat ze er van langs hebben gekregen. Assaidi zei er wel genoeg over. Ik heb nog nooit gehoord dat ze door Hake (met alle respect voor de persoon Hake), op hun donder hebben gehad. Van geen enkele speler. Nu gebeurt dat zeker.

  • Avatar
    RedHell - 19 november 2017 om 16:36
    janfctfan zegt:

    Helemaal niet erg dat Verbeek analist is. Staat totaal buiten het trainer zijn bij ons. Verbeek heeft geen schuld aan die nederlaag gisteren. Reken er op dat ze er van langs hebben gekregen. Assaidi zei er wel genoeg over. Ik heb nog nooit gehoord dat ze door Hake (met alle respect voor de persoon Hake), op hun donder hebben gehad. Van geen enkele speler. Nu gebeurt dat zeker.

    Inderdaad mee eens

  • Avatar
    Rijvers - 19 november 2017 om 16:40
    RedHell zegt:

    Inderdaad mee eens

    Hake had ook geen schuld aan de nederlagen
    Maar moest er wel uit

  • Avatar
    RedHell - 19 november 2017 om 16:42
    Rijvers zegt:

    Hake had ook geen schuld aan de nederlagen
    Maar moest er wel uit

    Hake is te soft om dit zooitje aan het voetballen te krijgen. Voor de rest goeie gast.

  • Avatar
    Rijvers - 19 november 2017 om 16:42
    janfctfan zegt:

    Helemaal niet erg dat Verbeek analist is. Staat totaal buiten het trainer zijn bij ons. Verbeek heeft geen schuld aan die nederlaag gisteren. Reken er op dat ze er van langs hebben gekregen. Assaidi zei er wel genoeg over. Ik heb nog nooit gehoord dat ze door Hake (met alle respect voor de persoon Hake), op hun donder hebben gehad. Van geen enkele speler. Nu gebeurt dat zeker.

    Jij was er telkens bij in de kleedkamer?

  • Avatar
    RedHell - 19 november 2017 om 16:45
    Rijvers zegt:

    Jij was er telkens bij in de kleedkamer?

    Kun je wel zo reageren maar jan heeft gelijk, hake is te soft om dit zooitje aan het voetballen te krijgen.

  • Avatar
    biertje123 - 19 november 2017 om 16:55
    janfctfan zegt:

    Helemaal niet erg dat Verbeek analist is. Staat totaal buiten het trainer zijn bij ons. Verbeek heeft geen schuld aan die nederlaag gisteren. Reken er op dat ze er van langs hebben gekregen. Assaidi zei er wel genoeg over. Ik heb nog nooit gehoord dat ze door Hake (met alle respect voor de persoon Hake), op hun donder hebben gehad. Van geen enkele speler. Nu gebeurt dat zeker.

    Verbeek mag zelf weten wat hij in zijn vrije tijd gaat doen. Als hij lekker op tv wil verschijnen dan mag hij dat lekker doen. Als het maar niet ten koste gaat van het voetbal natuurlijk.

  • Avatar
    Rijvers - 19 november 2017 om 16:56
    RedHell zegt:

    Hake is te soft om dit zooitje aan het voetballen te krijgen. Voor de rest goeie gast.

    Ik praat jou over pakweg 2 a 3 wedstrijden wel weer
    Als je gelijk hebt ben ik de eerste die dat toe zal geven
    Deze armoedige selectie is niet aan het voetballen te krijgen
    Geen pit, geen bezieling en weinig kwaliteit

  • Avatar
    Rijvers - 19 november 2017 om 16:58
    RedHell zegt:

    Kun je wel zo reageren maar jan heeft gelijk, hake is te soft om dit zooitje aan het voetballen te krijgen.

    Oke we spreken elkaar weer een paar wedstrijden verder

  • Avatar
    RedHell - 19 november 2017 om 17:45
    Rijvers zegt:

    Ik praat jou over pakweg 2 a 3 wedstrijden wel weer
    Als je gelijk hebt ben ik de eerste die dat toe zal geven
    Deze armoedige selectie is niet aan het voetballen te krijgen
    Geen pit, geen bezieling en weinig kwaliteit

    Is goed man, als ik fout zat zal ik het ook toegeven.

  • Avatar
    enschedeejj - 19 november 2017 om 18:46
    PeterLV zegt:

    Wat de trainer bedoelde? In ieder geval hebben de spelers er nog niets van begrepen. Wat waren en zijn ze slecht, al weken: Thesker, Liendl en Slagveer. Waarom stelt een trainer, welke dan ook, deze drie op. Ze zijn absoluut niet ere-divisie waardig!

    Zet er maar jeugdspelers in.

    Dit is geen klacht over Verbeek, maar over de spelers.

    Je bent Bijen vergeten te noemen. Tot nu toe het hele seizoen al zwak en alleen maar balverlies !!!
    Waarom geen Hooiveld in de basis ??? Die kleunt er tenminste in.

Nieuwe media