'Mogelijke nieuwe klus voor Hake: naam genoemd bij Jupiler League-club'

04 december 2017 om 09:25 | Bron: De Stentor 'Mogelijke nieuwe klus voor Hake: naam genoemd bij Jupiler League-club'

René Hake kan snel na zijn ontslag bij FC Twente mogelijk alweer aan het werk. De oud-trainer van FC Twente wordt namelijk genoemd als nieuwe trainer van Go Ahead Eagles, dat meldt De Stentor.

Hake werd in oktober door FC Twente aan de kant gezet vanwege de tegenvallende resultaten. Ook bij Go Ahead Eagles werd de hoofdtrainer vroegtijdig de laan uitgestuurd. Leon Vlemmings werd zondag ontslagen bij de club uit Deventer, die veertiende in de Jupiler League staat.

Hake is niet de enige kandidaat bij Go Ahead Eagles. Ook de namen van voormalig NEC-trainer Peter Hyballa en Marinus Dijkhuizen, die onlangs ontslagen werd bij SC Cambuur, zingen nadrukkelijk rond. Voorlopig nemen assistent-trainer Marco Koorman en Michel Boerebach de honneurs waar.

Foto: Sportfoto-oost

Overzicht

Reacties (10)

  • Avatar
    Counter - 4 december 2017 om 10:06

    Dat zou ons knaken schelen. Van mij mag ie

  • Avatar
    raaer - 4 december 2017 om 10:12

    Het is te hopen voor Hake.

    Gun hem het wel.

  • Avatar
    FrankFcTwente - 4 december 2017 om 10:27

    De perfecte trainer voor de Eagles (en ideaal voor ons haha)

  • Avatar
    Enschede78 - 4 december 2017 om 11:15

    Ik gun Hake een leuke club.

    Verder niets met financiën te maken.

  • Avatar
    Prince P - 4 december 2017 om 12:18
    Enschede78 zegt:

    Ik gun Hake een leuke club.

    Verder niets met financiën te maken.

    Sluut ik mie bie an! Goede reactie!

  • Avatar
    NS04 - 4 december 2017 om 12:30
    Enschede78 zegt:

    Ik gun Hake een leuke club.

    Verder niets met financiën te maken.

    Ik ook. Zou fantastisch zijn als GAE er nu weer bovenop komt onder hem, en misschien zelfs wel promoveert. Zodat we hem volgend seizoen weer tegen komen.

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 4 december 2017 om 13:28

    Zijn nog wel een paar leuke trainers vrij voor Go Ahead met Hake, Hyballa, Gall zie Van Marwijk, Ten Cate en Been ook wel zitten maar die zijn niet haalbaar vrees ik hoewel van Marwijk en ten Cate wel een verleden hebben bij Go Ahead misschien is er nog clubliefde

  • Avatar
    Enschede7 - 4 december 2017 om 13:52

    Hoop t voor hem, goeie kerel, geen slechte trainer, het liep alleen niet meer zo

  • Avatar
    Ik - 4 december 2017 om 15:06
    Enschede78 zegt:

    Ik gun Hake een leuke club.

    Verder niets met financiën te maken.

    Ikzeg. Klopt Enschede 78 .dat heeft u goed verwoord.

  • Avatar
    Citrofiel - 4 december 2017 om 15:18
    Enschede78 zegt:

    Ik gun Hake een leuke club.

    Verder niets met financiën te maken.

    Het is hem inderdaad gegund om een positieve wending aan zijn carriëre te geven.

Nieuwe media