Bruggink: "Als Ajax weer hun niveau haalt eindigen ze boven ons"

Arnold Bruggink
Arnold Bruggink Foto: © Pro Shots

FC Twente kende een goed seizoen en wist door het behalen van de derde plaats voorronde Champions League vast te stellen. Met die prestatie als referentiekader lijkt het komend jaar een pittig seizoen te gaan worden voor de ploeg uit Enschede. 

Die derde plek zal voor veel fans nu als norm gaan gelden. Maar niet voor Arnold Bruggink, zo vertelt hij in gesprek met Voetbal International. "Zo ver zijn we nog niet als club. Ik denk wel dat we nog beter kunnen worden, maar misschien is dat niet direct terug te zien op de ranglijst. Als Ajax weer zijn niveau haalt, zullen zij normaal gesproken weer boven ons gaan eindigen."

"Wij moeten naar onszelf kijken en verder gaan met de ontwikkeling van de club, van de spelers", gaat hij verder. We moeten doorgaan op de ingeslagen weg."

Doe mee aan het WK-spel van Twentefans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Twentefans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties