Ede vertrekt uit Thailand en vindt nieuwe club in Duitsland

06 december 2017 om 13:55 | Bron: VSG Altglienicke Ede vertrekt uit Thailand en vindt nieuwe club in Duitsland

Chinedu Ede keert in januari terug op de Europese voetbalvelden. De oud-speler van FC Twente heeft een contract getekend bij VSG Altglienicke, dat uitkomt in de Duitse Regionalliga.

Ede speelde het afgelopen jaar bij Bangkok United, waarmee hij als derde in de competitie eindigde en de Thaise bekerfinale haalde. De dertigjarige aanvaller speelde negen duels voor Bangkok United, waarin hij eenmaal wist te scoren.

Ede speelde anderhalf jaar voor FC Twente en kwam tot 48 competitieduels voor de Tukkers. Na de jaarwisseling is hij dus actief op het vierde niveau van Duitsland.

Overzicht

Reacties (11)

  • Avatar
    Dreamingred - 6 december 2017 om 16:38

    Ik zat me net af te vragen, hoe het daar nu mee zou zijn?

  • Avatar
    Poarneem’n - 6 december 2017 om 16:40

    Wel opvallend dat hij nu in de vierde competitie speelt, zo slecht was hij toch ook weer niet bij ons..

  • Avatar
    G.W - 6 december 2017 om 17:39
    Poarneem’n zegt:

    Wel opvallend dat hij nu in de vierde competitie speelt, zo slecht was hij toch ook weer niet bij ons..

    Nee nog slechter....altijd slap ietwat te dik nooit wat beslist.

  • Avatar
    Prince P - 6 december 2017 om 19:27

    Voetbalt opt niveau woar hij toes heurt. Succes kerel!

  • Avatar
    Ik - 6 december 2017 om 19:42

    Ikzeg. Ik had hem er altijd graag bij. Techniek had ie .en er gebeurde altijd iets als ie de bal had. Alleen een broeitje dood aan loop werk. Ha ha ha het gaat hem goed.

  • Avatar
    Enschede78 - 6 december 2017 om 19:45
    Prince P zegt:

    Voetbalt opt niveau woar hij toes heurt. Succes kerel!

    Paar niveautjes hoger kan die zeker wel aan.

  • Avatar
    twenteenschede - 6 december 2017 om 23:01
    Poarneem’n zegt:

    Wel opvallend dat hij nu in de vierde competitie speelt, zo slecht was hij toch ook weer niet bij ons..

    Slechter vind je ze bijna niet

  • Avatar
    Enschede78 - 6 december 2017 om 23:10
    twenteenschede zegt:

    Slechter vind je ze bijna niet

    Rickets niet gezien zeker.

  • Avatar
    BAM - 7 december 2017 om 13:41
    Poarneem’n zegt:

    Wel opvallend dat hij nu in de vierde competitie speelt, zo slecht was hij toch ook weer niet bij ons..

    Verschrikkelijk slecht. Zijn goals veelal rebounds en intikkers. Zo traag als dikke stront in een trechter.

  • Avatar
    Remco1981 - 7 december 2017 om 15:02

    Die staat ook in mijn elftal met meest waardeloze spelers de afgelopen 10 jaar....Fernandes, Lachman, Onyewu, Buysse, Loumpoutis, Akram, Maaroufi, Gladestony, Ede, Javadov, Olaitan... veel jonge gehuurde spelers van topclubs, wat dus zelden wat oplevert.

  • Avatar
    BAM - 7 december 2017 om 15:06
    Remco1981 zegt:

    Die staat ook in mijn elftal met meest waardeloze spelers de afgelopen 10 jaar....Fernandes, Lachman, Onyewu, Buysse, Loumpoutis, Akram, Maaroufi, Gladestony, Ede, Javadov, Olaitan... veel jonge gehuurde spelers van topclubs, wat dus zelden wat oplevert.

    Engelaar 2.0.... dat was écht slecht.

Nieuwe media