Martins Indi baalt van grote nederlaag: "FC Twente was de betere"

Bruno Martins Indi
Bruno Martins Indi Foto: © BSR Agency

FC Twente was vrijdagavond veel te sterk voor Sparta Rotterdam. Bruno Martins Indi spreekt van een totale offday

FC Twente won op Het Kasteel met 1-5 van de thuisploeg. "Op basis van de doelpunten was het inderdaad een totale offday", concludeert Martins Indi na afloop bij ESPN. "De eerste helft waren we niet eens zo heel slecht aan de bal, maar zij hadden de momenten met de doelpunten. Zij waren wel de betere vandaag."

Volgens de aanvoerder van de Spartanen zat het drukzetten van de ploeg niet goed in elkaar vrijdag. "Als wij proberen drukzetten en zij er onderuit voetballen, moeten wij terugschakelen. Daar waren zij dominanter in', aldus de Oranje-international. "Voor ons is er werk aan de winkel om nog dominanter te worden. Het ligt niet aan de inzet, maar aan de afstemming. Daar lag vandaag de sleutel. Vandaag waren ze de betere."

Lees meer:
0 reacties