FC Twente-tweetal afwezig tegen Qarabag: "Individueel programma"

Thomas van den Belt bij FC Twente
Thomas van den Belt bij FC Twente Foto: © Pro Shots

FC Twente is deze week op trainingskamp in het Oostenrijkse Tirol. De selectie van trainer Joseph Oosting bereidt zich daar voor op het nieuwe Eredivisie-seizoen. Algemeen directeur Dominique Scholten heeft in zijn nieuwsbrief een update gegeven over het trainingskamp.

"Nadat de ploeg zaterdag in Goor van Lokeren won (3-0), reisden spelers en staf maandagmorgen af richting de Alpen", begint Scholten op de clubsite van FC Twente. "Ondanks de regen tijdens de eerste dagen zijn de faciliteiten en de velden prima. De spelers kunnen goed trainen. Lars Unnerstall en Thomas van den Belt volgen nog een individueel programma. Zij hopen snel weer aan te sluiten bij de groep. In Walchsee werd nieuwkomer Kristian Hlynsson dinsdagmorgen op het veld verwelkomd."

"Vanmiddag staan er voor FC Twente twee oefenwedstrijden tegen Qarabağ FK op het programma, de eerste begint om 15.00 uur en de tweede om 17.15 uur. De wedstrijden tegen de kampioen van Azerbeidzjan worden gespeeld in Zell am See en zijn live te zien op het YouTube-kanaal van FC Twente", aldus FC Twente-directeur Dominique Scholten. 

Doe mee aan het WK-spel van Twentefans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Twentefans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties