Van Staa stopt met analyses FC Twente: ''Je zal me missen aan die tafel hé?''

06 december 2017 om 20:11 | Bron: RTV Oost Sport Van Staa stopt met analyses FC Twente: ''Je zal me missen aan die tafel hé?''

Deze week werd bekend dat Jan van Staa de nieuwe hoofdtrainer is van Go Ahead Eagels. Dat betekent dat hij minder actief zal zijn als analist bij RTV Oost Sport, iets wat hij sinds afgelopen zomer deed. 

''Je zal me missen aan die tafel hé?", zegt de voormalig trainer van FC Twente tegen de verslaggever van RTV Oost. Hij zal echter niet volledig stoppen als analist. ''Tuurlijk, dat blijf ik wel bij doen. Maar ik moet wel m'n momenten kiezen. Het belangrijkste is dat ik m'n energie hier in moet steken en als ik uitgenodigd word, zal ik daar weer heel graag aanschuiven."

Van Staa weet wat hj de komende maanden te doen staat: de Play-Offs halen. ''Ik denk gezien de achterban en de spelersgroep, dat ze dat moeten kunnen halen. Je moet ook niet gelijk roepen dat we kampioen willen worden. Dat wil iedereen, maar op het moment waar we nu staan met z'n allen, is de play-offs halen een hele belangrijke taak.''

Overzicht

Reacties (9)

  • Avatar
    Berry - 6 december 2017 om 20:19

    Absoluut niet oale wief! Succes doar in Deventer.

  • Avatar
    PaRaDoX - 6 december 2017 om 20:30

    Dat haar van hem....zo uit bed gestapt en op het trainingsveld gaan staan? :):):)

    Van Staa had zijn mening....zoals velen. Ik heb echter nooit kolder in zijn uitspraken kunnen ontdekken.

    Veel succes in Deventer Jan.....het is je gegund kerel.

  • Avatar
    FrankFcTwente - 6 december 2017 om 20:44

    persoonlijk denk ik dat er best veel twentefans zullen zijn die nog steeds een nare smaak bij Eagles hebben gekregen na de zomer van vorig jaar.... die voorzitter deed er alles aan om onze club kapot te laten gaan... vond Eagles altijd een prachtige club maar dat ben ik niet vergeten en heeft het een heel stuk minder mooi gemaakt

  • Avatar
    Twente1 - 6 december 2017 om 20:56
    FrankFcTwente zegt:

    persoonlijk denk ik dat er best veel twentefans zullen zijn die nog steeds een nare smaak bij Eagles hebben gekregen na de zomer van vorig jaar.... die voorzitter deed er alles aan om onze club kapot te laten gaan... vond Eagles altijd een prachtige club maar dat ben ik niet vergeten en heeft het een heel stuk minder mooi gemaakt

    Net als De Graafschap. Was altijd een club waar ik voorheen veel symphatie voor had. Maar sinds het (door TC benoemde 😄) viswief aldaar is dat compleet verdwenen.

  • Avatar
    Degeweldenaar - 6 december 2017 om 21:12
    PaRaDoX zegt:

    Dat haar van hem....zo uit bed gestapt en op het trainingsveld gaan staan? :):):)

    Van Staa had zijn mening....zoals velen. Ik heb echter nooit kolder in zijn uitspraken kunnen ontdekken.

    Veel succes in Deventer Jan.....het is je gegund kerel.

    Amen prima kerel, die veel voor onze club heeft betekend s6 on Deventer

  • Avatar
    Messi - 6 december 2017 om 21:16
    Twente1 zegt:

    Net als De Graafschap. Was altijd een club waar ik voorheen veel symphatie voor had. Maar sinds het (door TC benoemde 😄) viswief aldaar is dat compleet verdwenen.

    Parkeer plaats incident‼️



    Ach er is maar 1 club in Ned en dat is fc Twente.......de rest is kut en totaal oninteressant.

  • Avatar
    PaRaDoX - 6 december 2017 om 21:21
    Twente1 zegt:

    Net als De Graafschap. Was altijd een club waar ik voorheen veel symphatie voor had. Maar sinds het (door TC benoemde 😄) viswief aldaar is dat compleet verdwenen.

    Het gaat mij om van Staa persoonlijk in deze...niet om welke club dan ook. Jan heeft het in mijn ogen wel verdiend om succes te hebben....waar dan ook.

    Dat viswijf zit nu met haar reet in de klomp gepropt om "te luchten", die aan de gevel hangt bij de Graafschap. De Graafschap wil namelijk van haar af omdat het in de catacomben aldaar al veel te erg naar rotte vis stinkt, maar Zuil wil niet weg en heeft een advocaat in de arm genomen....een visser uit Urk volgens mij....Berend Scholfilet. ;)

  • Avatar
    Socrates - 6 december 2017 om 21:50

    Van Staa stopt als analist maar aan de andere kant hebben we er ook weer eentje bij. Ons Jantje heeft namelijk zijn werk als analist bij ziggo sport weer hervat.

  • Avatar
    Ik - 6 december 2017 om 22:28

    Ikzeg. Succes jan. In Deventer.

Nieuwe media