Gio stopt na 30 jaar als FC Twente-steward: "Wil jullie bedanken"

Steward Giovanni
Steward Giovanni Foto: © Twentefans.nl

Hij is een van de bekendste stewards van FC Twente, Giovanni Caggiari. Na ongeveer dertig jaar komt zijn tijdperk als steward echter helaas ten einde. FC Twente-supporters uit Borne hebben een bezoek gebracht aan 'Gio'.

"Helaas laat zijn gezondheid hem in de steek en moest hij stoppen als steward bij FC Twente", valt te lezen op de Facebook-pagina van Twente Borne. Giovanni, die zowel bij thuis- als uitwedstrijden van FC Twente een bekend gezicht was, wilde graag nog een woordje kwijt voor alle supporters van FC Twente.

"Graag wil ik jullie bedanken voor alle jaren samen", laat hij weten. "Ik ben met heel veel plezier ongeveer dertig jaar steward geweest en vind het heel jammer dat het niet meer kan, het was een fijne tijd. Samen hebben we veel ups en downs mee gemaakt en jullie waren altijd loyaal tegenover mij en mijn collega's. Ik wens jullie nog heel veel Twente-plezier in de toekomst."

Lees meer:
0 reacties