Lammers-rentree uitgesteld? "Kan zomaar nóg een interlandbreak zijn"

"Ik denk dat de rest van de technische staf dat ook met enige verbazing heeft gelezen. Vaak is het bij hem wel op na drie kwartier," vertelt Van Wissing bij De Oosttribune. Vervolgens gaat hij in op de situatie rond Sam Lammers. Wanneer keert de spits terug? "Dat is een beetje vergelijkbaar met Ünüvar. Ik heb het gevoel dat Lammers langzamerhand denkt dat hij weer kan aansluiten."

"Dat hij misschien zelfs bij de wedstrijdselectie kan zitten. Trainer Joseph Oosting liet doorschemeren dat hij pas zeker na de interlandperiode terugkomt. Maar ook dan is het nog geen vanzelfsprekendheid dat hij meteen weer volledig aansluit. Dat kan dus zomaar nog een interlandbreak verderop zijn. Het is een speler die ook fris in zijn hoofd moet zijn," aldus Tijmen van Wissing.

Lees meer:
0 reacties