Arno Verschueren verrast: "Dit hadden we zelf ook niet verwacht"

Jamiro Monteiro en Arno Verschueren
Jamiro Monteiro en Arno Verschueren Foto: © BSR Agency

Er zijn harde woorden gevallen in de rust in de kleedkamer van FC Twente, tijdens de wedstrijd tegen PEC Zwolle. De Tukkers stonden met 1-0 achter, en leken uit het veld geslagen door de Blauwvingers. Volgens Arno Verschueren is het schrijnend dat de spelers van FC Twente al tijdens de eerste speelronde een wake-up call nodig hebben.

"Absoluut, dat is pijnlijk", zegt de middenvelder tegen Voetbal International. "Dat hadden we zelf ook niet verwacht. We zijn allemaal teleurgesteld. Het moet gewoon beter, en om dat voor elkaar te krijgen moeten we echt naar onszelf kijken." Trainer Joseph Oosting lijkt ook nog zoekende naar de juiste samenstelling. Verschueren: "Zeker, er zijn wat jongens laat gearriveerd en snel in het elftal gekomen. Maar dat mag geen excuus zijn voor wat we op de mat hebben gelegd."

"Het was voor iedereen duidelijk hoe we wilden spelen, en dat hebben we niet tot uiting gebracht." En dan komt zondag ook nog PSV op bezoek in De Veste. "We moeten gewoon onze rug rechten. Volgende week moet het beter, dat weten we allemaal. We hebben kwaliteit zat in de selectie. We hebben in de voorbereiding al laten zien dat we hartstikke goed kunnen voetballen. Dit was ondermaats, dat weet iedereen", aldus middenvelder Arno Verschueren. 

Lees meer:
0 reacties