Bruggink reageert op contractnieuws: "Heeft dit zelf verdiend"

Arnold Bruggink naast de dug-out van FC Twente
Arnold Bruggink naast de dug-out van FC Twente Foto: © Pro Shots

Owen Panneflek heeft zijn contract bij FC Twente getekend. De 18-jarige tekent tot medio 2027 met optie voor nog een jaar.

Vanaf de onder 11 doorliep Panneflek de gezamenlijke jeugdopleiding van FC Twente en Heracles Almelo. Inmiddels speelt hij in de Onder 19 en traint hij al mee met het eerste. Ook scoorde hij al eens in een oefenwedstrijd.

Arnold Bruggink is dan ook blij met het nieuws. "Owen heeft bij ons de gehele jeugdopleiding doorlopen en we vinden het mooi dat hij als regionale jongen deze stap kan maken. Owen is een creatieve aanvaller die zich afgelopen jaar sterk heeft ontwikkeld en zich goed heeft laten zien. Hij heeft dit contract zelf verdiend. Owen krijgt nu de kans een volgende stap te zetten richting een profcarrière, daar geloven wij in."

Lees meer:
0 reacties