''Laten we er weer een geweldig avondje FC Twente van maken''

07 december 2017 om 14:04 | Bron: ''Laten we er weer een geweldig avondje FC Twente van maken''

Voor FC Twente staat aankomende zaterdag de cruciale thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag op het programma en eerder deze week werd er al een oproep gedaan om zo vroeg mogelijk naar het stadion te komen. Twente, Verenigt! hoopt dat de supporters gehoor zullen geven aan dat verzoek.

"Zoals bekend hebben we een ieder gevraagd om voor zaterdag op tijd in het stadion te zijn en de kelen te smeren", schrijft de ledenvereniging in een verklaring op Facebook. "Laten we er met z’n allen weer een geweldig avondje FC Twente van maken! De laatste jaren is in lijn met de afnemende sfeer ook het aantal rode shirts en rode sjaals minder geworden. Wat ons betreft doorbreken we ook deze neergaande spiraal", aldus Twente, Verenigt!

"Komende zaterdag wordt het waarschijnlijk weer vies koud, dus goede reden om de FC Twente sjaal weer eens uit de kast te trekken en een kleine bijdrage te leveren aan een iets roder stadion", vervolgt men. "Bij de ingang van Vak-P zullen hun laatste voorraad sjaals worden verkocht, we roepen de SV's op om hun sjaals aan hun leden aan te bieden en FC Twente gaat ook rondom stadion sjaals verkopen voor een tientje zodat niemand in de kou voetbal hoeft te kijken en het stadion weer wat sfeervoller wordt. Samen maken we de club stapje voor stapje weer wat mooier en rooier. RED IS THE COLOR!" 

Overzicht

Reacties (17)

  • Avatar
    Frunnik - 7 december 2017 om 14:13

    Heb vaak een rode jas aan. Heb altijd een sjaal om. Rood moet het altijd zijn. Kijk naar Dortmund hoe geel daar iedereen is. Hoe mooi ziet dat er niet uit!!

  • Avatar
    FrankFcTwente - 7 december 2017 om 14:17

    mooie initiatieven heren! klasse!

  • Avatar
    Socrates - 7 december 2017 om 14:22

    Inmiddels ook al ruim 26.000 kaarten verkocht. Hopen op net zo'n avondje als afgelopen zaterdag. 100 procent inzet, passie en beleving maar dan de 3 punten in eigen huis houden. Deze avond kan weer een geweldige boost aan het vertrouwen geven.

  • Avatar
    JoepK. - 7 december 2017 om 14:27

    Je merkt het ook bij het YNWA hoeveel sjaals er de lucht in gaan..

  • Avatar
    FrankFcTwente - 7 december 2017 om 15:36
    Socrates zegt:

    Inmiddels ook al ruim 26.000 kaarten verkocht. Hopen op net zo'n avondje als afgelopen zaterdag. 100 procent inzet, passie en beleving maar dan de 3 punten in eigen huis houden. Deze avond kan weer een geweldige boost aan het vertrouwen geven.

    laten we hopen dat het een voorbode voor de rest van het seizoen is deze aantallen.... dan komen er vast ook weer meer sponsoren..

  • Avatar
    BAM - 7 december 2017 om 15:38

    Kunstmatige sfeercreatie van Evangelische Pyschotherapist TV! Geen sjaal is bestand tegen de woede en teleurstelling bij een FC Groningen of Heerenveen scenario.

    Sfeer komt vanuit de harten, sfeer komt vanuit passie, sfeer komt spontaan. Zoals tegen Ajax, de electrische atmosfeer kun je niet creeeren dat ontstaat. Een dergelijke facebook post, sjalen, hoofdletters van strijdbaarheid...... volledig overbodig.

    In dit geval is het aan de spelers. Goed voetbal zullen we niet voorgeschoteld krijgen, dus dan rest enkel inzet en passie. Grasvreten. Vechten voor elke meter. Als 56000 ogen dat zien, dan komt die sfeer vanzelf. Dat kun je niet eisen of forceren, dat is een natuurlijk verschijnsel dat moet ontstaan.

  • Avatar
    Freano - 7 december 2017 om 15:44
    BAM zegt:

    Kunstmatige sfeercreatie van Evangelische Pyschotherapist TV! Geen sjaal is bestand tegen de woede en teleurstelling bij een FC Groningen of Heerenveen scenario.

    Sfeer komt vanuit de harten, sfeer komt vanuit passie, sfeer komt spontaan. Zoals tegen Ajax, de electrische atmosfeer kun je niet creeeren dat ontstaat. Een dergelijke facebook post, sjalen, hoofdletters van strijdbaarheid...... volledig overbodig.

    In dit geval is het aan de spelers. Goed voetbal zullen we niet voorgeschoteld krijgen, dus dan rest enkel inzet en passie. Grasvreten. Vechten voor elke meter. Als 56000 ogen dat zien, dan komt die sfeer vanzelf. Dat kun je niet eisen of forceren, dat is een natuurlijk verschijnsel dat moet ontstaan.

    Eens, zoiets ontstaat vanzelf maar verdwijnt ook vanzelf. Dat heeft met allerlei zaken te maken waar maar weinig invloed op uit te oefenen is.

  • Avatar
    Bart77 - 7 december 2017 om 18:37
    BAM zegt:

    Kunstmatige sfeercreatie van Evangelische Pyschotherapist TV! Geen sjaal is bestand tegen de woede en teleurstelling bij een FC Groningen of Heerenveen scenario.

    Sfeer komt vanuit de harten, sfeer komt vanuit passie, sfeer komt spontaan. Zoals tegen Ajax, de electrische atmosfeer kun je niet creeeren dat ontstaat. Een dergelijke facebook post, sjalen, hoofdletters van strijdbaarheid...... volledig overbodig.

    In dit geval is het aan de spelers. Goed voetbal zullen we niet voorgeschoteld krijgen, dus dan rest enkel inzet en passie. Grasvreten. Vechten voor elke meter. Als 56000 ogen dat zien, dan komt die sfeer vanzelf. Dat kun je niet eisen of forceren, dat is een natuurlijk verschijnsel dat moet ontstaan.

    Ik denk als jij thuis blijft dat dit ook wel sfeer verhogend werkt.

  • Avatar
    Citrofiel - 7 december 2017 om 19:08
    BAM zegt:

    Kunstmatige sfeercreatie van Evangelische Pyschotherapist TV! Geen sjaal is bestand tegen de woede en teleurstelling bij een FC Groningen of Heerenveen scenario.

    Sfeer komt vanuit de harten, sfeer komt vanuit passie, sfeer komt spontaan. Zoals tegen Ajax, de electrische atmosfeer kun je niet creeeren dat ontstaat. Een dergelijke facebook post, sjalen, hoofdletters van strijdbaarheid...... volledig overbodig.

    In dit geval is het aan de spelers. Goed voetbal zullen we niet voorgeschoteld krijgen, dus dan rest enkel inzet en passie. Grasvreten. Vechten voor elke meter. Als 56000 ogen dat zien, dan komt die sfeer vanzelf. Dat kun je niet eisen of forceren, dat is een natuurlijk verschijnsel dat moet ontstaan.

    Je bevestigt weer eens jouw kwaliteiten.... Op dit moment gaat niets vanzelf! Elk initiatief is meegenomen. Als je denkt dat de werklust er onder GJV niet komt, denk je verkeerd, maar het moet juist wel gestimuleerd worden.... en dat geldt voor iedereen binnen FcT.... Sorry... 1 uitzondering... voor jou geldt het natuurlijk niet..... :-) :-) :-)

  • Avatar
    LPGU - 7 december 2017 om 19:32
    BAM zegt:

    Kunstmatige sfeercreatie van Evangelische Pyschotherapist TV! Geen sjaal is bestand tegen de woede en teleurstelling bij een FC Groningen of Heerenveen scenario.

    Sfeer komt vanuit de harten, sfeer komt vanuit passie, sfeer komt spontaan. Zoals tegen Ajax, de electrische atmosfeer kun je niet creeeren dat ontstaat. Een dergelijke facebook post, sjalen, hoofdletters van strijdbaarheid...... volledig overbodig.

    In dit geval is het aan de spelers. Goed voetbal zullen we niet voorgeschoteld krijgen, dus dan rest enkel inzet en passie. Grasvreten. Vechten voor elke meter. Als 56000 ogen dat zien, dan komt die sfeer vanzelf. Dat kun je niet eisen of forceren, dat is een natuurlijk verschijnsel dat moet ontstaan.

    Het is ook niet goed of het deugt niet hè? Haha.

  • Avatar
    McRockZ - 7 december 2017 om 21:47

    Al hoe wel ik bijna elke Twente / schalke sjaal heb van de laatste 5 jaar zal ik er zeker 1 kopen alleen al om Twente een beetje tehelpen maar zo als altijd weer een sjaal en rode jas naar het stadion
    #RED

  • Avatar
    beerntjes - 7 december 2017 om 22:13
    BAM zegt:

    Kunstmatige sfeercreatie van Evangelische Pyschotherapist TV! Geen sjaal is bestand tegen de woede en teleurstelling bij een FC Groningen of Heerenveen scenario.

    Sfeer komt vanuit de harten, sfeer komt vanuit passie, sfeer komt spontaan. Zoals tegen Ajax, de electrische atmosfeer kun je niet creeeren dat ontstaat. Een dergelijke facebook post, sjalen, hoofdletters van strijdbaarheid...... volledig overbodig.

    In dit geval is het aan de spelers. Goed voetbal zullen we niet voorgeschoteld krijgen, dus dan rest enkel inzet en passie. Grasvreten. Vechten voor elke meter. Als 56000 ogen dat zien, dan komt die sfeer vanzelf. Dat kun je niet eisen of forceren, dat is een natuurlijk verschijnsel dat moet ontstaan.

    Wat een reactie zeg. Bedenk zelf eens wat dan.

  • Avatar
    Robinjow - 8 december 2017 om 10:05
    beerntjes zegt:

    Wat een reactie zeg. Bedenk zelf eens wat dan.

    BAM heeft helemaal gelijk! Zoiets gebeurt spontaan en niet omdat de tegenstander PSV, Ajax of Feyenoord heet. Ook al is het Roda JC, NAC Breda of zoals aankomen weekend ADO Den Haag, daar MOET juist sfeer gemaakt worden omdat FC Twente de punten keihard nodig heeft. Lijkt wel alsof spelers- en supporters/fans zich alleen kunnen opladen tegen de traditionele top-3. Sfeer komt vanuit de harten van de FC Twente-supporters!

  • Avatar
    Citrofiel - 8 december 2017 om 14:46
    Robinjow zegt:

    BAM heeft helemaal gelijk! Zoiets gebeurt spontaan en niet omdat de tegenstander PSV, Ajax of Feyenoord heet. Ook al is het Roda JC, NAC Breda of zoals aankomen weekend ADO Den Haag, daar MOET juist sfeer gemaakt worden omdat FC Twente de punten keihard nodig heeft. Lijkt wel alsof spelers- en supporters/fans zich alleen kunnen opladen tegen de traditionele top-3. Sfeer komt vanuit de harten van de FC Twente-supporters!

    Sfeer komt niet vanzelf.... dat moet echt heel veel voor gedaan worden.... Dit geldt vanaf de AD tot aan de koffiejuffrouw.... M.a.w. de dringend noodzakelijke cultuuromslag.... en daar is GJV ook mee bezig... Het is daar bij van substantieel belang dat de leiding het goede voorbeeld geeft.....

  • Avatar
    BAM - 8 december 2017 om 15:50
    LPGU zegt:

    Het is ook niet goed of het deugt niet hè? Haha.

    Lekker man... klagen :-)

  • Avatar
    BAM - 8 december 2017 om 15:59
    Citrofiel zegt:

    Sfeer komt niet vanzelf.... dat moet echt heel veel voor gedaan worden.... Dit geldt vanaf de AD tot aan de koffiejuffrouw.... M.a.w. de dringend noodzakelijke cultuuromslag.... en daar is GJV ook mee bezig... Het is daar bij van substantieel belang dat de leiding het goede voorbeeld geeft.....

    Lekker interessant doen weer. Cultuuromslag blah ! Substantieel belang, blah! Verbeek VS Hake = Ervaring. Ervaring = Kennis en Inzicht. Doe eens een keer niet alsof je inhoudelijk kennis van zaken hebt en alsof je bij Jan op kantoor zit ...........flapdrol.

  • Avatar
    Madness - 8 december 2017 om 16:07
    Citrofiel zegt:

    Sfeer komt niet vanzelf.... dat moet echt heel veel voor gedaan worden.... Dit geldt vanaf de AD tot aan de koffiejuffrouw.... M.a.w. de dringend noodzakelijke cultuuromslag.... en daar is GJV ook mee bezig... Het is daar bij van substantieel belang dat de leiding het goede voorbeeld geeft.....

    De sfeer ontstaat vanzelf als de spelers op het veld strijd en passie laten zien. Dit slaat over op de tribunes, dan maakt het niet uit wie de tegenstander is! De bestuurlijke perikelen en/of de koffiejuffrouw hebben daar geen enkele invloed op!

Nieuwe media