Booth op dood spoor bij FC Twente: "Probeer hem maar kwijt te raken"

Taylor Booth baalt
Taylor Booth baalt Foto: © Pro Shots

Leon ten Voorde is benieuwd wat FC Twente met Taylor Booth gaat doen. De aanvaller zit behoorlijk op een dood spoor in Enschede. 

Booth was bij FC Utrecht een van de grootste talenten van de Eredivisie, maar kon dat niveau na blessureleed niet meer aanraken. Anderhalf jaar geleden maakte hij de overstap naar FC Twente, maar ook in Enschede is de Amerikaan ongelukkig binnen de lijnen. 

Ten Voorde denkt dat FC Twente wel in de maag zit met Booth. "Hij valt ook niet meer in. Die moet je heel goed oppoetsen, dat je er nog wat aan hebt. Zijn contract loopt nog twee jaar door", stelt hij in De Ballen Verstand van Tubantia. De clubwatcher vraagt zich af of er clubs in de markt komen voor de aanvaller. "Niet lullig bedoeld, maar probeer hem maar eens kwijt te raken."

Het wordt sowieso een drukke transferzomer voor Erik ten Hag. "Het is wat overdreven om te zeggen dat hij niet te benijden is, maar er is wel veel werk aan de winkel. Als FC Twente Europees in de groepsfase terecht komt, dan krijg je zoveel meer wedstrijden. De selectie zal ook in kwaliteit in de breedte moeten groeien", aldus Ten Voorde. "Houd je dan spelers als Booth en Verschueren erbij? Er zitten een aantal op een dood spoor."

Doe mee aan het WK-spel van Twentefans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Twentefans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties