"De crisis bij FC Twente is minstens zo groot als bij Ajax"

Ramiz Zerrouki biedt zijn excuses aan
Ramiz Zerrouki biedt zijn excuses aan Foto: © Pro Shots

FC Twente speelde zaterdagavond met 1-1 gelijk op bezoek bij FC Volendam en daardoor staan de Tukkers na 12 competitiewedstrijden op een teleurstellende achtste plek. Tubantia-verslaggever Gerben Kuitert toonde zich kritisch na het onnodige puntenverlies. 

"De crisis bij FCT is minstens zo groot als bij Ajax, maar hier blijft iedereen er gelaten onder na opnieuw een wanprestatie", schreef hij op X. "Seizoen is wel voorbij nu, want veel meer dan we vanavond hebben gezien zit er ook niet in", constateert Kuitert. 

Ook veel FC Twente-fans waren teleurgesteld na de wedstrijd tegen de promovendus. "Uit eigen zak al die fantastische supporters alles terugbetalen. Wat een wanprestatie FC Twente", foetert Ewout van der Kolk. "Twente is op meerdere vlakken kwalitatief gewoon niet goed genoeg", aldus Andor. 

Ook Erwin uit Hengelo ziet het somber in. "Een ding is zeker, we hoeven geen rekening te houden met de vakantie plannen, rondje Europees voetbal zal het wel niet worden voor onze FC aan komend seizoen", voorspelt hij. Bas Bruins waarschuwt FC Twente zelfs voor een 'grijze plek 11' dit seizoen. 

Lees meer:
0 reacties