KNVB maakt scheidsrechters voor ADO-thuis en NAC-uit bekend

05 december 2017 om 12:02 | Bron: KNVB maakt scheidsrechters voor ADO-thuis en NAC-uit bekend

De KNVB heeft scheidsrechter Allard Lindhout aangesteld om de wedstrijd tussen FC Twente en ADO Den Haag in goede banen te leiden. Het duel in de Grolsch Veste begint zaterdagavond om kwart voor negen.

De club uit Enschede is, ondanks het puntje tegen Ajax, afgezakt naar een teleurstellende zeventiende plek (tien punten) en snakt dus naar een zege. ADO Den Haag, dat afgelopen weekend met ruime cijfers verloor van FC Groningen, heeft zeven punten meer en staat daarmee op de elfde plek in de Eredivisie. 

Ook de scheidsrechter voor het duel NAC Breda - FC Twente is overigens bekend. De voetbalbond heeft Siemen Mulder aangewezen. 

 

Overzicht

Reacties (11)

  • Avatar
    Enschede7 - 5 december 2017 om 13:11

    Wie?

  • Avatar
    NS04 - 5 december 2017 om 13:37

    Ik word er gek van. Waarom alleen maar die junioren. Dan liever van Boekel, Makkelie, Liesveld of Guzubuyuk

  • Avatar
    Poarneem’n - 5 december 2017 om 13:48

    Jammer zeg geen higler hahah

  • Avatar
    Berry - 5 december 2017 om 14:05
    NS04 zegt:

    Ik word er gek van. Waarom alleen maar die junioren. Dan liever van Boekel, Makkelie, Liesveld of Guzubuyuk

    Is toch logisch, we staan onderaan. Dan krijg je grotendeels pannenkoeken!

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 5 december 2017 om 14:57
    NS04 zegt:

    Ik word er gek van. Waarom alleen maar die junioren. Dan liever van Boekel, Makkelie, Liesveld of Guzubuyuk

    Makkelie en van Boekel moet je ook niet blij mee zijn en Guzubuyuk is ook een beetje weggezakt dan kun je beter deze heren hebben de meeste scheidsrechters zijn niet veel op Nijhuis, Kuipers en Dieperink na

  • Avatar
    P-65 - 5 december 2017 om 14:59

    Lindhout is volgens mij geen jonkie hoor. Die Mulder ben ik geen fan van.

  • Avatar
    McRockZ - 5 december 2017 om 18:47
    FC Twente 1965 zegt:

    Makkelie en van Boekel moet je ook niet blij mee zijn en Guzubuyuk is ook een beetje weggezakt dan kun je beter deze heren hebben de meeste scheidsrechters zijn niet veel op Nijhuis, Kuipers en Dieperink na

    Nijhuis mag geen Twente fluiten toch ?

  • Avatar
    PaRaDoX - 5 december 2017 om 18:51
    McRockZ zegt:

    Nijhuis mag geen Twente fluiten toch ?

    Klopt...evenals Kuipers...

    De beste scheidsrechters komen uit het oosten. ;)

  • Avatar
    Jennifer - 5 december 2017 om 18:54
    McRockZ zegt:

    Nijhuis mag geen Twente fluiten toch ?

    Jawel, van de (k)nvb wel maar hij wil zelf niet omdat hij supporter is van FC Twente en hij dus altijd de schijn tegen zich zal hebben.



    Blom heeft een seizoenskaart van Ajax en die fluit hij ook wel.



    Het is een keus van de persoon zelf, niet van de (k)nvb

  • Avatar
    NS04 - 5 december 2017 om 19:09
    FC Twente 1965 zegt:

    Makkelie en van Boekel moet je ook niet blij mee zijn en Guzubuyuk is ook een beetje weggezakt dan kun je beter deze heren hebben de meeste scheidsrechters zijn niet veel op Nijhuis, Kuipers en Dieperink na

    Dieperink heeft 1 wedstrijd gefloten joh

  • Avatar
    Enschede78 - 6 december 2017 om 00:35
    FC Twente 1965 zegt:

    Makkelie en van Boekel moet je ook niet blij mee zijn en Guzubuyuk is ook een beetje weggezakt dan kun je beter deze heren hebben de meeste scheidsrechters zijn niet veel op Nijhuis, Kuipers en Dieperink na

    Makkelie nooit die kakkerlak.

Nieuwe media