Halve finale FC Twente definitief om 18.30 uur: ''Helaas is dat niet gelukt''

( 17 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Halve finale FC Twente definitief om 18.30 uur: ''Helaas is dat niet gelukt''

FC Twente speelt de uitwedstrijd tegen AZ in de halve finale van het bekertoernooi definitief om 18.30 uur. De club uit Enschede hoopte het duel te verplaatsen naar een later tijdstip, maar slaagde niet in die missie.

"We hebben alles op alles gezet om de wedstrijd verplaatst te krijgen", laat operationeel directeur Erik Velderman weten op de officiële website van FC Twente. "Helaas is dat niet gelukt, ondanks de goedwillendheid van de vele betrokken partijen waaronder FOX Sports en de KNVB."

"Het bleek in de praktijk te complex", legt Velderman uit. "Mooi dat AZ 1000 kaarten beschikbaar heeft gesteld. We hopen dat – ondanks het tijdstip – de ploeg in Alkmaar kan rekenen op een vol uitvak." De supportersverenigingen van FC Twente hebben al kaarten kunnen verkopen.

Woensdag 14 februari (11.00 uur) wordt gestart met de vrije verkoop, uitsluitend online. Er gaat een beperkt aantal kaarten in de vrije verkoop. Meer informatie over de kaartverkoop is hier te vinden.

Foto: Sportfoot-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Feb 2018 om 11:57
    • Quote van 12 Feb 2018 om 15:21
      Ik moet je teleurstellen... het was een inkoppertje.... Als OD is EV inderdaad ook verantwoordelijk voor het veiligheidsaspect. Echter is de Commercie vergeten om er wat de treinen betreft extra service te verlenen, b.v. via het binnenhalen van Blauwnet als sponsor... Wat de taak van de TD betreft: weet je zeker dat 7 Mio aan spelersbudget niet voldoende is om een middenmoter te zijn in de Eredivisie? Dat EV binnen zijn taak als FD op de centen let, is maar goed ook.... Ik heb het elders al eens gemeld dat het jammer is dat bij sommigen het "kwartje" nog niet gevallen is.... Dat FcT met de 4e begroting van NL degradatie kandidaat is, mogen de verantwoordelijken (mogen=moeten) zich ter harte nemen... Dit is geen aanname....
    Jij bent echt een geval apart. Er waren geen treinen omdat Jan blauwnet niet als sponsor heeft aangetrokken??? Wabblief? Hilarisch. Dus als de bitterballen een keer niet beschikbaar zijn vanwege vertraging in levering of iets dergelijks...... dan is dit de fout van Jan omdat de Mora geen sponsor is.............. Jaaaaaaaaaaaaa citro jaaaaaa! Binnen die logica zouden ze de Rabo als Sponsor moeten halen... gratis geld....... :-p Gaat nergens over dit.
  • 12 Feb 2018 om 19:03
    Watn slap gelul te complex pfff heel de dag werken en snipperen en op tied bij AZ komen das pas complex.
  • 12 Feb 2018 om 18:50
    Misschien dat ik, tegen beter weten in, toch maar ga
  • 12 Feb 2018 om 17:26
    Hoe je het wend of keert. De tijd die gespeeld moet worden moet al voor er gevoetbald wordt, om de (k)nvb beker bekend zijn. Waar maakt niet uit. Je weet als (k)nvb dat er meerdere wedstrijden worden gespeeld. Maar dat je met zulke tijden komt. Is om te huilen. Dat geldt voor elke vereniging.
  • 12 Feb 2018 om 15:42
    • Quote van 12 Feb 2018 om 15:42
      Verplichte auto/Buscombi
    Serieus -_-
  • 12 Feb 2018 om 15:42
    • Quote van 12 Feb 2018 om 15:33
      Weet iemand of dit een verplichte buscombi word of mogelijkheid met vrij vervoer. 18:30 moet toch hopelijk met vrije vervoer te bezoeken zijn.
    Verplichte auto/Buscombi
  • 12 Feb 2018 om 15:33
    Weet iemand of dit een verplichte buscombi word of mogelijkheid met vrij vervoer. 18:30 moet toch hopelijk met vrije vervoer te bezoeken zijn.
  • 12 Feb 2018 om 15:27
    KNVB MAFFIA
  • 12 Feb 2018 om 15:21
    • Quote van 12 Feb 2018 om 15:08
      Hij is OD en FD, in je Janhaat vergeet je de rol van Operationeel Directeur. Alles in en rond de wedstrijd/stadion is zijn verantwoording. Een Commercieel Directeur heeft daar normaliter niets mee te maken. Dat jan het boegbeeld is, daar raken sommigen in hun Janhaat van in de war. Je wil alles zooooo verschrikkelijk graag op Jan afschuiven dat je gewoon het forum-trumpje uit begint te hangen. Feiten? Waarom? Het is zeer, zeer, aannemelijk dat Eric de rem erop heeft gegooid bij Jan en zeer, zeer, waarschijnlijk dat hij de reden is dat bepaalde spelers niet zijn gekomen op basis van kleine financiele geschillen (uitspraak Hake). Jan van Halst is een voetballer, die kijkt van 10,000 niet op. Eric, iemand die op de centjes is, zou wel eens het zwaargewicht kunnen zijn. Zonder zijn krabbel, geen speler. Maar, nogmaals, dit is een aanname.
    Ik moet je teleurstellen... het was een inkoppertje.... Als OD is EV inderdaad ook verantwoordelijk voor het veiligheidsaspect. Echter is de Commercie vergeten om er wat de treinen betreft extra service te verlenen, b.v. via het binnenhalen van Blauwnet als sponsor... Wat de taak van de TD betreft: weet je zeker dat 7 Mio aan spelersbudget niet voldoende is om een middenmoter te zijn in de Eredivisie? Dat EV binnen zijn taak als FD op de centen let, is maar goed ook.... Ik heb het elders al eens gemeld dat het jammer is dat bij sommigen het "kwartje" nog niet gevallen is.... Dat FcT met de 4e begroting van NL degradatie kandidaat is, mogen de verantwoordelijken (mogen=moeten) zich ter harte nemen... Dit is geen aanname....
  • 12 Feb 2018 om 15:08
    • Quote van 12 Feb 2018 om 14:57
      Interessant... Moet hij treinen en Vak P managen? Of is dat ook een taak voor de CD? M.i. is hij een goede FD, de schuldsanering was toch voor zijn tijd? Waarom is er een financiële impact op het sportieve in de huidige vorm door zijn toedoen? Dat is toch gewoon de verantwoording van de TD?
    Hij is OD en FD, in je Janhaat vergeet je de rol van Operationeel Directeur. Alles in en rond de wedstrijd/stadion is zijn verantwoording. Een Commercieel Directeur heeft daar normaliter niets mee te maken. Dat jan het boegbeeld is, daar raken sommigen in hun Janhaat van in de war. Je wil alles zooooo verschrikkelijk graag op Jan afschuiven dat je gewoon het forum-trumpje uit begint te hangen. Feiten? Waarom? Het is zeer, zeer, aannemelijk dat Eric de rem erop heeft gegooid bij Jan en zeer, zeer, waarschijnlijk dat hij de reden is dat bepaalde spelers niet zijn gekomen op basis van kleine financiele geschillen (uitspraak Hake). Jan van Halst is een voetballer, die kijkt van 10,000 niet op. Eric, iemand die op de centjes is, zou wel eens het zwaargewicht kunnen zijn. Zonder zijn krabbel, geen speler. Maar, nogmaals, dit is een aanname.
  • 12 Feb 2018 om 15:03
    • Quote van 12 Feb 2018 om 14:59
      Dat heeft denk ik meer te maken met stadion & crowd-management, vergunningen, politie en dergelijke. Deze onzin moeten ze van te voren plannen en serieuzer nemen, of iig serieus nadenken over wie er belang hebben bij dergelijke halve finales en misschien iets minder kiezen voor eigen commerciele belangen.
    Minder voor commercieel belang zit er niet in, in ons voetballand
  • 12 Feb 2018 om 15:02
    • Quote van 12 Feb 2018 om 14:58
      Uitspraak voor de bühne.....?! :-)
    Daar lijkt het idd wel op
  • 12 Feb 2018 om 14:59
    • Quote van 12 Feb 2018 om 14:54
      Waarom te complex? Als iedereen er positief tegenover staat moet het toch haalbaar zijn? En als de KNVB er positief tegenover stond waarom hadden zij dan niet gelijk een ander tijdstip gezocht?
    Dat heeft denk ik meer te maken met stadion & crowd-management, vergunningen, politie en dergelijke. Deze onzin moeten ze van te voren plannen en serieuzer nemen, of iig serieus nadenken over wie er belang hebben bij dergelijke halve finales en misschien iets minder kiezen voor eigen commerciele belangen.
  • 12 Feb 2018 om 14:58
    • Quote van 12 Feb 2018 om 14:54
      Waarom te complex? Als iedereen er positief tegenover staat moet het toch haalbaar zijn? En als de KNVB er positief tegenover stond waarom hadden zij dan niet gelijk een ander tijdstip gezocht?
    Uitspraak voor de bühne.....?! :-)
  • 12 Feb 2018 om 14:57
    • Quote van 12 Feb 2018 om 14:52
      Blije Muppet & Ultra-Grefo-hoofd Velderman bakt er niet veel van. Problemen met treinen, kan P niet managen, heeft geen daadkracht in deze zaak kan geen vuist maken. Ja, dat saneren...... geen probleem. Hand op de knip en niet weten welke impact dat op het sportieve heeft.
    Interessant... Moet hij treinen en Vak P managen? Of is dat ook een taak voor de CD? M.i. is hij een goede FD, de schuldsanering was toch voor zijn tijd? Waarom is er een financiële impact op het sportieve in de huidige vorm door zijn toedoen? Dat is toch gewoon de verantwoording van de TD?
  • 12 Feb 2018 om 14:54
    Waarom te complex? Als iedereen er positief tegenover staat moet het toch haalbaar zijn? En als de KNVB er positief tegenover stond waarom hadden zij dan niet gelijk een ander tijdstip gezocht?
  • 12 Feb 2018 om 14:52
    Blije Muppet & Ultra-Grefo-hoofd Velderman bakt er niet veel van. Problemen met treinen, kan P niet managen, heeft geen daadkracht in deze zaak kan geen vuist maken. Ja, dat saneren...... geen probleem. Hand op de knip en niet weten welke impact dat op het sportieve heeft.
vrijdag 24 augustus 2018
20:00
Volledige programma ›