FC Twente-aanwinst neemt afscheid: "Dat zal ik nooit vergeten"

Daouda Weidmann wordt gefeliciteerd
Daouda Weidmann wordt gefeliciteerd Foto: © Pro Shots

Daouda Weidmann heeft afscheid genomen van RKC Waalwijk. De middenvelder maakte maandag de overstap naar FC Twente. 

Weidmann laat RKC Waalwijk na twee seizoenen achter zich. "Ik wil de club, mijn teamgenoten, de staf en alle mensen die zich dagelijks inzetten bij deze mooie club, hartelijk bedanken", schrijft hij in een afscheidsbericht op Instagram. "Ook een grote dank aan jullie, de supporters. Jullie passie, trouw en steun, zowel in goede als in moeilijke tijden, hebben elke wedstrijd bijzonder gemaakt. Je gaf me het gevoel dat ik thuis was, en dat zal ik nooit vergeten."

De 22-jarige Franse middenvelder blikt met een goed gevoel terug op zijn tijd in Waalwijk. "RKC Waalwijk zal altijd een belangrijk onderdeel van mijn geschiedenis blijven. Bedankt voor alles, en tot snel op de velden", besluit hij. 

Doe mee aan het WK-spel van Twentefans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Twentefans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties