FC Twente-supporter Ruben wint The Voice: "Zit vlakbij Vak-P"

Ruben Hillen uit Hengelo is vrijdagavond door de kijkers verkozen tot de winnaar van The Voice of Holland. De 26-jarige Hillen is al jarenlang FC Twente-supporter en werkte ook in de keuken in De Grolsch Veste.

In aanloop naar de finale bracht Hillen, samen met zijn coaches Suzan & Freek, een bezoek aan het stadion in Enschede. Daar zong hij You'll Never Walk Alone. "You'll Never Walk Alone is het nummer waar FC Twente altijd mee opkomt, bij de thuiswedstrijden. Het geeft altijd een goed gevoel als het hele stadion het zingt", zei Hillen.

"Als ik enigszins kan, dan ben ik hier elke thuiswedstrijd. Ik ben altijd met mijn vader, we zitten vlakbij Vak-P. En daar bovenin heb ik gewerkt, als kok", wijst de kersverse winnaar van The Voice. "De keuken hier in het stadion heeft een speciale betekenis. Ik heb daar gewerkt en eigenlijk is de passie voor koken daar begonnen. Het was super om hier te werken. Eerst even werken en dan die wedstrijd mee kijken, dat was een perfecte balans."

Naast de titel wint Hillen ook een platencontract. Hij heeft het nummer 20 Seconds uitgebracht.

Doe mee aan het WK-spel van Twentefans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Twentefans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties