'Heracles denkt aan oud-FC Twente-speler als nieuwe trainer'

Bas Sibum
Bas Sibum Foto: © BSR Agency

Heracles Almelo denkt in de zoektocht naar een nieuwe trainer aan een voormalig FC Twente-speler: Bas Sibum. De trainer van Roda JC 'lijkt een van de gegadigden' te zijn als opvolger van Erwin van de Looi, zo melden Tubantia en De Limburger.

De 42-jarige Sibum, die tussen 2003 en 2007 voor FC Twente speelde, zat afgelopen weekend al op de tribune bij het competitieduel tussen Fortuna Sittard en Heracles. Zijn aanwezigheid voedde de geruchten, maar volgens Sibum moeten daar geen al te grote conclusies aan worden verbonden.

"Op dit moment is het niet aan de orde. Ik ben daar niet mee bezig. Ik ben bezig om punten te verzamelen met Roda, om de play-offs te halen. Daar gaat nu al mijn aandacht naartoe", zegt Sibum tegen De Limburger.

Sibum sloot in 2016 zijn profcarrière af bij Heracles Almelo. Sinds vorig seizoen staat hij voor de groep bij Roda JC. Dit seizoen verlengde Sibum zijn contract tot medio 2026. Daarbij zijn volgens De Limburger ook afspraken gemaakt voor het geval een Eredivisie-club zich meldt.

Doe mee aan het WK-spel van Twentefans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Twentefans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties