John van den Brom naar FC Twente? "Is echt een goede trainer"

Karim El Ahmadi noemt John van den Brom de perfecte kandidaat om Joseph Oosting op te volgen bij FC Twente. Dat zei de oud-middenvelder in Voetbalpraat op ESPN. Tegelijkertijd uitte hij stevige kritiek op de manier waarop de club omgaat met de trainerskwestie.

FC Twente besloot deze week afscheid te nemen van Oosting na een teleurstellende seizoensstart. Volgens commentator Leo Driessen is de timing opvallend. "Als je een trainer zo ontslaat, na vier wedstrijden, dan had je het waarschijnlijk veel eerder ook willen doen. Als je hem zo snel ontslaat dit seizoen, dan had je het na vorig seizoen moeten doen."

El Ahmadi sluit zich daarbij aan. "Ik denk ook dat het komt door wat bijblijft van vorig seizoen. Toen vond ik ze ook ondermaats, buiten enkele Europese wedstrijden", aldus de voormalig voetballer. Hij ziet in Van den Brom de juiste opvolger voor de Tukkers. "Hij is ervaren en een echte people-manager. Echt een goede trainer."

Volgens Voetbal International is Twente daadwerkelijk in gesprek met Van den Brom. De 58-jarige trainer stond tot vorig seizoen onder contract bij Vitesse, maar zit momenteel zonder club. VI meldt dat er naast Van den Brom ook nog met andere kandidaten wordt gesproken.

Lees meer:
0 reacties