Ihattaren naar FC Twente? "Ik denk dat Mo daar goed kan aarden"

Mohamed Ihattaren
Mohamed Ihattaren Foto: © BSR Agency

Adil Ramzi ziet Mohamed Ihattaren volgend seizoen graag uitkomen voor FC Twente. De oud-speler van de Enschedese club werkte bij als jeugdtrainer bij PSV samen met de aanvallende middenvelder en ziet hem nu aan het werk bij RKC Waalwijk, na een roerige periode.

"Ik ben blij dat hij weer geluk uitstraalt. Mooi om te zien. Ik vind het enorm zonde dat er jaren verloren zijn gegaan, maar aan jammeren heeft nu niemand meer iets. Ik zie wel dat hij gelukkiger en stabieler oogt, maar ben nog niet overtuigd van zijn comeback", zegt Ramzi tegen het Eindhovens Dagblad.

"Laatste hoorde ik Kenneth Perez iets over zijn gewicht zeggen. Nou, Kenneth heeft gelijk. Mo moet echt nog veel fitter worden. Veel meer van zichzelf eisen. Het is RKC waar hij nu speelt hè? Kom op zeg. Deze jongen had zoveel meer potentie. Hij had echt de top kunnen halen, absoluut", vervolgt de huidige bondscoach van Oranje Onder 18. "Onbegrijpelijk dat hij het bij meerdere clubs zo heeft laten lopen, maar ik blijf hem het beste gunnen."

Ramzi ziet hem volgend seizoen wel in de Grolsch Veste spelen. "Ik denk dat Mo bij een club als FC Utrecht of FC Twente goed kan aarden. Ik heb zelf in Enschede ook een heerlijk jaar gehad. Je ziet dat meer Marokkaanse jongens zich daar oprichten. Waarom? Geen idee eigenlijk. Het zijn mooie en nuchtere mensen daar. Bij PSV ook, maar de lat ligt in Eindhoven hoger en niet iedereen kan daarmee omgaan."

Lees meer:
0 reacties