'FC Twente laat mogelijk nog 5 (!) spelers gaan': "Stapelkorting"

Gijs Besselink tijdens de voorbereiding van FC Twente
Gijs Besselink tijdens de voorbereiding van FC Twente Foto: © Pro Shots

FC Twente wil zich in de komende maand nog versterken met (minimaal) één vleugelaanvaller, maar de club uit Enschede moet ook nog een aantal spelers gaan verkopen en/of verhuren. Tijmen van Wissing constateert dat de selectie van de Tukkers op dit moment te groot is. 

"Bij FC Twente zal Dominique Scholten voor de loonlasten erg blij zijn als er nog vier á vijf spelers zullen gaan vertrekken", laat de verslaggever van RTV Oost weten via X. "Perspectief van Besselink, Ltaief, Eiting en in mindere mate Booth, Van Hoorenbeeck en Ünüvar is er niet beter op geworden."

"En ik kan dan weer niet in de portemonnee kijken bij Gerry Hamstra, maar ik zou met een kleine busje naar De Veste rijden voor de stapelkorting", besluit Van Wissing met een advies voor de technisch directeur van PEC Zwolle. Overigens lijkt Carel Eiting zijn loopbaan te gaan vervolgen bij Sparta of NAC Breda. De kans is daarnaast ook nog groot dat Mees Hilgers gaat vertrekken. De international van Indonesië heeft een duidelijke vertrekwens uitgesproken. 

Doe mee aan het WK-spel van Twentefans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Twentefans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties