Bruns blikt terug op FC Twente-moment: "Ik kreeg even kippenvel"

Max Bruns en Sondre Ørjasæter juichen
Max Bruns en Sondre Ørjasæter juichen Foto: © Pro Shots

Max Bruns kijkt met veel trots terug op de Europese campagne van FC Twente vorig seizoen. De Tukkers kenden een spectaculair seizoen in de Europa League. 

Bruns zal die campagne, waarin FC Twente zich liet zien tegen Fenerbahce, Nice, Lazio en Manchester United, niet snel vergeten. "We bewezen: als je het met elkaar doet, dan kun je je ook meten tegen echt goede internationale tegenstanders. Dat maakt me het meest trots", vertelt hij in de nieuwste editie van De Contractspeler.

Vooral het gelijkspel op bezoek bij Manchester United passeert nog vaak de revue bij Bruns. "Ik denk nog weleens terug aan Old Trafford", laat de verdediger weten. "Toen we na de warming-up naar de kleedkamer gingen, zat het stadion nog helemaal niet vol. Maar toen we een paar minuten later voor de aftrap het veld opliepen, was elk stoeltje bezet. Ik keek om mij heen en kreeg even kippenvel."

De jonge Bruns begon in de basis en speelde een goede wedstrijd. "Al met al was het een heel bijzondere wedstrijd. Ik had vooraf meer spanning dan normaal, maar toen de scheidsrechter eenmaal floot verdween dat helemaal", besluit hij. 

Doe mee aan het WK-spel van Twentefans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Twentefans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties