Mees Hilgers laat van zich horen: "Een van de moeilijkste jaren"

Mees Hilgers kijkt toe
Mees Hilgers kijkt toe Foto: © MTB-Photo

Mees Hilgers heeft zich bij de nationale ploeg van Indonesië gemeld. De verdediger van FC Twente traint weer mee en heeft van zich laten horen.

"Na een van de moeilijkste jaren van mijn leven, ben ik dankbaar dat ik terug ben en doe waar ik van hou", schrijft Hilgers op social media. "Elke tegenslag, elke uitdaging en elke teleurstelling heeft me gevoed met nog meer motivatie voor wat er komt! Aan alle kanten geperst, maar niet verpletterd."

Hilgers leek vorig jaar te vertrekken bij FC Twente, maar een transfer ging op het laatste moment niet door. FC Twente had met Stav Lemkin en Robin Pröpper al twee vervangers gehaald en besloot om geen beroep meer te doen op Hilgers, die later ook nog een zware knieblessure opliep.

De 25-jarige verdediger lijkt nu weer fit na maandenlange afwezigheid. Zijn aflopende contract bij FC Twente werd stilzwijgend met één seizoen verlengd, omdat Hilgers de verbintenis niet voor 15 mei opzegde. De verdediger kan deze zomer dus niet transfervrij vertrekken uit Enschede en krijgt wellicht weer een kans in de voorbereiding.

Doe mee aan het WK-spel van Twentefans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Twentefans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties