''Het is ongezond wat deze degradatiestress met dat soort mensen doet''

( 9 reacties)
''Het is ongezond wat deze degradatiestress met dat soort mensen doet''

Bij FC Twente was er dit seizoen veel kritiek op Jan van Halst, die niet langer technisch directeur is van de club uit Enschede. Van Halst blijft als commercieel directeur wel aan in De Grolsch Veste. Tijmen van Wissing zag hem afgelopen zaterdag lopen in Den Haag.

"Het is ongezond wat deze degradatiestress met dat soort mensen doet", vertelt hij bij De Oosttribune. "Die man was voor de wedstrijd al geëlektrocuteerd. Hij heeft dit seizoen toch wel veel te verduren gehad. Ik ben het absoluut eens met iedereen die kritiek heeft op zijn technische beleid."

"Hij heeft gewoon echt op alle fronten gefaald", vervolgt Van Wissing. "Op trainers- en spelersgebied heeft hij bewezen dat hij nog geen goede technisch directeur is. Die pet heeft hij afgezet. Als commerciële man is hem echt gevraagd om door te gaan. Ik vind wel dat je als club ook een uithangbord moet hebben."

Van Wissing is benieuwd of Van Halst bij FC Twente blijft. "We zullen deze zomer moeten afwachten of zijn naam toch teveel besmeurd is. Ik denk het wel, maar ik ga nog altijd wel uit van de goede intenties van Jan van Halst. Hij is echt dag en nacht bezig met die club."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Apr 2018 om 07:30
    • Quote van 16 Apr 2018 om 22:17
      Weet jij dat het niet zo is dan?
    Dan slaapt hij op de club want iets nuttigs heeft hij niet gedaan . Oprotten
  • 16 Apr 2018 om 23:14
    • Quote van 16 Apr 2018 om 22:02
      Die van wissing wil ook weer goed koop scoren . Dit wijsneuzenje neemt samen met ten voorde totaal geen verantwoordelijkheid voor zijn onzinnige verhaaltjes . Het is erg makkelijk om slachtoffers te zoeken als een club in de brand staat .
    Sorry maar hij is geen slachtoffer, de man heeft ook compleet gefaald hoor. Dat zijn gewoon feiten kerel.
  • 16 Apr 2018 om 22:18
    • Quote van 16 Apr 2018 om 22:08
      Waar haalt hij de wijsheid vandaan dat van Halst “dag en nacht” werkt aan de club?
    Dag en nacht hebben wij wat aan. We hebben iemand nodig die er verstand van heeft. Van mij part doet deze dat een uur op een dag. Van Halst optieven NU.
  • 16 Apr 2018 om 22:17
    • Quote van 16 Apr 2018 om 22:08
      Waar haalt hij de wijsheid vandaan dat van Halst “dag en nacht” werkt aan de club?
    Weet jij dat het niet zo is dan?
  • 16 Apr 2018 om 22:08
    Waar haalt hij de wijsheid vandaan dat van Halst “dag en nacht” werkt aan de club?
  • 16 Apr 2018 om 22:02
    Die van wissing wil ook weer goed koop scoren . Dit wijsneuzenje neemt samen met ten voorde totaal geen verantwoordelijkheid voor zijn onzinnige verhaaltjes . Het is erg makkelijk om slachtoffers te zoeken als een club in de brand staat .
  • 16 Apr 2018 om 21:44
    Klopt het dat van halst 15 miljoen heeft gevraagd aan geldverstrekkers? Dat ze vroegen om een plan en dat hij die niet had.
  • 16 Apr 2018 om 21:42
    Als je deze zomer afwacht ben je te laat.
  • 16 Apr 2018 om 21:36
    Ja misschien voor een nieuwe uit te keren bonus , echte rat is het . Opzouten .