OPROEP | Hel van Enschede belangrijker dan ooit: kom zaterdag op tijd

04 december 2017 om 21:04 | Bron: Den Ham FC Twente Madness OPROEP | Hel van Enschede belangrijker dan ooit: kom zaterdag op tijd

De supportersverenigingen van FC Twente hebben een duidelijke oproep voor alle fans die aankomend weekend Twente komen aanmoedigen. Aankomende zaterdag speelt FC Twente om 20:45 thuis tegen ADO Den Haag. Zo luidt het bericht:

Afgelopen zaterdag hebben we thuis tegen Ajax allemaal weer kunnen beleven wat de betekenis is van de Hel van Enschede. Met pijn in ons hart kijken we momenteel naar de ranglijst en wij zijn geen supportersschare die vanaf de zijlijn lijdzaam toe staat te kijken.

We willen iedereen daarom oproepen zaterdag op tijd naar het stadion te komen, zodat we vanaf 20.15 uur tijdens de warming-up onze spelers al volle bak steunen! Het stadion moet zo vroeg mogelijk vol zitten en daar hebben we de hulp van alle supporters keihard bij nodig. Laten we samen zorgen dat we onze club vooruit schreeuwen zodat de o zo belangrijke 3 punten in Enschede blijven!

Want in de Hel van Enschede kunnen we alleen met onze steun iedereen verslaan!

Overzicht

Reacties (16)

  • Avatar
    Boeskoolmanneke - 4 december 2017 om 21:09

    Ik ben zeker om 20:15 in het stadion!!🍺

  • Avatar
    Derest - 4 december 2017 om 21:15

    Zo is ...we bint der ook

  • Avatar
    JoepK. - 4 december 2017 om 22:34

    Ook even een oproep voor de mensen die pas in de 50 min de tribune opgaan. Ga 5min voordat de tweede helft begint vast zitten. Is ontzettend irritant. Zit aan de lange zijde zonder 2e ring, nou er waren eerst alleen maar mensen met seizoenskaart, iedereen was altijd keurig op tijd. Nu zitten er mensen die kaartjes hebben gewonnen bij de Jumbo en das duidelijk..

  • Avatar
    mcdummels - 4 december 2017 om 22:40
    JoepK. zegt:

    Ook even een oproep voor de mensen die pas in de 50 min de tribune opgaan. Ga 5min voordat de tweede helft begint vast zitten. Is ontzettend irritant. Zit aan de lange zijde zonder 2e ring, nou er waren eerst alleen maar mensen met seizoenskaart, iedereen was altijd keurig op tijd. Nu zitten er mensen die kaartjes hebben gewonnen bij de Jumbo en das duidelijk..

    Maar als je in de rust bier wil halen dan staat er altijd zo'n lange tij dat je te laat terug bent voor de tweede helft.

  • Avatar
    Messi - 5 december 2017 om 06:17

    Ijsbeer actie‼️



    Ik hoop dat gait de boys op scherp zet deze week.de supporters begrijpen het wel,en daar aan heeft het nooit gelegen.Allemaal mooi en wel zoon actie voor die tijd maar de bal ligt bij de spöllers.

  • Avatar
    FrankFcTwente - 5 december 2017 om 07:59

    mooie actie mannen, zo is het... laat onze concurrent Roda maar ruzie maken met hun spelers, wij gaan deze klus als 1 geheel klaren

  • Avatar
    heldern - 5 december 2017 om 08:09

    Dubbel gevoel met deze actie.volgens mij hebben wij als fans al gefaald om de 1e wedstrijd thuis tegen vvv er niet te staan achter de spelers. En waarom nu Dan in eens weer zulke actie s? Volgens mij is er nog niks veranderd in de situatie waarom er in de eerste wedstrijd muisstil moest blijven.

  • Avatar
    Diekmenneke - 5 december 2017 om 09:55
    mcdummels zegt:

    Maar als je in de rust bier wil halen dan staat er altijd zo'n lange tij dat je te laat terug bent voor de tweede helft.

    De catering zou inderdaad sneller moeten kunnen werken in de rust. Dan zouden er ook veel meer mensen wel gewoon gaan halen in de rust. Levert uiteindelijk geld op.

  • Avatar
    Enschede78 - 5 december 2017 om 10:47
    heldern zegt:

    Dubbel gevoel met deze actie.volgens mij hebben wij als fans al gefaald om de 1e wedstrijd thuis tegen vvv er niet te staan achter de spelers. En waarom nu Dan in eens weer zulke actie s? Volgens mij is er nog niks veranderd in de situatie waarom er in de eerste wedstrijd muisstil moest blijven.

    Waar heb jij de afgelopen 1.5 jaar gezeten dan, Antarctica?

  • Avatar
    heldern - 5 december 2017 om 11:29
    Enschede78 zegt:

    Waar heb jij de afgelopen 1.5 jaar gezeten dan, Antarctica?

    Nee in de grolsch veste

  • Avatar
    FrankFcTwente - 5 december 2017 om 11:40
    heldern zegt:

    Dubbel gevoel met deze actie.volgens mij hebben wij als fans al gefaald om de 1e wedstrijd thuis tegen vvv er niet te staan achter de spelers. En waarom nu Dan in eens weer zulke actie s? Volgens mij is er nog niks veranderd in de situatie waarom er in de eerste wedstrijd muisstil moest blijven.

    ik denk dat we de 1e 4 potjes niet eens mogen meerekenen, tuurlijk ze tellen mee in de stand en er zaten dure missers bij waar we nu de hinder van ondervinden, maar je had het elftal nog niet compleet, niet fit etc... je was afhankelijk van Trajkovski, George etc... en indd ben het met je eens dat het geen sfeer maken in de Veste ook het verschil kan maken tussen 0 punten of 1/3 punt(en) maar goed denk dat nu iedereen er meer van doordrongen is dat het 5 voor 12 is, na 1-2 potjes verwacht je nog niet dat we onderaan staan he ;)

  • Avatar
    FrankFcTwente - 5 december 2017 om 11:42
    Diekmenneke zegt:

    De catering zou inderdaad sneller moeten kunnen werken in de rust. Dan zouden er ook veel meer mensen wel gewoon gaan halen in de rust. Levert uiteindelijk geld op.

    eens... of dan staan die kinderen achter de balie uitgebreid een broodje te eten terwijl de wedstrijd over 15 minuten afgelopen is, eet dan even 15 minuten later en werk nog ff door zodat wij de wedstrijd verder kunnen kijken.... in de rust weet je dat iederene bier wil tap gewoon het hele aanrecht vol met bier...

  • Avatar
    Twente1 - 5 december 2017 om 13:25
    Enschede78 zegt:

    Waar heb jij de afgelopen 1.5 jaar gezeten dan, Antarctica?

    En toch heeft ie een punt.

  • Avatar
    Vivian - 5 december 2017 om 16:47
    Twente1 zegt:

    En toch heeft ie een punt.

    Je kunt dat dus niet meer veranderen????? En tegen vvv was half Twente net begonnen aan de bouwvak. Laat de knvb daar ook eens rekening mee houden. 😤😤

  • Avatar
    Enschede78 - 5 december 2017 om 22:02
    heldern zegt:

    Nee in de grolsch veste

    Wat heb jij eraan gedaan dan om voor niet falen te zorgen van de Twente supporters?

  • Avatar
    heldern - 6 december 2017 om 08:26
    Enschede78 zegt:

    Wat heb jij eraan gedaan dan om voor niet falen te zorgen van de Twente supporters?

    Kom op zeg jij weet net zo goed als ik dat het niks helpt richting directie om een wedstrijd geen sfeer te maken. Vooraf weet je gewoon(wat hier door iemand anders ook vermeld word)dat de selectie nog niet compleet/ingespeeld is en vooral daardoor de Steun van het publiek nodig heeft bij de eerste wedstrijd.

Nieuwe media