Thesker trekt aan de noodrem en is geschorst voor duel met ADO Den Haag

02 december 2017 om 19:13 | Bron: Thesker trekt aan de noodrem en is geschorst voor duel met ADO Den Haag

Stefan Thesker pakte tegen Ajax zijn vijfde gele kaart van het seizoen. De aanvoerder is daardoor geschorst voor de eerstvolgende wedstrijd van FC Twente, volgende week zaterdag tegen ADO Den Haag. 

Thesker greep in toen Maximilian Wöber na een lange dribbel het strafschopgebied van FC Twente binnen leek te gaan. Uit de daaropvolgende vrije trap opende Lasse Schöne de score voor Ajax. Opvallend: de 0-2 ontstond uit een soortgelijke situatie. 

Jos Hooiveld greep dit keer in, kreeg eveneens geel en Ajax kreeg een vrije trap. Jorn Brondeel koos voor de andere hoek, maar de vrije trap van de Deen kon niet gekeerd worden: 0-2. 

Overzicht

Reacties (10)

  • Avatar
    Enschede7 - 2 december 2017 om 19:15

    Met dank aan ...?

  • Avatar
    Veenstra.Sam - 2 december 2017 om 19:29

    Hoere jong

  • Avatar
    twente1965 - 2 december 2017 om 19:39

    Gelukkig

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 2 december 2017 om 20:03
    twente1965 zegt:

    Gelukkig

    Of toch niet want hij scoort wel weer 2x Thesker 't is en 't blef 'n apart'n

  • Avatar
    McRockZ - 2 december 2017 om 20:57

    Terecht man of the match !!

  • Avatar
    FrankFcTwente - 2 december 2017 om 21:13

    geweldig dit! ik hoop dat wij als twentefans eens gaan accepteren dat op spelers van twente altijd genoeg aan t merken zal zijn... daarom spelen ze bij fc twente.... thesker heeft er ook op dit forum veel van langs gekregen... soms terecht maar weet dat ten tijde van die kritiek hij op de 4e plek in het vi klassement stond van gewonnen duels... hij had de pech dat hij naast trajkovski stond te ballen... de 2 potjes dat hake hem vervolgens wissel zet verlies je door 2 kopgoals (idrissi en sol zou je met Stefan nooit zijn overkomen) we gaan hem missen tegen ado... prachtig Stefan mooie lange neus naar de critici en naar hake

  • Avatar
    FrankFcTwente - 2 december 2017 om 21:39

    boere ook een prachtig voorbeeld. ... tuurlijk ook genoeg op aan te merken... maar wat een werklust... niet snel hoor ik mensen zeggen..maar wat sterk zeg... en tuurlijk van al dat trekken en sleuren dat kost kracht dan gaat er weleens wat fout...


    een fit elftal met:

    tigha - boere - assaidi
    jensen

    en je hebt een droomaanval

  • Avatar
    Twente fc - 2 december 2017 om 21:40

    Geen Hake de critezie waardoor hij die beslissing nam.

  • Avatar
    Tukkertje1970 - 3 december 2017 om 09:47
    FrankFcTwente zegt:

    boere ook een prachtig voorbeeld. ... tuurlijk ook genoeg op aan te merken... maar wat een werklust... niet snel hoor ik mensen zeggen..maar wat sterk zeg... en tuurlijk van al dat trekken en sleuren dat kost kracht dan gaat er weleens wat fout...


    een fit elftal met:

    tigha - boere - assaidi
    jensen

    en je hebt een droomaanval

    Boere is een gevalletje geduld deze jongen moet op dit niveau nog verder groeien,maar heeft het zeker in zich!

    Let op mijn woorden over drie jaar klopt psv aan de deur voor hem!

  • Avatar
    Tukkertje1970 - 3 december 2017 om 09:51
    FrankFcTwente zegt:

    geweldig dit! ik hoop dat wij als twentefans eens gaan accepteren dat op spelers van twente altijd genoeg aan t merken zal zijn... daarom spelen ze bij fc twente.... thesker heeft er ook op dit forum veel van langs gekregen... soms terecht maar weet dat ten tijde van die kritiek hij op de 4e plek in het vi klassement stond van gewonnen duels... hij had de pech dat hij naast trajkovski stond te ballen... de 2 potjes dat hake hem vervolgens wissel zet verlies je door 2 kopgoals (idrissi en sol zou je met Stefan nooit zijn overkomen) we gaan hem missen tegen ado... prachtig Stefan mooie lange neus naar de critici en naar hake

    Helemaal met je eens!!!!

    Als verdediger lijk je ook al snel slechter als het middenveld en de voorhoede vaak niet thuis geeft en je continu onder druk staat en aan de noodrem moet trekken.

    Maar tot dusver draagt deze verdediger meer bij dan veel van zijn paradepaardjes voor in.

Nieuwe media