Gertjan Verbeek wijst: "FC Twente heeft mij ook laten bungelen"

"Ze hebben mij ook laten bungelen", vertelt Verbeek bij De Oosttribune. "Op vrijdag hadden we een activiteit met elkaar en in één keer was mijn assistent-trainer niet aanwezig, Marino Pusic was dat. Toen hadden we een weekend vrij, want het was ook een interlandweekend. Op zaterdag en zondag hebben we geen contact gehad, dat was al een beetje vreemd."

"Maandag kwam ik op de club, ik trainde maandagmiddag, maar mij met net voor de training medegedeeld of ik me na de training even wilde melden op het kantoor", vervolgt Verbeek. "Toen wist ik wel hoe laat het was. Toen kreeg ik van de directie te horen dat ik per direct op non-actief werd gesteld. Ze hebben Jan de Jonge nog even gevraagd of die het eventueel zou willen overnemen, maar De Jonge zei: wat denk je zelf?", besluit hij cynisch. 

Lees meer:
0 reacties