Verbeek baalt na nederlaag: ''Helaas ging er meer fout dan goed''

19 november 2017 om 17:25 | Bron: Verbeek baalt na nederlaag: ''Helaas ging er meer fout dan goed''

Gertjan Verbeek zat zondagmiddag als analist bij Fox Sports. In gesprek met Jan-Joost van Gangelen blikte de oefenmeester van FC Twente terug op het duel met sc Heerenveen. 

“Ik ben eerst naar het trainingscomplex gegaan. Daar hebben we nabesproken. We hebben gesproken over de afspraken die we gemaakt hebben en over wat goed en fout ging. Helaas ging er meer fout dan goed”, aldus Verbeek. 

Verbeek geeft aan dat hij een groot contrast zag met het duel met PSV, waar Twente het de koploper moeilijk wist te maken. “Tegen PSV deden we het op een voortreffelijk manier, en dat was een uitwedstrijd nota bene. Je zag dat we Heerenveen een klein beetje lieten schrikken. Maar wij maakten geen 2-1, zij maakten de 3-0”, blikt de oefenmeester terug. “Er is zeker nog veel werk aan de winkel”, besluit hij. 

Overzicht

Reacties (18)

  • Avatar
    Ik - 19 november 2017 om 17:32

    Ikzeg. Geachte heer van beek. Er is inderdaad veel werk te verichten. Maar dat is al vanaf het begin van de competitie.

  • Avatar
    RedHell - 19 november 2017 om 18:05
    Ik zegt:

    Ikzeg. Geachte heer van beek. Er is inderdaad veel werk te verichten. Maar dat is al vanaf het begin van de competitie.

    Geef hem de tijd zou ik zeggen.

  • Avatar
    twente1965 - 19 november 2017 om 18:51
    RedHell zegt:

    Geef hem de tijd zou ik zeggen.

    Er is geen tijd hij wist waar hij aan begon

    Moet presteren aankomende twee wedstrijden 6 punten eisen.

    En niet zeuren over de tegenstander

    Tijd voor punten

  • Avatar
    janfctfan - 19 november 2017 om 20:43
    twente1965 zegt:

    Er is geen tijd hij wist waar hij aan begon

    Moet presteren aankomende twee wedstrijden 6 punten eisen.

    En niet zeuren over de tegenstander

    Tijd voor punten

    We hebben niks te eisen. Die spelers van ons moeten 100% inzet tonen en niet zo slap zoals gisteren. Geloof me maar dat Verbeek er alles aan doet. Meer kan hij niet. Het is aan de spelers.

  • Avatar
    Messi - 19 november 2017 om 20:54
    janfctfan zegt:

    We hebben niks te eisen. Die spelers van ons moeten 100% inzet tonen en niet zo slap zoals gisteren. Geloof me maar dat Verbeek er alles aan doet. Meer kan hij niet. Het is aan de spelers.

    Tja jan zo dacht hake ook.mischien ist echt pruttel👊🏻

  • Avatar
    Enschede78 - 19 november 2017 om 21:03
    twente1965 zegt:

    Er is geen tijd hij wist waar hij aan begon

    Moet presteren aankomende twee wedstrijden 6 punten eisen.

    En niet zeuren over de tegenstander

    Tijd voor punten

    AZ en Ajax en dan 6 punten eisen van deze selectie....?

    Ik eis dat ik de Lotto win, die kans is ongeveer even groot lol.

  • Avatar
    RaymondL - 19 november 2017 om 21:07
    Messi zegt:

    Tja jan zo dacht hake ook.mischien ist echt pruttel👊🏻

    Als de tegenstander zich laat inzakken dan heeft Twente heel veel moeite om het spel te maken, komen technisch te kort om de tegenstander kapot te spelen.

    Verbeek zal een ander strijdplan moeten bedenken.

  • Avatar
    Tukkertje1970 - 19 november 2017 om 21:53

    Word niks meer helaas😣

  • Avatar
    Ik - 19 november 2017 om 22:19
    janfctfan zegt:

    We hebben niks te eisen. Die spelers van ons moeten 100% inzet tonen en niet zo slap zoals gisteren. Geloof me maar dat Verbeek er alles aan doet. Meer kan hij niet. Het is aan de spelers.

    Ikzeg. Hallo Jan. Meer kan onze trainer niet.waarom hebben wij fctwente, hem dan hierheen gehaald. Om dat hake ze niet aan de praat kreeg. En jan verbeek ook al niet. Ja klopt jan het ligt ook aan de jongens. Maar hopelijk gaat of geeft verbeek er meer gif in . Dat is wat ze te kort komen. Gif om het gras op te willen eten.

  • Avatar
    Ik - 19 november 2017 om 22:29
    RaymondL zegt:

    Als de tegenstander zich laat inzakken dan heeft Twente heel veel moeite om het spel te maken, komen technisch te kort om de tegenstander kapot te spelen.

    Verbeek zal een ander strijdplan moeten bedenken.

    Ikzeg. Hallo rm. Strijdplan bedenken. Dat is niet nodig. Die heb ik wel. Ze moeten beseffen dat er strijd passie en de wil om te winnen er is .dan jagen op de bal de tegen stander helemaal ondersteboven rennen. De bal via de vlanken naar boere afwisselend met jensen. Zo moet het en iedereen die ook in het veld aan wezig is doordekken en helpen. Na 150min. Moeten ze om vallen van vermoeidheid. En het is 3-1 thuis tegen Ajax. Op de voeten de bal is voor ons.dat is een tactiek die ik wil zien.

  • Avatar
    tukkerJP - 19 november 2017 om 22:35
    Enschede78 zegt:

    AZ en Ajax en dan 6 punten eisen van deze selectie....?

    Ik eis dat ik de Lotto win, die kans is ongeveer even groot lol.

    Dacht precies hetzelfde. Kansloze missie. Misschien als oefenwedstrijd nog aardig maar dan gericht op verdedigen. Dag mag nog wel ff een stukkie beter.

  • Avatar
    Ik - 19 november 2017 om 22:35
    Tukkertje1970 zegt:

    Word niks meer helaas😣

    Ikzeg t1970. Alleen als de verwende jongens passie en vechtlust tonen en echt de wil hebben om te winnen. Dan heb ik er nog vertrouwen in. Maar als dit niet mogelijk is. Met welke trainer dan ook. Dan leg ik mij er ook bij neer. En dan verkoopt de curator het overige spul wat nog over is van onze mooie club fctwente . Want dan degraderen we.

  • Avatar
    Simon Phoenix - 19 november 2017 om 23:54
    Ik zegt:

    Ikzeg t1970. Alleen als de verwende jongens passie en vechtlust tonen en echt de wil hebben om te winnen. Dan heb ik er nog vertrouwen in. Maar als dit niet mogelijk is. Met welke trainer dan ook. Dan leg ik mij er ook bij neer. En dan verkoopt de curator het overige spul wat nog over is van onze mooie club fctwente . Want dan degraderen we.

    Dat kan alleen als Verbeek nog meer maatregelen gaat nemen. Onmiddelijk een stuk of 10 talentvolle regionale spelers toevoegen aan de eerste selectie! En het liefst ook de functie van TD overnemen van Jan van Halst. Er is nieuwe energie en nieuw elan nodig, dat is na zaterdag wel duidelijk!

  • Avatar
    Nikos - 20 november 2017 om 05:50
    Simon Phoenix zegt:

    Dat kan alleen als Verbeek nog meer maatregelen gaat nemen. Onmiddelijk een stuk of 10 talentvolle regionale spelers toevoegen aan de eerste selectie! En het liefst ook de functie van TD overnemen van Jan van Halst. Er is nieuwe energie en nieuw elan nodig, dat is na zaterdag wel duidelijk!

    Waarom kon het thuis tegen Utreg en Roda wel dan?

  • Avatar
    Neusjezalm - 20 november 2017 om 07:39

    Uitzingen tot aan de winterstop, blijft onderaan bungelen. Ondertussen op trainingsveld de basis leggen voor tweede deel seizoen. Twee spelers erbij moet het net genoeg zijn.

  • Avatar
    biertje123 - 20 november 2017 om 08:27
    Neusjezalm zegt:

    Uitzingen tot aan de winterstop, blijft onderaan bungelen. Ondertussen op trainingsveld de basis leggen voor tweede deel seizoen. Twee spelers erbij moet het net genoeg zijn.

    Ik hoop op een uvini en maher. Dan ziet het er al een stuk anders uit. Ik zou ook een aantal spelers verhuren. Oosterwijk, laukard en George zou ik verhuren. Buckley rickets terug naar City sturen en Gjorgev ook terug sturen waar hij vandaan kwam. Slagveer ook terug sturen voegt ook niks toe.

  • Avatar
    Tukkertje1970 - 20 november 2017 om 08:58
    Ik zegt:

    Ikzeg t1970. Alleen als de verwende jongens passie en vechtlust tonen en echt de wil hebben om te winnen. Dan heb ik er nog vertrouwen in. Maar als dit niet mogelijk is. Met welke trainer dan ook. Dan leg ik mij er ook bij neer. En dan verkoopt de curator het overige spul wat nog over is van onze mooie club fctwente . Want dan degraderen we.

    Ben er bang voor in de trainer zit meer karakter en vechtlust dan de hele fc bij elkaar en met een trainer alleen win je geen wedstrijden.

  • Avatar
    twente1965 - 20 november 2017 om 09:04
    Nikos zegt:

    Waarom kon het thuis tegen Utreg en Roda wel dan?

    Hake kon ze misschien wel motiveren

Nieuwe media