'Jesse Bosch kan Willem II door clausule transfervrij verlaten'

Jesse Bosch
Jesse Bosch Foto: © BSR Agency

Jesse Bosch gaat deze zomer mogelijk vertrekken bij Willem II. De oud-speler van FC Twente kan de degradant transfervrij verlaten. 

Door een clausule in zijn contract kan de dynamische middenvelder tot 15 augustus transfervrij van club wisselen, dat melden bronnen aan Voetbal International. Willem II dreigt daardoor geen transfersom over te houden aan de 25-jarige middenvelder, die vorig seizoen nog vice-aanvoerder was van de Tilburgers.

Volgens Rob Aarts heeft Bosch intern aangegeven open te staan voor een transfer. "De Tukker voelt zich gewaardeerd in Tilburg, maar wil graag op het hoogste niveau actief blijven", aldus de clubwatcher van Willem II. "Bosch mikt op een transfer naar het buitenland, maar sluit een langer verblijf op de Nederlandse velden naar verluidt niet bij voorbaat uit."

Bosch heeft nog een contract tot medio 2027 in het Koning Willem II Stadion, maar kan dus voor 15 augustus transfervrij vertrekken door de degradatie van de Tilburgers. De middenvelder uit De Lutte maakte in 2022 de overstap naar Willem II en kwam tot 110 wedstrijden, waarin hij goed was voor zestien doelpunten en acht assists. 

Doe mee aan het WK-spel van Twentefans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Twentefans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties