'FC Twente vandaag om tafel met Besselink': "Aanbieding gedaan"

Gijs Besselink
Gijs Besselink Foto: © Pro Shots

Gijs Besselink kan het komende seizoen een belangrijke speler voor FC Twente gaan worden. Zijn voornaamste concurrent op de 6-positie is vertrokken in Michal Sadílek. Dit biedt kansen voor het jeugdproduct.

Voor een periode leek een verlenging er niet te gaan komen, maar de club en speler zitten op dinsdag toch weer met elkaar aan tafel. "FC Twente en Gijs Besselink zitten dinsdag met elkaar om de tafel. De club heeft de middenvelder uit de eigen opleiding een tijdje geleden al een vierjarige aanbieding gedaan, maar daar is nog niets concreets uit voortgekomen", schrijft Leon ten Voorde in Tubantia.  

"Besselink zal in dat gesprek ongetwijfeld vragen wat zijn perspectief is", weet de journalist. "De speler uit Heeten stond in het voorbije seizoen enkele keren in de basis (Nice en Ajax), maar na de winterstop werd er sporadisch gebruik van hem gemaakt."

Lees meer:
0 reacties