Matchday: Verbeek wijzigt opstelling; Holla keert terug in de basis

02 december 2017 om 17:30 | Bron: FC Twente Matchday: Verbeek wijzigt opstelling; Holla keert terug in de basis

Over een uur speelt FC Twente in de Grolsch Veste tegen Ajax. De Amsterdammers staan op de tweede plek met een grote achterstand op PSV. FC Twente hoopt te stunten tegen de Ajacieden en de onderste regionen zo snel mogelijk te verlaten. Verbeek gaat in ieder geval niet voor een aanvallende speelwijze, want de ploeg speelt vandaag in een 5-3-2 formatie.

Opstelling FC Twente: Brondeel; Ter Avest, Bijen, Hooiveld, Thesker, Cuevas; Jensen, Holla, Liendl; Assaidi, Boere

Opstelling Ajax: Onana; Veltman, De Ligt, Wöber; F. De Jong, Ziyech, Schöne, Van de Beek; Neres, Dolberg, Kluivert

Overzicht

Reacties (204)

  • Avatar
    mcdummels - 2 december 2017 om 17:38

    Het zal uiteraard lastig worden, maar ik heb wel grotere wonderen zien gebeuren bij Twente. Ajax is ook niet meer wat het geweest is. COTE!!!

  • Avatar
    Counter - 2 december 2017 om 17:53

    Middenveld zal zwaar overlopen worden.....

  • Avatar
    biertje123 - 2 december 2017 om 17:54

    Speelt Ajax nou met 3 verdedigers?

  • Avatar
    twente199 - 2 december 2017 om 18:10

    dit gaat helaas niet goed komen. Dat middenveld van ajax...... vd beek, de jong, ziyech en schöne. Nog niet eens over de voorhoede gehad, met neres kluivert en dolberg. Dan speel je zelf ook nog met thesker cuevas en liendl.

  • Avatar
    twente199 - 2 december 2017 om 18:16
    biertje123 zegt:

    Speelt Ajax nou met 3 verdedigers?

    ja, deden ze vorige week in de 2e helft ook

  • Avatar
    mcdummels - 2 december 2017 om 18:21
    twente199 zegt:

    dit gaat helaas niet goed komen. Dat middenveld van ajax...... vd beek, de jong, ziyech en schöne. Nog niet eens over de voorhoede gehad, met neres kluivert en dolberg. Dan speel je zelf ook nog met thesker cuevas en liendl.

    Het zou niet de eerste keer zijn dat twente het een topploeg moeilijk maakt. De wedstrijd tegen psv vergeten? ;)

  • Avatar
    twente199 - 2 december 2017 om 18:26
    mcdummels zegt:

    Het zou niet de eerste keer zijn dat twente het een topploeg moeilijk maakt. De wedstrijd tegen psv vergeten? ;)

    ja dat weet ik, al heeft dat ook te maken met het feit dat twente alle kansen afmaakte en psv er genoeg miste.

  • Avatar
    0592 - 2 december 2017 om 18:35

    Twente begint scherp

  • Avatar
    beerntjes - 2 december 2017 om 18:38

    Liendl, wat een kans man!!!

  • Avatar
    0592 - 2 december 2017 om 18:38

    Liendl mist 1 op 1😐

  • Avatar
    twente199 - 2 december 2017 om 18:39

    die mag je niet missen

  • Avatar
    tukkerJP - 2 december 2017 om 18:39
    beerntjes zegt:

    Liendl, wat een kans man!!!

    Zonde he

  • Avatar
    0592 - 2 december 2017 om 18:41
    twente199 zegt:

    die mag je niet missen

    Had zelfs nog kunnen doorlopen

  • Avatar