'FC Twente wil niet meewerken: transfer Besselink van de baan'

Gijs Besselink
Gijs Besselink Foto: © Pro Shots

Gijs Besselink speelde het afgelopen seizoen op huurbasis voor Willem II en het lijkt bij dat ene seizoen te blijven. De Tilburgers zouden de middenvelder graag definitief overnemen, maar een deal lijkt er niet te komen.

Insider Tys weet op het TwenteForum te melden dat FC Twente niet wil meewerken aan een vertrek van Besselink. "De clubs zijn het voor nu niet eens geworden over een transfer! Hij keert vooralsnog terug naar onze FC", schrijft hij. Eerder zou ook FC Emmen al interesse hebben, maar ook aan die deal zou FC Twente niet aan mee willen werken.

Besselink vertrok vorig jaar zomer op huurbasis naar Willem II en was er ook een vaste basisspeler. In totaliteit speelde hij dit seizoen 44 officiële wedstrijden in het shirt van de Tricolores, waarin hij één keer scoorde en twee assists afleverde. Zijn marktwaarde wordt geschat op zo'n 600.000 euro.

Doe mee aan het WK-spel van Twentefans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Twentefans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties