FC Twente krijgt transfertip: "Gek dat hij nog niet is opgepikt"

FC Twente maakte zaterdag de komst van Robin Pröpper officieel. Daarmee is één positie in het hart van de Enschedese defensie gevuld, maar de grote vraag is wie er naast Pröpper moet komen te staan.

Daniel Peperkamp vindt dat FC Twente de pijlen moet richten op Anselmo García MacNulty van PEC Zwolle. "Ik vind dat subtopclubs in de Eredivisie echt eens moeten overwegen om hem op te halen, en dat is Anselmo García MacNulty van PEC Zwolle, wat ik echt een goede speler vind, al twee jaar lang", zegt Peperkamp in #DoneDeal, de podcast van VoetbalPrimeur.

"Hij is daar uitgeroepen tot speler van het jaar ook, hij is linksbenig, waar alle clubs tegenwoordig naar op zoek zijn want dat is blijkbaar heel zeldzaam bij een centrale verdediger", gaat Peperkamp verder. "Hij is groot, hij is snel, hij is sterk, heeft nog maar een eenjarig contract in Zwolle. Dus ik vind het gek dat hij nog niet is opgepikt door AZ of FC Twente."

Hij besluit: "Ik weet niet of zij behoefte hebben aan een verdediger hoor, maar ik had verwacht dat hij die stap al wel zou hebben gemaakt, ja." García MacNulty speelt sinds de zomer van 2023 voor PEC Zwolle. Eerder was hij actief bij NAC Breda.

Lees meer:
0 reacties