'Verbeek en Van Halst weigeren reactie op statement Twente, verenigt'

( 29 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
'Verbeek en Van Halst weigeren reactie op statement Twente, verenigt'

Jan van Halst en Gertjan Verbeek zullen vandaag geen reactie geven op het statement dat Twente, verenigt! zondagavond naar buiten bracht. Clubwatcher Tijmen van Wissing werd vandaag doorverwezen naar de raad van commissarissen.

"Ik vroeg Richard Peters (perschef, red.) vanmorgen of Van Halst of Verbeek nog gingen reageren. Ze zijn toch heel vaak op de buis, dus misschien wilden ze vandaag ook wel weer een camera voor de snuit", zei Van Wissing cynisch bij De Oosttribune. "Maar in dit geval vinden ze dat het aan de raad van commissarissen is. Het betreft dan René Takens, die voorzitter is. Wat hij met voetbal heeft, weet ik niet. Maar ik heb die man nog nooit in het stadion gezien."

Er zijn wel andere mensen binnen de raad van commissarissen met meer voetbalkennis. "Bernard Fransen is verantwoordelijk voor het technische beleid", weet Van Wissing. "Hij is vijf jaar voorzitter geweest van de amateurtak van de KNVB, dus hij heeft wel wat ervaring op dat vlak. Maar of hij nu kan beoordelen of Verbeek de juiste man is... Er wordt nu wel door een paar supporters een behoorlijke druk uitgevoerd op de RvC, dus ik ben benieuwd hoe ze gaan reageren."

Foto: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Mar 2018 om 17:27
    • Quote van 12 Mar 2018 om 16:48
      Dank voor de aanvulling. Die Tijmen van Wissing is ook een groot klein kind, die jankt altijd. Ben benieuwd wat er besloten gaat worden. Dit kan zo niet verder gaan. Van Halst en Verbeek hebben genoeg tijd en kansen gehad. Realiteit is dat ze het niet aan het praten krijgen en dan is er maar 1 besluit mogelijk. Op non-actief. Pusic naar voren schuiven en later beslissen over de verdere te nemen acties. Eerst Twente weer laten voetballen zodat lijfsbehoud veilig is.
    Ans,bedankt voor de info,maar als dat zo is moet dat toch ook gewoon gecommuniceerd worden met de achterban en de pers,open en transparant zouden we toch worden,lijkt meer op het niveau van een 5 de klasser,wat een stel malloten leidt onze club!!!
  • 12 Mar 2018 om 17:26
    • Quote van 12 Mar 2018 om 15:09
      Tijmen van Wissing zou als clubwatcher beter zijn huiswerk moeten doen. Takens, de voorzitter van de RvC komt al vele jaren bij FC Twente en heeft samen met enkele vrienden zelfs een sky-box. JvH en GJV hebben een spreekverbod voor vandaag gekregen tot dat de RvC vanavond of ten laatste morgen met een statement naar buiten komt. In deze situatie is dat heel normaal.
    ANS, volgens welingelichte bronnen komen zij vanavond bijeen ;-) dus morgen meer duidelijkheid.
  • 12 Mar 2018 om 17:24
    • Quote van 12 Mar 2018 om 14:52
      Dan word het tijd voor Jan Willem van Dop als nieuwe bestuurder van de club.
    Denk zelf meer aan Urbanus.
  • 12 Mar 2018 om 17:15
    Ikzeg. Hoe of kan het ik blijf achter mijn club staan. En zeker weten het licht totaal niet aan de support. Als verder de mensen in het veld net zo fanatiek waren als de supporters. Hadden wij nu zeker mee gedaan om de 1e plaats.
  • 12 Mar 2018 om 17:10
    • Quote van 12 Mar 2018 om 17:05
      Je kunt wel meer doen hoor. Geld storten bijvoorbeeld. hahaha

      Schreeuwse maar het helpt niet veel als de eindverantwoordelijke (de trainer) het zelfs niet ziet of kan veranderen.

    En welke "support" lever jij? Of heb je het ook al opgegeven?
  • 12 Mar 2018 om 17:07
    • Quote van 12 Mar 2018 om 16:38
      Gaat nog niet eens zozeer om laten stikken McRockZ. Vraag je eens af hoeveel supporters op vrijdagavond daadwerkelijk naar het stadion kunnen.......
    of op maandagavond!
  • 12 Mar 2018 om 17:05
    • Quote van 12 Mar 2018 om 16:59
      Ik snap je gevoel, maar als zelfs de supporters het nu opgeven dan is het helemaal einde verhaal. We zullen zaterdag nog een keer de ploeg naar voren moeten schreeuwen, dat is het enige wat we nog kunnen doen. Of dat dit keer wel helpt? Ik hoop het maar!
    Je kunt wel meer doen hoor. Geld storten bijvoorbeeld. hahaha

    Schreeuwse maar het helpt niet veel als de eindverantwoordelijke (de trainer) het zelfs niet ziet of kan veranderen.

  • 12 Mar 2018 om 17:02
    • Quote van 12 Mar 2018 om 16:53
      Beste HB81,

      hoelang zetten de supporters de schouders er al niet onder tijdens thuis- en uitwedstrijden, en wat levert het daadwerkelijk op?


      Van Halst die gezellig aanschuift bij Ziggo, en Verbeek dat doet bij Fox? Hoe begaan zijn zij eigenlijk met het lot van FC Twente....of is portemonnee belangrijker?


      Hoelang moeten wij de schouders er nog onder blijven zetten terwijl dit vanuit FC Twente zelf totaal niet gebeurt?


      Gewoon een vraagje mijnerzijds.......
    Vraag 1. Dat is ons team en meer dan de nieuwe spelers laten de oude spelers het afweten. Thesker, Lely, Avest en Bijen. Schrikbarend. Vraag2: Het is belachelijk. Het zou verboden moeten worden. Maar, dit is een emo-argument dat het gezond verstand niet mag overrulen. Vraag 3: VOOR EEUWIG EN ALTIJD :-) Je bent su[pporter in goede en slechte tijden. . . Zomaar wat antwoorden :-)
  • 12 Mar 2018 om 16:59
    • Quote van 12 Mar 2018 om 16:53
      Beste HB81,

      hoelang zetten de supporters de schouders er al niet onder tijdens thuis- en uitwedstrijden, en wat levert het daadwerkelijk op?


      Van Halst die gezellig aanschuift bij Ziggo, en Verbeek dat doet bij Fox? Hoe begaan zijn zij eigenlijk met het lot van FC Twente....of is portemonnee belangrijker?


      Hoelang moeten wij de schouders er nog onder blijven zetten terwijl dit vanuit FC Twente zelf totaal niet gebeurt?


      Gewoon een vraagje mijnerzijds.......
    Ik snap je gevoel, maar als zelfs de supporters het nu opgeven dan is het helemaal einde verhaal. We zullen zaterdag nog een keer de ploeg naar voren moeten schreeuwen, dat is het enige wat we nog kunnen doen. Of dat dit keer wel helpt? Ik hoop het maar!
  • 12 Mar 2018 om 16:53
    • Quote van 12 Mar 2018 om 16:43
      Helemaal gelijk in. Waar nu alles en iedereen de schouders eronder moeten zetten rolt nu de hele wereld over FCT heen. En daar hebben Halst en Verbeek zelf grotendeels schuld aan. Te beginnen met het ziggo en fox geouwehoer. Ten tweede vanwege het sportieve en ten derde vanwege de media die loopt te stoken met 'off the record' commentaar. Iedereen slikt dat. Dat heb je TV Oost die leuk gaan lopen doen. Sneeuwbal-effect. Het probleem is dat Jan en Gert deze zelf aan het rollen brengen..........
    Beste HB81,

    hoelang zetten de supporters de schouders er al niet onder tijdens thuis- en uitwedstrijden, en wat levert het daadwerkelijk op?


    Van Halst die gezellig aanschuift bij Ziggo, en Verbeek dat doet bij Fox? Hoe begaan zijn zij eigenlijk met het lot van FC Twente....of is portemonnee belangrijker?


    Hoelang moeten wij de schouders er nog onder blijven zetten terwijl dit vanuit FC Twente zelf totaal niet gebeurt?


    Gewoon een vraagje mijnerzijds.......
  • 12 Mar 2018 om 16:48
    • Quote van 12 Mar 2018 om 15:09
      Tijmen van Wissing zou als clubwatcher beter zijn huiswerk moeten doen. Takens, de voorzitter van de RvC komt al vele jaren bij FC Twente en heeft samen met enkele vrienden zelfs een sky-box. JvH en GJV hebben een spreekverbod voor vandaag gekregen tot dat de RvC vanavond of ten laatste morgen met een statement naar buiten komt. In deze situatie is dat heel normaal.
    Dank voor de aanvulling. Die Tijmen van Wissing is ook een groot klein kind, die jankt altijd. Ben benieuwd wat er besloten gaat worden. Dit kan zo niet verder gaan. Van Halst en Verbeek hebben genoeg tijd en kansen gehad. Realiteit is dat ze het niet aan het praten krijgen en dan is er maar 1 besluit mogelijk. Op non-actief. Pusic naar voren schuiven en later beslissen over de verdere te nemen acties. Eerst Twente weer laten voetballen zodat lijfsbehoud veilig is.
  • 12 Mar 2018 om 16:43
    • Quote van 12 Mar 2018 om 14:28
      Goed om juist nu de organisatie nog meer inder druk te zetten. Er is daarvoor nooit een goed tijdstip. Maar een slechter tijdstip dan dit, kan ik even niet bedenken.
    Helemaal gelijk in. Waar nu alles en iedereen de schouders eronder moeten zetten rolt nu de hele wereld over FCT heen. En daar hebben Halst en Verbeek zelf grotendeels schuld aan. Te beginnen met het ziggo en fox geouwehoer. Ten tweede vanwege het sportieve en ten derde vanwege de media die loopt te stoken met 'off the record' commentaar. Iedereen slikt dat. Dat heb je TV Oost die leuk gaan lopen doen. Sneeuwbal-effect. Het probleem is dat Jan en Gert deze zelf aan het rollen brengen..........
  • 12 Mar 2018 om 16:38
    • Quote van 12 Mar 2018 om 16:29
      Jij niet dan of laat je de club stikken als ze degraderen ?
    Gaat nog niet eens zozeer om laten stikken McRockZ. Vraag je eens af hoeveel supporters op vrijdagavond daadwerkelijk naar het stadion kunnen.......
  • 12 Mar 2018 om 16:34
    • Quote van 12 Mar 2018 om 16:29
      Jij niet dan of laat je de club stikken als ze degraderen ?
    No never dus ik laat me nu dan ook horen,en ga er niet dom van uit dat het wel weer goed komt.want dat komt het niet er moet echt iets gebeuren anders breekt echt de pleuris uit.
  • 12 Mar 2018 om 16:29
    • Quote van 12 Mar 2018 om 16:22
      Jan gaat volgend seizoen gewoon mee na Telstar TC. Hij heeft nog niet in de gaten dat het game over is.
    Jij niet dan of laat je de club stikken als ze degraderen ?
  • 12 Mar 2018 om 16:26
    • Quote van 12 Mar 2018 om 16:22
      Jan gaat volgend seizoen gewoon mee na Telstar TC. Hij heeft nog niet in de gaten dat het game over is.
    Jan heeft zich te vaak gewillig in de pet laten schijten Messi. Die stront heeft hij nu veelal in de ogen zitten.......
  • 12 Mar 2018 om 16:22
    • Quote van 12 Mar 2018 om 16:00
      Jij begrijpt er echt geen biet van....of wel Jan?
    Jan gaat volgend seizoen gewoon mee na Telstar TC. Hij heeft nog niet in de gaten dat het game over is.
  • 12 Mar 2018 om 16:00
    • Quote van 12 Mar 2018 om 14:28
      Goed om juist nu de organisatie nog meer inder druk te zetten. Er is daarvoor nooit een goed tijdstip. Maar een slechter tijdstip dan dit, kan ik even niet bedenken.
    Jij begrijpt er echt geen biet van....of wel Jan?
  • 12 Mar 2018 om 15:57
    • Quote van 12 Mar 2018 om 15:49
      Van Wissing is sowieso een verhaaltjes schrijver die vooral uit onderbuikgevoel schrijft. Het verbaast mij al zelfs dat hij heeft gesproken met de perschef. We kunnen allemaal Ten Voorde verafschuwen, maar die doet iig nog onderzoek (en tja, uit dat onderzoek komt de laatste jaren veel negatiefs helaas).
    Die R. Peeters, loopt er ook al jaaaaaaren.
  • 12 Mar 2018 om 15:55
    • Quote van 12 Mar 2018 om 15:09
      Tijmen van Wissing zou als clubwatcher beter zijn huiswerk moeten doen. Takens, de voorzitter van de RvC komt al vele jaren bij FC Twente en heeft samen met enkele vrienden zelfs een sky-box. JvH en GJV hebben een spreekverbod voor vandaag gekregen tot dat de RvC vanavond of ten laatste morgen met een statement naar buiten komt. In deze situatie is dat heel normaal.
    Wil jij aub even op .net kijken op het draadje FCT in de geschreven media. Dan staat er een oproep. PM + mail. Ik heb wat van je schrijven alhier opgenomen. Andere leden ook welkom.
  • 12 Mar 2018 om 15:49
    • Quote van 12 Mar 2018 om 15:09
      Tijmen van Wissing zou als clubwatcher beter zijn huiswerk moeten doen. Takens, de voorzitter van de RvC komt al vele jaren bij FC Twente en heeft samen met enkele vrienden zelfs een sky-box. JvH en GJV hebben een spreekverbod voor vandaag gekregen tot dat de RvC vanavond of ten laatste morgen met een statement naar buiten komt. In deze situatie is dat heel normaal.
    Van Wissing is sowieso een verhaaltjes schrijver die vooral uit onderbuikgevoel schrijft. Het verbaast mij al zelfs dat hij heeft gesproken met de perschef. We kunnen allemaal Ten Voorde verafschuwen, maar die doet iig nog onderzoek (en tja, uit dat onderzoek komt de laatste jaren veel negatiefs helaas).
  • 12 Mar 2018 om 15:09
    Tijmen van Wissing zou als clubwatcher beter zijn huiswerk moeten doen. Takens, de voorzitter van de RvC komt al vele jaren bij FC Twente en heeft samen met enkele vrienden zelfs een sky-box. JvH en GJV hebben een spreekverbod voor vandaag gekregen tot dat de RvC vanavond of ten laatste morgen met een statement naar buiten komt. In deze situatie is dat heel normaal.
  • 12 Mar 2018 om 15:08
    Natuurlijk willen ze nu geen camera voor hun snuit, ze (be)oordelen liever (over) andere clubs dan hun eigen hagje. Of zouden ze nu druk zijn met crisismanagement?
  • 12 Mar 2018 om 14:52
    • Quote van 12 Mar 2018 om 14:35
      Onzin! Nu het zo vreselijk mis dreigt te gaan hebben we leiderschap nodig. Iemand die de koers uitzet in een dolende Veste. Iemand die zegt dat we gestrand zijn maar nog niet verloren! Maar het tegendeel is weer eens bewezen de wezels trekken zich terug in hun eigenhandig gegraaide gouden holen.
    Dan word het tijd voor Jan Willem van Dop als nieuwe bestuurder van de club.
  • 12 Mar 2018 om 14:36
    • Quote van 12 Mar 2018 om 14:32
      Paok voorzitter met wapen het veld op!!!!' Kijk zo kan het ook bijtertje Hahaha
    Zag het ook al gelijk voor me haha
  • 12 Mar 2018 om 14:35
    • Quote van 12 Mar 2018 om 14:28
      Goed om juist nu de organisatie nog meer inder druk te zetten. Er is daarvoor nooit een goed tijdstip. Maar een slechter tijdstip dan dit, kan ik even niet bedenken.
    Onzin! Nu het zo vreselijk mis dreigt te gaan hebben we leiderschap nodig. Iemand die de koers uitzet in een dolende Veste. Iemand die zegt dat we gestrand zijn maar nog niet verloren! Maar het tegendeel is weer eens bewezen de wezels trekken zich terug in hun eigenhandig gegraaide gouden holen.
  • 12 Mar 2018 om 14:32
    Paok voorzitter met wapen het veld op!!!!' Kijk zo kan het ook bijtertje Hahaha
  • 12 Mar 2018 om 14:32
    • Quote van 12 Mar 2018 om 14:28
      Goed om juist nu de organisatie nog meer inder druk te zetten. Er is daarvoor nooit een goed tijdstip. Maar een slechter tijdstip dan dit, kan ik even niet bedenken.
    Je kunt ze niet genoeg onder druk zetten
  • 12 Mar 2018 om 14:28
    Goed om juist nu de organisatie nog meer inder druk te zetten. Er is daarvoor nooit een goed tijdstip. Maar een slechter tijdstip dan dit, kan ik even niet bedenken.