FC Twente-speler aangepakt: "Wat hij op dit moment laat zien..."

FC Twente kende een teleurstellende wedstrijd tegen Excelsior, waarin niet alleen het resultaat, maar ook de houding van het elftal teleurstelde. Inmiddels lijkt het niet alleen maar een gebrek aan kwaliteit te zijn.

Lang speelde Twente ook met een man meer tegen Excelsior. "Dan kun je niet praten over geen kwaliteit", klinkt het stellig uit de mond van Gertjan Verbeek in De Oosttribune. Tegen Excelsior was het gebrek aan instelling pijnlijk zichtbaar. "Hoe ga je die wedstrijd aan? Hoe vlieg je die wedstrijd aan?"

Ook Jan van Staa maakt zich zorgen. "Er zit geen spelplezier in. Je zit ernaar te kijken… Het niveau van die spelers... Zo'n Zerrouki, normaal zou die op de bank zitten als je dit laat zien." 

Tijmen van Wissing merkt op dat ook de spelers van wie meer verwacht wordt het af laten weten. "De sterkhouders… Van Wolfswinkel, Pröpper… die vielen zeker niet mee." Vooral bij de spits was het zichtbaar, zo merkt hij pijnlijk genoeg op. "Wat hij op dit moment laat zien, dat is meer dan een vormdip."

Doe mee aan het WK-spel van Twentefans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Twentefans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties