''Ik liet de hond uit. Toen zei iemand: moet je niet werken bij Twente, joh?''

( 13 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
''Ik liet de hond uit. Toen zei iemand: moet je niet werken bij Twente, joh?''

Technisch directeur Jan van Halst vindt de uitspraken van trainer Gertjan Verbeek bij FOX Sports niet erg. Verbeek zei dat het voor een club soms niet verkeerd is om te degraderen. Hij doelde daarmee op Hamburger SV, dat opnieuw onderin de Bundesliga bivakkeert.

Als HSV degradeert kan de club volgens Verbeek eindelijk echt schoon schip maken. "Dat is misschien in het Duitse model zo. In het Nederlandse model zeker niet, want hier liggen de televisie-gelden anders", zegt Van Halst bij Ziggo Sport. "Dat is een typisch voorbeeld. Als je iets zegt, wordt het heel snel negatief opgepakt. Gertjan is er 24/7 mee bezig om Twente in de Eredivisie te houden."

Volgens Van Halst wilde Verbeek zich niet indekken. "Absoluut niet, als iemand een vechter is, is hij het. Laatst liet ik de hond uit. Toen zei iemand: moet je niet werken bij Twente, joh? Alles is op een gegeven moment negatief. Daar moet je voor uitkijken. Het is pas negatief als het een feit is. Tot die tijd moeten de schouders eronder en moeten we door blijven gaan", aldus Van Halst.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Mar 2018 om 22:14
    De hond uitlaten? Wie laat JvH uit??
  • 12 Mar 2018 om 19:50
    we moeten nu echt punten pakken dan kan verbeek als we erin blijven een team smeden met ik hoop keiharde trainingen iedereen moet top worden dan komt het goed
  • 12 Mar 2018 om 19:23
    • Quote van 12 Mar 2018 om 17:32
      Nog een paar weekjes graaien Jan dan zit het erop. Vriendje Gertjan hoopt op ontslag, dan komen die 3 ton ook achter hem aan naar huis. Hij laat altijd een paar ton in zijn ontslag contract zetten. Is dat niet ietwat verdacht? Dat heeft hem in zijn trainers carrière een klein fortuin opgeleverd. Slim mannetje die zich zelf een hork gedrag heeft aangemeten. Terwijl het een zacht ei bleek met z’n schijtbakken voetbal.
    Dit vind ik nu dom gelul. Niets kun je alles achteraf wel gaan verklaren. Wat een onzin. We hebben punten nodig en dat weet Verbeek maar al te goed. Wie er voor die punten gaan zorgen ... maakt niet uit.

  • 12 Mar 2018 om 18:19
    • Quote van 12 Mar 2018 om 17:57
      Laat je niet voor de gek houden. Verbeek is gewoon gemeen. Kijk zijn lachje maar eens af en toe. Hij is de enige die weet waar die mee bezig is en ieder normaal mensen ziet waar die mee bezig is. Dat dom verdedigen door van Halst zegt genoeg over zijn naievitiet.
      Munsterman ging ten onder omdat sportieve prestaties uitbleven.
      Van Halst overkomt hetzelfde.
      Er is niets geleerd uit het verleden.
      Logisch want om de haverklap lopen we achter de feiten aan en wordt er weer een nieuwe bestuurder neergezet die het allemaal wel even beter zal gaan doen. Zolang de cultuur is niet leren van fouten zal het altijd een zooitje blijven bij FC Twente en worden we nooit meer een stabiele subtopper.
    Ikzeg. Sc. Dit is van vroeger al . In het diekman. Toen kwam hans ja toen draaide het hele cultuur binnen ons fctwente. Zo wel in het bestuur als in het veld. Ik weet niet wat het is . Maar er was altijd wat. En nu in dit nieuwe tijdperk gaat het maar Door. Maar zo als ik het nu bekijk . Helaas niet lang meer. De mensen om mij heen vragen aan mij. Wat is er toch loos daar bij jullie fctwente. Zal ik nu is iets zeggen. Het is na mijn inziens zo goed als gebeurt. Zaterdag moet die 3punten er komen. Zo niet dan is het echt einde verhaal. Ik hoop dit niet mee te maken. Maar zal het zo zijn opgericht uit sportclub en de boys helaas is de boys er niet meer. Dus 1965 /2018. Ik ben er ziek van wat ik nu schrijf. Zaterdag is het zover er op of er onder. Was hans er nog maar. Of iemand met zijn mentaliteit.
  • 12 Mar 2018 om 18:11
    • Quote van 12 Mar 2018 om 17:25
      Vaak lijkt de hond op de baas.dus jan zal wel zoon Chinese naakthond hebben denk ( Kuifje ) Hahaha
    Ik denk eerder een Shar-pei Messi, want van Halst zou zich ook nog het liefst achter zijn eigen vel verstoppen. Moet je tijdens wedstrijden eens kijken hoe hij op de tribune zit. Helemaal ineen en weggedoken. ;)

  • 12 Mar 2018 om 17:57
    Laat je niet voor de gek houden. Verbeek is gewoon gemeen. Kijk zijn lachje maar eens af en toe. Hij is de enige die weet waar die mee bezig is en ieder normaal mensen ziet waar die mee bezig is. Dat dom verdedigen door van Halst zegt genoeg over zijn naievitiet.
    Munsterman ging ten onder omdat sportieve prestaties uitbleven.
    Van Halst overkomt hetzelfde.
    Er is niets geleerd uit het verleden.
    Logisch want om de haverklap lopen we achter de feiten aan en wordt er weer een nieuwe bestuurder neergezet die het allemaal wel even beter zal gaan doen. Zolang de cultuur is niet leren van fouten zal het altijd een zooitje blijven bij FC Twente en worden we nooit meer een stabiele subtopper.
  • 12 Mar 2018 om 17:52
    Jan heeft een sjou sjou
  • 12 Mar 2018 om 17:52
    Jan heeft een sjou sjou
  • 12 Mar 2018 om 17:32
    Nog een paar weekjes graaien Jan dan zit het erop. Vriendje Gertjan hoopt op ontslag, dan komen die 3 ton ook achter hem aan naar huis. Hij laat altijd een paar ton in zijn ontslag contract zetten. Is dat niet ietwat verdacht? Dat heeft hem in zijn trainers carrière een klein fortuin opgeleverd. Slim mannetje die zich zelf een hork gedrag heeft aangemeten. Terwijl het een zacht ei bleek met z’n schijtbakken voetbal.
  • 12 Mar 2018 om 17:25
    Vaak lijkt de hond op de baas.dus jan zal wel zoon Chinese naakthond hebben denk ( Kuifje ) Hahaha
  • 12 Mar 2018 om 17:25
    • Quote van 12 Mar 2018 om 17:22
      Ik begrijp van Halst wel, het klopt ook wel dat Verbeek die uitspraak in een andere context heeft gedaan.
      Maar dan nog, blijft het buitengewoon onhandig om als trainer van een club die 17e staat dit soort uitspraken in de mond te nemen. Uiteraard wordt zo'n uitspraak meteen ook betrokken op de club waar hij zelf werkt.
      Het is een bijzonder domme uitspraak van hem geweest.
      Hij had er beter aan gedaan om helemaal niet in dat praatprogramma te gaan zitten. Hij had op diezelfde avond beter op de tribune kunnen gaat zitten in Tilburg, om Willem 2 te analyseren: de tegenstander waar hij met zijn team 6 dagen later tegen een cruciale wedstrijd tegen moet spelen.
    Ikzeg. Jn2 ook hIer heeft u gelijk ik kan het niet beter verwoorden.
  • 12 Mar 2018 om 17:22
    Ik begrijp van Halst wel, het klopt ook wel dat Verbeek die uitspraak in een andere context heeft gedaan.
    Maar dan nog, blijft het buitengewoon onhandig om als trainer van een club die 17e staat dit soort uitspraken in de mond te nemen. Uiteraard wordt zo'n uitspraak meteen ook betrokken op de club waar hij zelf werkt.
    Het is een bijzonder domme uitspraak van hem geweest.
    Hij had er beter aan gedaan om helemaal niet in dat praatprogramma te gaan zitten. Hij had op diezelfde avond beter op de tribune kunnen gaat zitten in Tilburg, om Willem 2 te analyseren: de tegenstander waar hij met zijn team 6 dagen later tegen een cruciale wedstrijd tegen moet spelen.
  • 12 Mar 2018 om 17:21
    Hond uitlaten moet ook gebeuren uiteraard