Kritiek op Van Halst: ''Ik had voor die bonussen een paar leuke spelers gehaald''

19 november 2017 om 15:03 | Bron: Leon ten Voorde Kritiek op Van Halst: ''Ik had voor die bonussen een paar leuke spelers gehaald''

FC Twente ging zaterdagavond in eigen huis hard onderuit tegen sc Heerenveen. De ploeg uit Friesland won met 0-4. Leon ten Voorde heeft zich kritisch uitgelaten over het elftal van de Tukkers. 

Clubwatcher Ten Voorde meent dat de Twentse selectie kwaliteit te kort komt. De verslaggever van de TC Tubantia laat zich dan ook kritisch uit over het aankoopbeleid van Jan van Halst. “Ik had voor die bonussen een paar leuke eredivisiespelers gehaald. Maar elke club heeft zo z’n prioriteit”, schrijft hij op Twitter. Ook vergelijkt hij het elftal van Twente met een eerste divisie-elftal. 

Ten Voorde denkt dat de ellende bij FC Twente nog lang niet voorbij is. Aankomend weekend neemt FC Twente het op tegen AZ in Alkmaar. Het weekend daarna komt Ajax op bezoek in Enschede. 

Overzicht

Reacties (223)

  • Avatar
    Ik - 19 november 2017 om 15:09

    Ikzeg.geachte tenvoorde. Wij weten allemaal wel. Dat dat gezeur over de bonus of loon of weet ik het . Een overdreven axtie is . Van een club in nood.maar wat hat u gedaan. Zelfde als de meeste support, of ook voor u zelf gehouden??Ik denk dat u het gehouden had.wij support hadden er wel iets nuttigs mee gedaan.

  • Avatar
    Rene - 19 november 2017 om 15:12

    Hij was een tijdje stil maar nu is er wat negatiefs te melden en daar is ie weer onze azijn zeiker. By The way vergeet het maar dat jij ooit iets in de melk te brokken heb. Je moet het nog 20 jaar zien te redden als journalist van een schoolkrantje. Sterkte!

  • Avatar
    Scorpio69 - 19 november 2017 om 15:13

    Wedervraag 1 aan LtV. Hoeveel was de bonus?
    Wedervraag 2 denk je nu echt dat je van dit geld GOEDE spelers had kunnen halen? Het waren dan allemaal ook spelers geweest van dit nivo. Wie is er nu gek? Van Halst of ene LtV.
    Man wat makkelijk scoren weer.

  • Avatar
    fctexpert - 19 november 2017 om 15:14

    Lul toch niet zo achterlijk eikel,



    Vorige wedstrijd tegen psv kon dit zelfde elftal het wel, er mag in de winterstop wel wat verdedigende kracht bijkomen, dat wel, omdat thesker/beijen echt niet kan, ik denk dat Maher komt, en een type douglas, wie weet misschien komt douglas zelf

  • Avatar
    RedHell - 19 november 2017 om 15:20

    Zoals ik in een ander topic al aangaf deze man grijpt elke stro halm aan om iets negatiefs te melden. En dan ook nog dat cynische gedeelte... Alles wat hij schrijft met een korrel zout of een slok vodka nemen want deze man maakt van een mug een olifant.

  • Avatar
    Dreamingred - 19 november 2017 om 16:30

    Lijkt me best een goede conclusie! Die bonus was voor mij niet nodig. En ..... gelukkig spelen er nog veel meer eerste-divisie ploegen op het hoogste niveau.

  • Avatar
    RedHell - 19 november 2017 om 16:35
    Dreamingred zegt:

    Lijkt me best een goede conclusie! Die bonus was voor mij niet nodig. En ..... gelukkig spelen er nog veel meer eerste-divisie ploegen op het hoogste niveau.

    Wat een conclusie, die gast schrijft gewoon over dingen die iedereen al weet en rekt ze even uit het verband. In het bedrijfsleven krijgen medewerkers ook bonussen voor: gevaren, ziekteverzuim, extra curcussen, pauze buiten de zaak wn zo nog wel een paar. Dus het gebeurd overal, dit om mensen te stimuleren om productief te blijven.

  • Avatar
    Manolito - 19 november 2017 om 18:43
    RedHell zegt:

    Zoals ik in een ander topic al aangaf deze man grijpt elke stro halm aan om iets negatiefs te melden. En dan ook nog dat cynische gedeelte... Alles wat hij schrijft met een korrel zout of een slok vodka nemen want deze man maakt van een mug een olifant.

    Het "grappige" is ook dat je hem nooit hoort na een gewonnen- of goed gespeelde wedstrijd met een kritische noot. Die bewaard hij voor na de nederlagen. Je kan slechts medelijden hebben met deze man die toch al een jaar of 20 in het vak zal zitten en zich blijkbaar moet redden met dat soort goedkope tactieken en makkelijk scorende artikeltjes. Van enige journalistiek is in ieder geval weinig schade. Maar zoals je altijd ziet, zo ook in deze thread, scoort het altijd wel bij een bepaalde doelgroep.

  • Avatar
    twentefanhenk - 19 november 2017 om 18:52

    Opruier die Ten Voorde,kuttekop,klootzak

  • Avatar
    Hengelo - 19 november 2017 om 18:57
    twentefanhenk zegt:

    Opruier die Ten Voorde,kuttekop,klootzak

    Enkeltje Siberië geven met Sinterklaas.Is de naam"Twente watcher/clubwatcher" Niet waard deze negatieveling...

  • Avatar
    Pepps - 19 november 2017 om 19:05
    Scorpio69 zegt:

    Wedervraag 1 aan LtV. Hoeveel was de bonus?
    Wedervraag 2 denk je nu echt dat je van dit geld GOEDE spelers had kunnen halen? Het waren dan allemaal ook spelers geweest van dit nivo. Wie is er nu gek? Van Halst of ene LtV.
    Man wat makkelijk scoren weer.

    Bij vraag 2 kun je dan wel invullen dat er wel geld zou zijn geweest voor de spelers die niet kwamen omdat het afketste op €10000. ( de spelers waar Hake het over had).

  • Avatar
    GermanTukker - 19 november 2017 om 19:30

    Kill is niet wijs man!
    Als je van mening bent dat je van dat geld "een paar" leuke spelers kan halen ben je zelfs ongeschikt als analyst... daar huur je namelijk 1 speler van. Nog beter zelfs: een halve "leuke speler"

  • Avatar
    De Tegenpartij - 19 november 2017 om 19:33

    Hahaha dat er nog steeds mensen zijn die hun kop in het zand blijven steken. Verbazing wekkend! Leg de vinger maar op de grote open wond Leon! Deze ‘club mensen’ zitten er duidelijk voor zichzelf. Bonus onwaardig

  • Avatar
    Socrates - 19 november 2017 om 19:54
    Manolito zegt:

    Het "grappige" is ook dat je hem nooit hoort na een gewonnen- of goed gespeelde wedstrijd met een kritische noot. Die bewaard hij voor na de nederlagen. Je kan slechts medelijden hebben met deze man die toch al een jaar of 20 in het vak zal zitten en zich blijkbaar moet redden met dat soort goedkope tactieken en makkelijk scorende artikeltjes. Van enige journalistiek is in ieder geval weinig schade. Maar zoals je altijd ziet, zo ook in deze thread, scoort het altijd wel bij een bepaalde doelgroep.

    Hallo Manolito...Ik hoop dat ik je post verkeerd interpreteer maar wat bedoel je hier met "een bepaalde doelgroep"?

    Komt in mijn ogen namelijk nogal neerbuigend over. Alsof de mensen die het wel met Leon eens zijn maar dom, onwetend of minder zijn dan jij. Maar nogmaals...ik hoop dat je er wat anders mee bedoeld.

  • Avatar
    Enschede78 - 19 november 2017 om 19:55
    twentefanhenk zegt:

    Opruier die Ten Voorde,kuttekop,klootzak

    Hey Gekke Henkie, kun jij je ook uiten zonder te schelden?

    Triest ventje.

  • Avatar
    Enschede78 - 19 november 2017 om 19:57
    Socrates zegt:

    Hallo Manolito...Ik hoop dat ik je post verkeerd interpreteer maar wat bedoel je hier met "een bepaalde doelgroep"?

    Komt in mijn ogen namelijk nogal neerbuigend over. Alsof de mensen die het wel met Leon eens zijn maar dom, onwetend of minder zijn dan jij. Maar nogmaals...ik hoop dat je er wat anders mee bedoeld.

    Inderdaad, alsof een ieder die een andere mening heeft niet waardig is.

    Beetje een vreemde post van M.

  • Avatar
    danny01 - 19 november 2017 om 19:58
    Enschede78 zegt:

    Hey Gekke Henkie, kun jij je ook uiten zonder te schelden?

    Triest ventje.

    Laat dan zelf ook "triest ventje" weg.

  • Avatar
    Messi - 19 november 2017 om 20:00
    De Tegenpartij zegt:

    Hahaha dat er nog steeds mensen zijn die hun kop in het zand blijven steken. Verbazing wekkend! Leg de vinger maar op de grote open wond Leon! Deze ‘club mensen’ zitten er duidelijk voor zichzelf. Bonus onwaardig

    Precies die denken maar aan 1 ding pakke pakke🤑🤑🤑🤑🤑

  • Avatar
    ANS - 19 november 2017 om 20:05
    Messi zegt:

    Precies die denken maar aan 1 ding pakke pakke🤑🤑🤑🤑🤑

    Het liep goed Messi, goede verdediging. 👍👍👍

  • Avatar
    Manolito - 19 november 2017 om 20:25
    Socrates zegt:

    Hallo Manolito...Ik hoop dat ik je post verkeerd interpreteer maar wat bedoel je hier met "een bepaalde doelgroep"?

    Komt in mijn ogen namelijk nogal neerbuigend over. Alsof de mensen die het wel met Leon eens zijn maar dom, onwetend of minder zijn dan jij. Maar nogmaals...ik hoop dat je er wat anders mee bedoeld.

    Dat interpreteer je dan verkeerd inderdaad. Vrij vergezochte interpretatie ook naar mijn mening.

Nieuwe media