FC Twente krijgt aanvaller getipt: "Die zou ik wel willen hebben"

FC Twente zou zeer geïnteresseerd zijn in ADO Den Haag-aanvaller Joel Ideho. René Wagelaar noemt nóg een vleugelaanvaller die een versterking voor FC Twente zou zijn. 

Vorige week kwam naar buiten dat de 21-jarige Ideho op het lijstje staat bij FC Twente. De voormalig jeugdspeler van Arsenal speelt dit seizoen bijna alles in de KKD en is bij zeven doelpunten betrokken in 21 optredens. "Dat is een talentvolle speler. Die kunnen ze er zeker bijhalen", reageert Wagelaar in VoetbalTijd van 1Twente Enschede. "Ideho is één van de betere buitenspelers."

Zelf komt Wagelaar ook met de naam van Richonell Margaret. "Die zou ik ook wel willen hebben. Die komt ook uit de AZ-opleiding", besluit hij. De 24-jarige Margaret ging in de zomer van 2023 van TOP Oss naar RKC Waalwijk en is dit seizoen bij de degradatiekandidaat bij zeven doelpunten betrokken in twintig wedstrijd. 

Doe mee aan het WK-spel van Twentefans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Twentefans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties