Boere geniet: ''Fantastische sfeer met het publiek erachter''

03 december 2017 om 13:55 | Bron: FC Twente Boere geniet: ''Fantastische sfeer met het publiek erachter''

Tom Boere zorgde zaterdagavond in het duel met Ajax voor een late gelijkmaker. De spits kopte de 3-3 vlak voor het laatste fluitsignaal achter Ajax-doelman Andre Onana. 

“Dit is lekker. We zitten in een moeilijke fase en pakken hier een puntje. Dat is heel belangrijk”, aldus de spits op de website van FC Twente. “Het was een fantastische sfeer met het publiek erachter. We hebben de punten ook heel hard nodig. Dan is dit wel mooi tegen Ajax, helemaal na 2-0 achter”, vervolgt hij. 

Boere kopte de bal binnen na een vrije trap. “We weten dat we gevaarlijk zijn uit standaardsituaties. Daar trainen we veel op. De bal kwam voor mij perfect. Ik dacht ik moet ‘m alleen raken en dan valt hij binnen”, besluit hij.

Overzicht

Reacties (19)

  • Avatar
    robaar26 - 3 december 2017 om 14:31

    Prima spits, speelde een goede wedstrijd scoort zelf en geeft 2 niet te missen kansen aan zijn medespelers.

  • Avatar
    RaymondL - 3 december 2017 om 14:41

    Zeer matige spits .

  • Avatar
    Enschede78 - 3 december 2017 om 14:45
    RaymondL zegt:

    Zeer matige spits .

    Wel een met potentie maar is op dit moment nog een KWW spits.

  • Avatar
    UtrechtseTukker - 3 december 2017 om 15:24

    Deze jongen komt er wel. Vertrouwen. Zijn vechtlust is een grote plus punt!

  • Avatar
    RaymondL - 3 december 2017 om 15:28
    Enschede78 zegt:

    Wel een met potentie maar is op dit moment nog een KWW spits.

    Ik zie de potentie niet.

  • Avatar
    Socrates - 3 december 2017 om 15:35
    UtrechtseTukker zegt:

    Deze jongen komt er wel. Vertrouwen. Zijn vechtlust is een grote plus punt!

    Vertrouwen is een groot issue bij meerdere spelers. Er zijn er namelijk behoorlijk veel, zoniet iedereen, die met te weinig vertrouwen spelen en zeker wel beter kunnen. Ze weten nu in ieder geval wat er gevraagd wordt. Na PSV ging het mis maar hopelijk stoot de spreekwoordelijke ezel......

    Er komt nu een serie wedstrijden aan waarbij het vertrouwen absoluut omhoog kan en zelfs moet.

  • Avatar
    Tukkertje1970 - 3 december 2017 om 15:51
    RaymondL zegt:

    Ik zie de potentie niet.

    Zeker wel balvast zie er dingen can kufo in terug en ook die werd vaak verguist,maar heeft nu een standbeeld!

    Deze jonge moet dit seizoen groeien en wennen aan meer weerstand in de eredivisie.

    Volgend seizoen elftal om hem heen bouwen zal een garantie voor succes worden.

  • Avatar
    RaymondL - 3 december 2017 om 16:11
    Tukkertje1970 zegt:

    Zeker wel balvast zie er dingen can kufo in terug en ook die werd vaak verguist,maar heeft nu een standbeeld!

    Deze jonge moet dit seizoen groeien en wennen aan meer weerstand in de eredivisie.

    Volgend seizoen elftal om hem heen bouwen zal een garantie voor succes worden.

    Ben het niet met je eens, maar ik hoop voor ons en hemzelf dat jij gelijk krijgt.

  • Avatar
    FCTMM - 3 december 2017 om 16:58
    RaymondL zegt:

    Ik zie de potentie niet.

    Zijn doelpunt zeker ook niet gezien? Zijn niet te missen ballen op Liendl en Slagveer? Maar ach een zeer matige spits......

  • Avatar
    Prince P - 3 december 2017 om 18:39
    RaymondL zegt:

    Zeer matige spits .

    Wat moeten we dan oosterhuis er weer in..... tis ok nit vaak goed! 100% inzet hef dissn kearl. En voor betere spitsen moj op dit moment nit bie twente weesn. Geduld geduld geduld..... was toch een pracht pot gister. TROTS!

  • Avatar
    Vakpforlive - 3 december 2017 om 22:34
    RaymondL zegt:

    Zeer matige spits .

    Geef hem tijd

    Oss Twente is grote stap

  • Avatar
    PaRaDoX - 4 december 2017 om 04:57
    Socrates zegt:

    Vertrouwen is een groot issue bij meerdere spelers. Er zijn er namelijk behoorlijk veel, zoniet iedereen, die met te weinig vertrouwen spelen en zeker wel beter kunnen. Ze weten nu in ieder geval wat er gevraagd wordt. Na PSV ging het mis maar hopelijk stoot de spreekwoordelijke ezel......

    Er komt nu een serie wedstrijden aan waarbij het vertrouwen absoluut omhoog kan en zelfs moet.

    +100

  • Avatar
    Loat Knappn - 4 december 2017 om 09:24
    RaymondL zegt:

    Ik zie de potentie niet.

    Onderbouw dat eens, waarom heeft hij geen potentie? Als je het afzet tegen het streefniveau van Barcelona heb je gelijk, maar daar zitten we niet hé. Tijdje terug maakte hij een goed technisch doelpunt d.m.v. een goed uitgevoerd lobje, nu een goede kopgoal, en hij geeft zaterdag nog op slimme wijze 2 niet te missen kansen (ofwel hij kan meevoetballen). Je moet als spits soms ook geluk hebben met de juiste spelers om je heen.. Ik zie juist wel potentie in hem.

  • Avatar
    RaymondL - 4 december 2017 om 11:56
    Loat Knappn zegt:

    Onderbouw dat eens, waarom heeft hij geen potentie? Als je het afzet tegen het streefniveau van Barcelona heb je gelijk, maar daar zitten we niet hé. Tijdje terug maakte hij een goed technisch doelpunt d.m.v. een goed uitgevoerd lobje, nu een goede kopgoal, en hij geeft zaterdag nog op slimme wijze 2 niet te missen kansen (ofwel hij kan meevoetballen). Je moet als spits soms ook geluk hebben met de juiste spelers om je heen.. Ik zie juist wel potentie in hem.

    Je kunt hem niet inspelen en is niet balvast , waardoor Jensen niet uit de verf komt.

    Heeft geen gevoel van positie kiezen en weet vaak niet waar zijn tegenstander en of medespelers zijn .

    Geen duelkracht , slechte timing en gevoel waar de bal komt bij een lange bal .

    Komt Technisch te kort, kan geen man uitspelen.

    Komt vooral tegen tegenstanders die compact spelen te kort.

    Type Janko, hebben ballen pan klaar nodig op de 5 meter , je komt zo nooit aan voetballen toe.

    Twente heeft behoefte aan een ander type spits.

    Ik hoop voor ons en voor hem dat ik het mis heb

  • Avatar
    Scorpio69 - 4 december 2017 om 12:52
    RaymondL zegt:

    Je kunt hem niet inspelen en is niet balvast , waardoor Jensen niet uit de verf komt.

    Heeft geen gevoel van positie kiezen en weet vaak niet waar zijn tegenstander en of medespelers zijn .

    Geen duelkracht , slechte timing en gevoel waar de bal komt bij een lange bal .

    Komt Technisch te kort, kan geen man uitspelen.

    Komt vooral tegen tegenstanders die compact spelen te kort.

    Type Janko, hebben ballen pan klaar nodig op de 5 meter , je komt zo nooit aan voetballen toe.

    Twente heeft behoefte aan een ander type spits.

    Ik hoop voor ons en voor hem dat ik het mis heb

    Je hebt het niet mis. Alles wat je zegt is waar. Twente heeft steeds de verkeerde spitsen. Unal was een uitzondering na al die jaren.

    We moeten het er voor nu mee doen.

  • Avatar
    Socrates - 4 december 2017 om 13:00
    Scorpio69 zegt:

    Je hebt het niet mis. Alles wat je zegt is waar. Twente heeft steeds de verkeerde spitsen. Unal was een uitzondering na al die jaren.

    We moeten het er voor nu mee doen.

    Misschien komt er nog wel iets bij. Als het goed is zijn we af van Buckley en waarschijnlijk in januari ook van Gjorgjev. Daarbij zijn Oosterwijk en Trajkovski op de transferlijst geplaatst. Heerlijk om te zien dat we nu iemand hebben die eindelijk eens flink doorpakt.

  • Avatar
    Scorpio69 - 4 december 2017 om 13:06
    Socrates zegt:

    Misschien komt er nog wel iets bij. Als het goed is zijn we af van Buckley en waarschijnlijk in januari ook van Gjorgjev. Daarbij zijn Oosterwijk en Trajkovski op de transferlijst geplaatst. Heerlijk om te zien dat we nu iemand hebben die eindelijk eens flink doorpakt.

    Yes, ben ook blij dat er eindelijk iemand zit met karakter die weet wat die wil en zegt wat die weet. :-)
    Komt goed, dit jaar overleven, volgend jaar er weer bijhoren daar waar anderen het stokje hebben overgenomen van FC Twente.

  • Avatar
    Loat Knappn - 4 december 2017 om 13:55
    Scorpio69 zegt:

    Je hebt het niet mis. Alles wat je zegt is waar. Twente heeft steeds de verkeerde spitsen. Unal was een uitzondering na al die jaren.

    We moeten het er voor nu mee doen.

    Tjsa dat is jullie mening, daar valt over te discusseren, maar laten we inderdaad hopen dat jullie het mis hebben.. Ik vermoed dat hij nog belangrijk gaat worden, de tijd zal het leren... Unal was inderdaad van een ander niveau, zegt dat wat over hem of het huidige niveau van Twente? Theo Janssen, Kenneth Perez, Brian Ruiz, Arnautovic en vele anderen waren ook van een ander niveau. Er komt er vast wel weer één voorbij de aankomende jaren, hoewel ik momenteel ook kan genieten van Assaidi (wanneer hij speelt).

  • Avatar
    RaymondL - 4 december 2017 om 14:27
    Loat Knappn zegt:

    Tjsa dat is jullie mening, daar valt over te discusseren, maar laten we inderdaad hopen dat jullie het mis hebben.. Ik vermoed dat hij nog belangrijk gaat worden, de tijd zal het leren... Unal was inderdaad van een ander niveau, zegt dat wat over hem of het huidige niveau van Twente? Theo Janssen, Kenneth Perez, Brian Ruiz, Arnautovic en vele anderen waren ook van een ander niveau. Er komt er vast wel weer één voorbij de aankomende jaren, hoewel ik momenteel ook kan genieten van Assaidi (wanneer hij speelt).

    Ik heb niks tegen Boere,lijkt me een aardige jongen.

    Het is ook mijn waarheid, is niet DE waarheid,

    Komt er wel dichtbij 😎😎

Nieuwe media