Driessen haalt uit: "Een belachelijke eis van Mark van Bommel"

Valentijn Driessen
Valentijn Driessen Foto: © Pro Shots

Valentijn Driessen begrijpt niet dat Mark van Bommel vier assistenten mee wilde nemen naar FC Twente. De clubloze oefenmeester was in beeld bij de Tukkers, maar gaat niet de nieuwe hoofdtrainer worden. 

FC Twente kon niet voldoen aan die eis van Van Bommel, dus was het oriënterende gesprek snel afgelopen. "Assistenten maken je geen kampioen, dus het is werkelijk een belachelijk eis van Van Bommel", oordeelt Driessen in Kick-off van de Telegraaf. "Eén of twee assistenten, daar kun ik me nog iets bij voorstellen. Maar om daar met een heel gezelschap binnen te lopen om die club over te nemen, dat moet je echt nooit doen."

Driessen begrijpt heel goed dat FC Twente daar niet in mee wilde gaan. "Dat is Van Bommel ook niet waard, want het is geen garantie op succes, is tot dusver gebleken in zijn carrière", aldus de journalist. "Hij heeft het af en toe goed gedaan. Ik begrijp het ook niet. Ik heb eerder het idee dat hij deze eisen stelt, zodat je bij voorbaat al weet dat er 'nee' wordt gezegd. Dat je het dus gewoon niet wil. Ik vond het echt belachelijk. "Het is geen FC Barcelona, ze hebben geen selectie van 40 man. Waar gaat dit over."

Lees meer:
0 reacties