Derksen van repliek gediend over FC Twente: "Hij roept maar wat"

Johan Derksen
Johan Derksen Foto: © BSR Agency

Leon ten Voorde heeft hard teruggeslagen naar Johan Derksen. Derksen noemde FC Twente onlangs een enge club vanwege het ontslag van Joseph Oosting en de omgang met Mees Hilgers. 

Ten Voorde verdenkt Derksen ervan zomaar wat te roepen zonder kennis. "Ik denk dat hij sinds het vertrek van Joop Munsterman nooit meer iemand van FC Twente heeft gesproken. Ik vind het wel knap dat hij kan duiden dat FC Twente een enge club is geworden", begint hij in De Ballen Verstand. "Ik moet er een beetje om lachen. Hij roept zomaar wat over een club en de mensen. Het gaat natuurlijk helemaal nergens over."

Volgens Ten Voorde is Derksen bovendien uiterst hypocriet. "De laatste keer dat FC Twente een enge club was, was toen hij als spreekbuis van Munsterman alles goedpraatte. FC Twente lag in het ravijn, maar hij zei dat er niks aan de hand was", herinnert de clubwatcher. "In de tijd van Munsterman werden spelers weggepest en met de rug tegen de muur gezet. Daar kun je boeken over schrijven. Nu gaat Derksen zeggen dat het een enge club is. Ik denk dat FC Twente nu weer een hele gewone club is. FC Twente wás een enge club."

Doe mee aan het WK-spel van Twentefans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Twentefans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties